Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Vanmorgen stond ik al om 7.30 in de sport school. Na wat dingen gedaan te hebben ben ik om half 9 weer gegaan. Toen door naar de supermarkt en toen naar huis de douche in. Heerlijk al komt je er weer bezweet eruit. Dat vind ik dan wel weer vies met dit plakkerige weer. Het is hier nu al 25 graden. Vanmiddag een kennis makings gesprek bij een restaurant of ik er misschien een paar uurtjes per kan kan mee draaien om te zien of het gaat en wat ik al kan. Het gaat alleen om de tafels te dekken maar goed het begin is er denk ik dan.Maandag naar het UWV eens zien wat daar uitkomt.
Het bedrijf heb ik vanmorgen een mail gestuurd dat ik niet kom vandaag wand dat wilde ze. Nou sorry ik laat me door hun niks meer verplichten, commanderen en afsnauwen.
Ik heb het daar helemaal gehad. Stelletje aso's. Helpen noemen ze dat. Ja de vernieling in.

Ik ben niet zo van deze hitte. Van mij mag het wel weer wat minder worden. Begin 20 graden vind ik prima
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen een gesprek gehad op het werk. Voor mij pakte het goed uit. Het klinkt heel stom maar ik heb mijn ontslag gekregen.
Ik ben zo blij. Ja sorry maar iets mooiers hadden ze me niet kunnen geven. Maar goed ook daar zit een heel verhaal aan vooraf
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Citaat van: mary-kate op 12 oktober 2016, 14:43:35
Vanmorgen een gesprek gehad op het werk. Voor mij pakte het goed uit. Het klinkt heel stom maar ik heb mijn ontslag gekregen.
Ik ben zo blij. Ja sorry maar iets mooiers hadden ze me niet kunnen geven. Maar goed ook daar zit een heel verhaal aan vooraf
Ik heb je werkperikelen enigszins gevolgd en kan me het wel voorstellen dat je opgelucht bent met je ontslag,
maar het is natuurlijk wel jammer dat het op zo'n manier moet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Als je problemen op je werk hebt oid kan ik me voorstellen dat het een opluchting is dat je daar weg bent. Veel succes met werk zoeken/bij je nieuwe baan! Op naar een nieuw begin.

mary-kate

Citaat van: Iwan op 12 oktober 2016, 17:22:46
Citaat van: mary-kate op 12 oktober 2016, 14:43:35
Vanmorgen een gesprek gehad op het werk. Voor mij pakte het goed uit. Het klinkt heel stom maar ik heb mijn ontslag gekregen.
Ik ben zo blij. Ja sorry maar iets mooiers hadden ze me niet kunnen geven. Maar goed ook daar zit een heel verhaal aan vooraf
Ik heb je werkperikelen enigszins gevolgd en kan me het wel voorstellen dat je opgelucht bent met je ontslag,
maar het is natuurlijk wel jammer dat het op zo'n manier moet.

Inderdaad jammer dat het zo moet op deze manier. Maar ik ben blij dat het nu bijna voorbij is
Alleen de papieren nog in orde maken en volgende week een afscheidsfeestje  :-\
Totaal geen zin in maar een collega vertrekt ook. Volgende week is haar laatste dag en zij wil graag samen met mij een afscheidsfeestje vieren. Nou vooruit dan maar.
Samen erin en samen eruit. Hoe toevallig kan je het hebben. Als ik haar er een plezier mee doe dan doe ik dat graag maar voor mij hoeft het niet.
Eerst word je levensloop verteld wat je daar allemaal gedaan hebt en dan word je door de zeik gehaald. Ik zit daar niet op te wachten maar hun vinden dat grappig.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Citaat van: Peaches op 12 oktober 2016, 22:05:30
Als je problemen op je werk hebt oid kan ik me voorstellen dat het een opluchting is dat je daar weg bent. Veel succes met werk zoeken/bij je nieuwe baan! Op naar een nieuw begin.

