Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Over 5 Jaar

Gestart door Margje, 1 januari 2007, 23:33:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat wil je over 5 jaar zijn of doen???

Afgestudeerd
Rijk
Moeder/Vader
Getrouwd
Beroemd
Wetenschapper
Wereldreiziger
Fotomodel
Zwerver
Gewoon gelukkig
Iets anders....

Margje

Wat wil jij over 5 jaar zijn of doen???

Nevyn

Ik ben al blij als ik gelukkig ben :D

Lynn

Over 5 jaar hoop ik nog steeds gelukkig te zijn.
Ik hoef dan nog niet perse getrouwd te zijn of kinderen te hebben.

bigfoot

over 5 jaar hoop ik in iedergeval gelukkig te zijn misschien een eigen zaak en de rest zien we dan ook wel weer. ;D

Bouwientje


Pinnie

Afgestudeerd en een baan hebben...

Iwan

Ik heb op gelukkig gestemd, maar ik zou ook wel vader en getrouwd willen zijn en mijn leven op een rijtje hebben.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

vampie

over 5 jaar, het lijkt lang maar dat is het totaal niet.

ik zou dan wel verhuisd willen zijn , ergens in een klein dorpje huisje kopen

M_Amarins

Over 5 jaar ben ik getrouwd, heb ik er sowieso nog 1 kindje bij (misschien wel meer ;) )
Heb ik mijn eigen fotostudio en ben hard opweg om rijk te worden....

Dit hoop ik tenminsten allemaal!!!

Dat van dat kindje hoop ik gauw waar te kunnen maken ;)

XXXX

Over 5 jaar wil ik wel moeder zijn, en een huis hebben gekocht. Ook wil ik dan officieel getrouwd zijn, alhoewel we dat nu ook al een beetje zijn.

steven


Celine

hoop ik nog steeds gezond te zijn en veel landen gezien te hebben.

Lynn

Over 5 jaar:

-Andere woning in een andere stad.
-Waarschijnlijk ook wel ander werk.
-1 of 2 kinderen
-Getrouwd

Lynn

Citaat van: Lynn op  3 januari 2007, 19:34:26
Over 5 jaar hoop ik nog steeds gelukkig te zijn.
Ik hoef dan nog niet perse getrouwd te zijn of kinderen te hebben.

Hahaha. Volgens de datum van mijn post (3 januari 2007) ga ik het krijgen van een kind waarschijnlijk net niet redden binnen die 5 jaar. Grappig :)

carola

over 5 jaar hoop ik nog steeds heel gelukkig te zijn, 2 kindjes en getrouwd zijn dat lijkt me wel heel mooi

Iwan



Citaat van: Iwan op 28 januari 2007, 23:55:32
Ik heb op gelukkig gestemd, maar ik zou ook wel vader en getrouwd willen zijn en mijn leven op een rijtje hebben.
De 5 jaar zijn bijna voorbij, en mijn 'doelen' heb ik helaas nog niet gehaald.
Ik zie het ook niet van komen dat ik ze op korte termijn kan realiseren, maar wat betreft het gelukkig zijn
zit ik de laatste tijd wel een stuk beter in mijn vel, minder depressieve periodes.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Chaozcruiser

Gewoon gelukkig, want dan heb ik minder zorgen :)

Sugamilk

Hoop ik ook moeder te zijn, mss getrouwd?

Lynn

Over 5 jaar ben ik bijna 33. Ik hoop dat we dan zeker een 2de kindje hebben. Misschien dat we dan wel getrouwd zijn, al zijn we niet zo trouwlustig. Je weet maar nooit ;). We hebben dan zeker wel een ander huis met meer slaapkamers.

Margje

Over 5 jaar vanaf nu geteld ben ik 36.....mocht ik nog een kindje willen hebben zal ik dat wel voor die tijd willen want ja...ik vind de max toch wel 35 jaar...Alhoewel het voor mij niet de grootste wens is en het ook niet hoeft heb je zo een klokje in je lijf wat af en toe wel tikt....Aan de andere kant is het heerlijk dat mijn zoon al groter is en al dat luiergedoe enzo over is...
Dus over 5 jaar wil ik het liefst gewoon tevreden zijn...gelukkig ben ik wel...maar gewoon tevreden is genoeg voor mij!