Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

KRO's Taboe-test

Gestart door Iwan, 27 december 2006, 02:43:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Jij bent een Modelburger

Jouw score wijkt niet sterk af van die van de gemiddelde Nederlander.
Je lijkt niet schaamtelozer of schaamtevoller.
Met jouw score ben je het meest verwant met de volgende groepen:
vrouwen, jonger dan 55 jaar, CDA, SP, katholieken.
Woonplaats: buiten de vier grote steden (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht of Den Haag)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Je lijkt schaamtelozer dan de gemiddelde Nederlander. Minder zaken zijn voor jou taboe, je praat openhartiger over gevoelige kwesties. Met jouw score ben je het meest verwant met de volgende groepen: mannen, 35-54 jarigen, VVD, GroenLinks of LPF, niet-religieuzen. Woonplaats: de vier grote steden (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag)

Geen LPF en geen VVD, woon ook niet in een grote stad

Nevyn

Je lijkt schaamtelozer dan de gemiddelde Nederlander. Minder zaken zijn voor jou taboe, je praat openhartiger over gevoelige kwesties. Met jouw score ben je het meest verwant met de volgende groepen: mannen, 35-54 jarigen, VVD, GroenLinks of LPF, niet-religieuzen. Woonplaats: de vier grote steden (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag)

Ben geen man, niet tussen de 35-54 en ook de politieke partijen klopt geen zak van!!
Woon dan wel weer in een grote stad..

mary-kate

ik ben ook een vrijdenken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Pinnie

Je lijkt schaamtelozer dan de gemiddelde Nederlander. Minder zaken zijn voor jou taboe, je praat openhartiger over gevoelige kwesties. Met jouw score ben je het meest verwant met de volgende groepen: mannen, 35-54 jarigen, VVD, GroenLinks of LPF, niet-religieuzen. Woonplaats: de vier grote steden (Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag)

Woon wel in Utrecht maar ben het zeker niet eens met de LPF.