Er waren regelmatig problemen maar omdat ik nu 2 jaar in de ziekte wet zit is het voor hun makkelijker om mij eruit te wieberen.
Ik ga nu opzoek naar ander werk waar ik wel gerespecteerd word en gelukkiger ben
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Het is alweer vrijdag. Wat gaat het toch weer snel. Net weer t-mobile gechat. Ik heb geen abonnement meer en toch sturen ze nog steeds rekeningen. Ik word er niet goed van.
Ik moest het maar als te niet worden beschouw, nou het zal mij benieuwen. Wie weet hang ik over 3 weken weer aan de lijn.
Straks nog even kijken of er een leuke vacature ergens staat voor mij. Het blijft moeilijk hoor om iets passends te vinden. In ieder geval geen zwaar werk dat gaat niet meer lukken.
Vanmorgen nog even naar de buurt super geweest. En nu even niks. Misschien straks nog even naar de fitness als ik niet te veel pijn aan mijn enkel en knie heb. Dinsdag kwam ik van de fitness af , liep de trap af maar ik maakte me smal omdat er aan de andere kant mensen aan kwamen. Met als gevolg dat ik om de een of andere reden de laatste tree niet zag. Dus met een knal kwam ik op de vloer terecht. Pootje omgezwikt en mijn knie zei knak. Auwie dat deed pijn. Ik voel het nu nog een beetje maar het word minder. Ik kon het gewoon bewegen dus gebroken was het niet. Maar vervelend is het wel. Zondag naar een vriendin op bezoek gaan we weer knutselen. Altijd gezellig.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren nog naar een vriendin geweest. We hebben wat geknutseld. Ik aan de kaarten gewerkt en zij aan de agenda voor 2017
Leuk een eigen agenda maken maar ook veel werk. Ze is nog bij de maand mei en die moet 31 december af hebben  8*)
Straks weer even naar de markt kip halen en vanavond naar de verjaardag van de buurman  :-\
Ik heb de ramen in de keuken al gewassen. Zo'n hekel aan he  :Yuck:  maar ja moet ook een keer gebeuren. Dan hoeft het dit jaar niet meer  ^-^
Ik moet eigenlijk nog heel veel maar ik heb er geen zin in om het te doen.
Donderdag afscheidsfeestje op het werk. Ook wel oprot feestje genoemd ook zo geen zin in. Ik doe het voor mijn collega die ook vertrekt.
Eerst word er verteld wat je al die jaren gedaan hebt. Dan word je door de zeik gehaald en dan krijg je van die slijmerige woorden, och meid wat jammer dat je weg gaat.
Tuuuurlijk.......
Zo nu verder met de ramen de voorkant moet nog gedaan worden en dan heb ik de boven nog niet gehad  :dnk:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen belt de leiding gevende op. Ik hoorde dat jullie al besproken hebben over morgen?
Ja dat klopt.
Ben je er klaar voor?
Ikke wel!
Gaat het ook hoe jij dat wilt of wil je dat er morgen nog iets gezegd word of iets anders?
Nee hoor is prima zo...

Nu ik weg ga zou er naar me geluisterd worden hoe ik mijn afscheid wil hebben. Beetje laat he? Had maar naar me geluisterd toen ik er nog werkte. Had mij toen maar een keer serieus genomen!!!!
Morgen afscheids feestje van 1,5 uur samen met een collega die ook vertrekt. Ik zal blij zijn als het voorbij is wand hier heb ik zo geen zin in. Ik doe het voor mijn collega ze zegt samen begonnen dan ook samen weg met een feestje. Nou vooruit dan maar voor jou wil ik het wel doen.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Hehe eindelijk een beetje rust in mijn kont zoals ze dat hier zeggen. Gisteren een goed gesprek gehad met wat oefeningen en gek genoeg werkt het wel.
Nu nog rust vinden als die hele ontslag gedoe voorbij is. Dan kan ik ook weer verder wand ik weet niet of ik nu werk moet gaan zoeken of dat ik moet wachten tot dat alles voorbij is. Ik word hier zo gestoord van van die onzekerheid. De een zegt dit de ander dat en daar word je niet vrolijk of wijzer van. Ik kan wel aan de advocaat vragen maar ik betaal me scheel voor een vraagje. Zo breed heb ik het ook weer niet. Gaf vriend lief mij 2 weken terug wat geld voor boodschappen die tussendoor gedaan moeten worden zoals brood en melk. Heb je het nu al op? Ja...wat denk je wat dat allemaal kost! Ik heb dat al die tijd zelf betaald dus dan merk je dat niet nu betaal jij het en dan  voel je het wel...
Laat maar ik betaal alles zelf wel weer. Doe geen moeite !
Dat kan er dan ook nog wel bij.  :'(

Morgen even naar de kapper. Moet ook gebeuren. Net ben ik met de badkamer begonnen. Ik heb de douche gedeelte klaar en het toilet en ik ben al weer helemaal op. Vreselijk, zo duurt het weer een dag voordat de boven klaar is. Terwijl het voorheen met een uurtje klaar was. Zooooo frustrerend. Zal wat worden als ik een baan vind van 4 uur per dag. Geen idee hoe ik dat bol moet werken. Ik moet ook nog naar de fitness daar ben ik deze week ook nog niet geweest. Pfff.
Och dat stelt ook niks voor. Mijn conditie is niet beter geworden na 3 maanden fitness. Maar goed dat heb je als je weer alles alleen moet doen en geen begeleiding krijgt.
Maar wel positief blijven he!
Huh hoe wil je dat doen op zo'n manier. Je word van alle kanten onderuit geveegd. Van het kastje naar de muur gestuurd. Je krijgt dingen waar je niet om gevraagd hebt omdat je ziek bent geweest. Je word er dubbel voor gestraft waar je niks aan kan doen. Hoe oneerlijk is de wereld en alles.
Heb even you tube aangezet. Even mee bleren met wat muziek dat licht op  [si} :jch:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik ben net terug van de markt. Ik heb kip gekocht zoals iedere maandag. Het duurde en het duurde.....
Waarom krijg ik mijn zak met kip niet???
Hij gaf mijn kip niet. Wat blijkt nu de kippenboer hield me expres daar omdat hij wou kletsen. He he zeg dat dan!
Sta ik daar te wachten maar het liep wel de hele tijd met klanten dus daar stond ik iedere keer te wachten. Nu stond ik wel warm voor die frituur.   :laugh:
Op een gegeven moment ben ik maar gegaan wand ik werd moe van het staan  *G
Toen door naar de loempia kraam en heb daar 2 loempia's gekocht en net thuis opgegeven.

Vanmorgen mijn fotoboek afgemaakt. Ik had er al een gemaakt maar was toch niet helemaal tevreden. Het was een boek over de laatste 2 jaar ziek zijn alleen stonden er dingen in van de laatste maanden en niet vanaf het begin. Ik liet het mijn vriend zien. En waar sta ik dan? Je hebt geen foto van mij erin gedaan! Nee dat wil je nooit en anderzijds het moest mijn boek worden. Ik heb het zo gelaten en een paar dagen later dacht ik, ja het moet anders. het moet een boek worden vanaf het begin dat ik ziek ben geworden. Met als gevolg dat ik door foto's moest bladeren die ik liever niet meer zie. Achteraf heeft het me wel goed gedaan. Nu kan ik weer een beetje normaal naar die foto's kijken die ik heb gemaakt na ieder onderzoek. Nu staat m'n vriend in het boek, m'n ouders en ik zelf. Ik heb de randen en tekeningen gevonden die ik erbij kon zetten en nu is het boek klaar en compleet.
Ik vond het erg leuk om te doen en zo kan je van alle dingen een boek maken en niet alleen van vakantie foto's.
Als het aan mij ligt gaan er meer boeken komen.

Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen kwam nog een oude bekende op bezoek. Ik zie haar als een kennis en niet als mijn vriendin.
Het was wel gezellig. Ook weer even wat afleiding en andere praat.

Ook belde de huisarts op voor de uitslag van het bloedonderzoek. De suiker was nog steeds te hoog. Ik heb geen suikerziekte maar moet wel opletten.
Wel ja dat kan er dan ook nog wel bij. Alsof ik nog niet genoeg ellende heb gehad.
Ook mag er wel wat kilootjes vanaf maar het blijft moeilijk. Zeker als je de hele dag thuis bent.

Morgen even de papieren ophalen en dan volgende maand nog een keer prikken.
Ook het UWV en het werk laten niks van zich horen. Ik wil dat ook een keer afgehandeld hebben.
Ik wil zonder stress verder en niet met deze onzekerheid van, hoe gaat het nu verder....

Het word je allemaal niet makkelijk gemaakt.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteravond naar de bingo geweest. Het was erg druk. Op 2 stoelen na was alles vol. Ik denk ik maak toch geen kans nou.
We begonnen. Mia die tegenover mij zat zei steeds, nog 2....nog 1  en een ander riep bingo. Had ze nog niks. Zo ging dat een tijdje door.
Op een gegeven moment hoefde ik er nog maar een. Ik denk daar zal ik ook wel lang op moeten wachten zoals altijd en dan roept een ander bingo!
Nou het 2e nummer werd geroepen...36....Ik leg mijn fichje erop en zie dat die helemaal vol is en denk, heey dat ben ik...BINGOOOO!!!!!!!!!!!!
Ja hoor alles was goed en ik won me toch een leuke kip van hout. Ik was er kei blij mee.
Dat was ook het enige wat ik had gewonnen maar dat was ook genoeg. Beter dan niks al gaat het me ook meer om de gezelligheid en dat was het ook.
Maar winnen is ook leuk wand daar kom je en doe jet het voor. Toch?
Van Mia en Mientje (de buurvrouw en over buurvrouw van m'n tante) krijg ik witte sokken. Ik zag op facebook een filmpje voorbij komen om van een sok een sneeuwpopje te maken. Die vond ik zo leuk dat ik dat ook een keer ga doen en hun hadden nog wel oude sokken liggen. Alleen nog een mooi lint kopen als sjaaltje en bolletje voor op het mutsje en dan kan ik beginnen.
Helemaal zin in.

Gisteren papieren opgehaald voor volgende maand bloedprikken. Mijn suiker gehalte was te hoog. Nu nog 1x checken en dan krijg ik uitleg over wat ik beter wel en niet kan eten. Nog meer ellende erbij.
Mijn bloeddruk was ook weer te hoog maar dat zal wel door de stress komen. Ik ben het ontslag aan het aanvechten en daar word je ook niet vrolijk van. Dat leverd veel stress en nog onzekerheid op en dat vreet aan je. Dat kan ik er eigenlijk nu niet bij hebben maar goed. Je moet rustig aan doen zeggen ze dan. Ja hoe wil ik dat op zo'n manier doen?

Straks even naar de bieb boeken weg brengen. Hier heb ik nog een stapel boeken liggen die ik kan lezen. Ik heb ze te leen gekregen al hou ik niet zo van lenen.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren op de hobby / kerstmarkt gestaan. man wat was het koud. Ik zei nog tegen m'n vriendin het is toch wel binnen he? Jahaaa het is binnen. Nou niet dus....
Eerst een heel gesjouw om die dozen op de kraam te krijgen. Ik had maar een mandje zij had 3 bananen dozen 4 kleine doosjes en wat tassen.
Ik was zo klaar het uitruimen. Om 10 uur ging het open. Het zou eerst in september zijn maar dat ging niet door omdat er te weinig aanmeldingen waren.
Nu waren er ook maar 8 kraampjes waarvan 1 niet bezet was omdat die persoon niet kwam opdagen. Als ze die kramen in september niet eens vol kregen dan vraag ik me af hoeveel aanmeldingen er toen waren....
Wat is nu een kerst / hobby markt met 7 volle kramen? Het was wel gezellig maar verrekkes koud en helemaal niet druk. Ik ben wat kaarten kwijt geraakt aan m'n moeder, en de moeder van m'n vriendin en 1 kaart aan een vreemde vrouw wand anders had ik maar 2 euro verdient gisteren. Eens en nooit meer om buiten in de kou te gaan staan. We kregen als standhouders wel koffie en thee gratis dat was wel leuk. Een broodje hamburger was 75 cent. Daar viel ook niks van te zeggen. Voor de bezoekers was de koffie of thee 50 cent. Dat was ook te doen en gratis entree.

Volgende week maandag pakjes avond. Daar heb ik wel zin in. Altijd weer spannend wat je krijgt en hoeveel moeite ze gedaan hebben om iets te verzinnen om te kopen.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Alweer bijna een jaar om. Wat gaat het toch hard. Ik heb nog helemaal geen kerst gevoel. Komt misschien ook omdat het weer er niet naar is denk ik.
Gisteren wou ik nog wat kerst kaarten posten was op 2 plaatsen de strippen van de brievenbus gerukt. Ik heb ze maar ergens anders in gedaan.
Kom ik vanmorgen weer langs de brievenbus was de hele onderkant open. Ik mag hopen dat de postbode de kaarten eruit gehaald heeft en niet vandalen.
Het is niet normaal hier, met deze dagen is niks veilig. Ik ben blij dat ik de kaarten bij de emte erin gedaan heb dan weet ik zeker dat ze goed aankomen.
Vanmiddag weer naar de inloop middag in het wijkgebouw. Ik hoop dat dat irritant mens er niet is. Die bemoeial. Net voor de 2e keer aanwezig en begint overal mee te bemoeien. Dat is echt niks voor mij he zo'n volk. Doe maar normaal en pas je aan doe ik ook.

Gisteren een sollicitatie de deur uit gedaan. Zal ook wel weer niks worden. Ik weet niet eens hoe vaak ik per week / maand moet solliciteren?
Och mijn hoofd staat er ook nog helemaal niet naar. Ik ben ook nog steeds bij een psycholoog wat deze keer erg goed gaat moet ik zeggen. Eindelijk...
Eerst alles op een rijtje krijgen en dan pas kan je goed verder. Ook het werk waar ik ontslagen ben loopt nog steeds te vervelen daar word je ook niet vrolijk van.
Ik loop de hele dag met een zenuwachtig gevoel rond van ellende. Ik zal blij zijn als alles voorbij is en weer ''normaal'' verder kan met m'n leven.

Ik heb al 15 kerst kaarten gekregen. Ik moet er nog 3 terug krijgen en dan heb ik alles terug gekregen die ik verstuurd heb. Ik heb geen boom gezet. Ik heb er geen zin meer in. Wel heb ik een kleedje op de tafel en wat kerst mutsjes in de kamer en mini handschoentjes. Dat vind ik leuk en genoeg.

Donderdag had ik ook weer de pest in. Belt er iemand op waar ik al maanden niks van gehoord heb begint ze te klagen wat ik op facebook heb staan. Heh...???
Waar bemoei je je mee. Ik zet erop wat ik wil !  Dat is de zoveelste al die commentaar leverd. Ik heb een pagina over mijn ziekte gemaakt zet ik er een foto van een vogel erop komt daar commentaar op. Hoezo??? Er mag toch wel wat luchtigs op staan en niet alleen ellende. Toch? Blijkbaar niet.
Vorig jaar en begin dit jaar heb ik een berichtje geplaatst op een pagina van m'n overleden collega. Dat zien zijn ouders. Dat hij het niet ziet snap ik ook wel maar ook daar kwam commentaar op. Bemoei met je eigen zaken...Als ik de ouders er blij mee maak dan heeft niet te klagen vind ik. Nu dit weer. Ik zet er niks meer op. Ik ben er helemaal klaar mee. Of ik maak een nieuwe aan en stel het zo in dat iedereen het kan lezen maar niet kan reageren. Klaar.
Jammer dat sommige zo moeilijk doen. Je moest eens zien wat voor kwats hun erop zetten daar hoor je mij toch ook niet over klagen. Misschien is dat wel het probleem ik klaag te weinig.

Ik wens alvast iedereen fijne dagen toe en een goed, gezond en veilig nieuw jaar :handkus: [sa]
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Zo die vervelende dagen zijn ook weer voorbij.Eerst kerstdag even bij mijn ouders geweest. Dat was wel gezellig en toen naar huis. Ik heb de hele dag gelezen en m'n vriend heeft de hele dag op de bank gelegen tv gekeken. Ow ow wat gezellig. Not !
Die krijg je nergens mee heen. Zo jammer. Nu had een vriendin mij uitgenodigd om met haar moeder en broer mee uit eten te gaan maar ik heb nee gezegd.
Oh zegt m'n vriend als je wilt mag je wel gaan hoor. Ja maar we hebben een rollade gekocht speciaal voor de kerst wil je dan niet dat ik thuis blijf bij jou? Jawel maar als je wilt gaan mag het wel hoor. Potversnotjes had je ook eerder kunnen zeggen...
Volgend jaar als ze me vragen dan ga ik met hun mee.lekker gezellig. Nu heb ik maar 2 dagen op de bank gezeten en gelezen. En hij heeft van die depri films gekeken op HBO of film 1. Had ik het ook gezellig kunnen hebben. Wat maakt dat hij niks met feestdagen heeft weet ik niet. Daar krijg ik geen antwoord op. Alles is zo negatief.
Wen hadden het zo leuk en gezellig kunnen hebben. Nou ja weet ik dat voor de volgende keer.
We zijn niet naar zijn ouders geweest dat wou hij niet. Prima dan niet. Nu eindelijk weer het huis voor mij alleen. Net even gestoft en gezogen en zo meteen nog even dweilen.

Vanmiddag weer naar de inloop middag. Eens zien wat dat mens nu weer gaat klagen en commanderen. Als dat zo is ben ik zo weer weg. Vorige week ook ik werd er niet goed van. Volgende week neem jij de spullen mee om kaarten te maken. En jij ? Wat is jou hobby vraagt ze aan Nelly. Kleuren... Jij neemt je kleurboek mee. En jij wat is jou hobby vraagt ze aan Truus. Woordzoeker puzzels zegt Truus. Dan neem jij je puzzelboek mee. En dan ga jij puzzelen !
Huh? Sorry? Jij bepaalt niet wie wat gaat doen of gaat mee brengen... Halloooo..... Ik neem niks mee. Ik zeg ook tegen Nelly ik laat me niet commanderen wat ik moet gaan doen. We komen voor de gezelligheid en doen wat we willen en niet wat ons door die commandeur word op gedragen... Mijn god ik was zo pissig. Wij spelen rummikub en hoe wij dat willen en niet hoe zij dat wil. Het duurde 2 minuten voordat ze een zet gedaan had. Hallo ik sta niet in de wacht stand! Dus ik wacht vandaag af en als het weer zo is ben ik pleite.

Zo nu nog even dweilen, spullen opruimen en dan ben ik weer klaar voor vandaag

De groetjes en tot de volgende keer

Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Bijna nieuw jaar. Wat gaat het toch hard. Ze knallen hier ook al de hele avond. Vriend lief zei lig al te maffen toen ik zei dat ik vuurwerk wil kijken. Ik kreeg meteen weer chagrijnige zin. Kan er nou nooit eens iets positiefs komen? Alles word afgekraakt. Ieder feest. Sinterklaas is kwats, kerst is kwats, Vaderdag en Moederdag is kwats. Verjaardagen is kwats. Alle Nederlands programma's zijn kwats. Zucht....ik word hier zo moe van. Nee de hele dag de Duitse zender erop staan daar word ik niet vrolijk van. Ik wil Nederlandse programma's zien en het nieuws en het weer. Niet wat in Duitsland gebeurd daar heb ik niks mee. In Spanje is het 17 graden daar heb ik hier toch ook niks aan..... Wel dan?
Hij is al naar bed. prima nu kan ik mijn programma's kijken en lekker stokbroodje gehad met dipsaus. Wat ik vroeger altijd deed alleen dan met fonduen erbij. Kerst avond, eerste kerst dag en oud jaars avond. Ik vond dat altijd gezellig ook al deed ik het alleen. Hij wil dat niet wand dan gaat het in huis stinken. Ja..en? De raam open en het is opgelost. Nee niks geen gezelligheid. Bah...
Gaan we morgen naar mijn ouders? Ik zeg nee je hebt het zelf mij aflaten zeggen. Als je wel wilt gaan dan regel dat maar zelf. Ik heb er geen zin meer in. Ik blijf niet alles aan het regelen. Dadelijk word ik op alles aangekeken daar heb ik geen zin in. Ik ga veel veranderen in 2017 dat is iets wat zeker is wand in dit gezeur heb ik geen zin en is het leven veel te kort voor.

Een penvriendin van 67 doet al de hele dag haar beklag op facebook dat haar ''vriend'' na 2 maanden het uit heeft gemaakt. Ze zit die man helemaal zwart te maken.
Nee dat trekt vrienden. Mens hou het toch voor je . Ik word daar echt niet goed van. Ik kan me voorstellen dat iedereen de benen neemt ga ik ook bijna doen als ze zo doorgaat met klagen over anderen.

Zo nu ga ik tv kijken en een beetje lezen en om 12 uur vuurwerk kijken.
Ik wens iedereen een goed en veilig uiteinde en een gezond 2017.
Tot volgend jaar  :Zw:
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vandaag weer vroeg op. Straks even naar de AH en vanavond een recept maken uit het boek Paleo.
Afslanken met m'n nicht eens zien of het lukt. Zij maakt iets en laat het zien via een foto en andersom.
Er moet echt wel wat kilootjes vanaf. Morgen eens zien wat de huisarts zegt over mijn suiker gehalte die bleek ook te hoog te zijn.
Na alle ellende die je hebt gehad krijg je dit er ook nog bij. Alsof ik nog niet genoeg heb gehad.
Straks weer een sollicitatie de deur uit doen al weet ik echt niet waar ik op moet solliciteren. Ook ga ik eens kijken voor vrijwilligers werk. Die verwachten geen tempo van heb ik jou daar en dat moet ik hebben. Rustig aan beginnen wand ik ben nog snel moe. Jammer dat er nog steeds mensen zijn die dat niet snappen.
Maar wat ik nu echt wil? Geen idee... Iets met dieren maar dat is er niet veel.
Straks even naar de bieb boek terug brengen en kijken voor een nieuwe. Gisteren was ik bij een vriendin ik had haar boeken mee terug genomen al heb ik ze nog niet uit kreeg ik weer een nieuwe mee.  :-\
Zeg ik nog steeds dat hoef niet wand ik heb thuis nog vele er liggen maar dat had ik beter daar tegen de muur kunnen zeggen. Ik leen niet graag boeken van een ander. Bang dat er iets mee gebeurd.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen even brood en melk gehaald. Ik was blijkbaar veelte vroeg aangelopen wan dik moest nog wachten tot de winkel open ging  :-\
Straks even de vrijwilligers werk bellen eens zien of ze me willen.
Dinsdag naar de vrouwencentrum geweest. Dat was wel leuk. Daar doen ze s'middags knutselen al deden de meeste haken en sommige breien. Het was er erg druk maar wel gezellig. En tenminste geen gezeur en gezanik net als bij de inloop. Ik zal het iedere week afwisselen wand de inloop is alleen leuk met m'n tante, Hennie en Margriet. Och ja zo ben je van de straat he.

Maandag verjaardag geweest. Dat was ook niet zo leuk op een gegeven moment. Ik werd totaal genegeerd.
Ja we gaan met al mijn vriendinnen een meiden avond organiseren zegt H. tegen 2 andere meiden die ook in de kamer zaten. Hun bespraken hoe en wanneer en W. maakte een groeps app aan zodat ze onderling iets konden afspreken. En daar zit je dan bij zonder dat mij wat gevraagd word. Al jou vriendinnen? En wat ben ik dan???
Mij word niks gevraagd. Zaterdag zou ze mee gaan naar haar tante's verjaardag. Nee ik kan niet wand zaterdag hou ik mijn verjaardag voor al mijn vrienden...
Ja...en? Je weet dat je tante jarig is. Dat mens word 87. En je verjaardag met al je vrienden....waarom mag ik dan niet komen? Wat ben ik dan? Geen vriendin denk ik dan. Zo ging het nog even door ik zat er echt voor Jan doedel bij en ben maar gegaan. Zoek het even lekker zelf uit met je ''vrienden".
Heb ik weer. De eerst volgende keer dat ze belt kan ik niet wand ik ben alleen maar goed om iets met haar te doen als er niemand anders tijd heeft.

Oud collega / vriendin precies hetzelfde. Ze is nu ook bij het bedrijf weg. Is naar Turkey verhuisd en ik hoor er niks meer van. Ik zou en heb een foto boek gemaakt van over de jaren heen. Vroeg nog 3 weken geleden toen ik eindelijk de foto's toegestuurd kreeg na 3 x vragen, welke foto's wil jij erin hebben? Tot op heden nog steeds geen antwoord. Prima dan maak ik het boek wel voor mezelf.

Ik vraag me af waar ik het allemaal aan verdiend heb. Ik vind het gewoon niet leuk. Je moet klaar staan als hun dat willen en uitkomt maar andersom hebben ze geen tijd. Toen ging die moeder er nog mee bemoeien toen H. begon over de deco's die we maakte. Toen had ik het helemaal. En daarna wat ik allemaal moet doen met de uitkering en het rekken ervan en profiteren. Mens bemoei je er niet mee ! Ik bepaal het zelf wel. Iemand die de hele dag achter de geraniums zit hoeft niet met mijn zaken te bemoeien. Dat ze haar zoon en dochter kan bespelen prima moeten hun weten maar niet mij. Dus ik was helemaal pist off toen ik maandag weer naar huis ging. Sommige.....
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Daar ben ik weer. Wat een bewogen tijd is het weer geweest. Ik ben nu met vrijwilligers werk bezig. Krijg je eerst een uitbrander van het UWV waar je niet vrolijk van word. De eerste woensdag werd me al meteen duidelijk gemaakt dat ik te veel ben. DIE daar is hier te veel. Sorry? DIE daar heeft een naam ! Stom trut. Ik en een ander uitgelegd waarom ik er was maar dat kwam blijkbaar niet aan. Vorige week woensdag was ik er weer wand ik kreeg die troela er niet aan om te vragen wat nu de bedoeling was toen ik d'r belde. Gelijk bij het binnen komen weer. Die is te veel. Die daar over gaat kwam achter me aan en zei dat ze een oplossing had. Bij de gymles zoeken ze nog hulp of ik dat niet wilde gaan doen. Wand zij is hier nieuw en heeft aangegeven dat ze bij de inloop wil blijven. Huh? Nieuw hier? Kan meteen beslissen wat ze wil gaan doen? En ik dan? Ik was hier als eerste en ik word nu verbannen naar de gym. Dat ding zal wel een vriendinnetje zijn van die doos die steeds zit te vertellen dat ik te veel ben....
Ik was zo kwaad. Lekker makkelijk om een vrijwilligers werk te draaien als er niks te doen is. Zo kan ik het ook. En dan zit ze nog de hele tijd op d'r telefoon te kijken ook iets wat ik niet vind kunnen. Je bent er voor die mensen die voor je telefoon wand dan kan je beter thuis blijven. Maar goed dat is mijn mening dan. En die 1,5 uur is zo om. Ik die dag met de gymles mee gedaan. Was op zich wel leuk maar niet op de manier waarop. Donderdag belt die trien op, morgen sta je alleen. Euh dacht het niet. Jawel gaat goed zoveel hoef je niet te doen. Nee dat klopt maar dit is mijn 3e keer en sta al voor de 2e x alleen. Ik vind het prettig als er iemand bij is wand die de eerste keer erbij was die is ermee gestopt. Vreemd wand ze vond het leuk dat ik erbij was zodat er 2 -3 mensen waren. Blijkt dat ding bij mij in de straat te wonen. Leuk kunnen we zomers samen fietsen. En nu is ze pleite. Ik heb vrijdag mijn ongenoegen geuit tegen iemand van de zorg en ze begreep mijn kant wel. Maar zegt ze op zich ben je nooit alleen wand in de gang loopt altijd wel iemand rond die je kunt aanspreken en anders druk je op de rode knop en dan komt er ook alijt wel iemand. Ja maar dan nog....
Zo heb ik er geen zin meer in. Alleen met die oudjes een spelletje spelen is dan wel weer leuk. Even aankijken en dan kan ik nog zien wat ik doe.
Vandaag even kijken of ik naar de inloop ga of naar de breiclub.

Morgen naar de gynaecoloog. Ook weer een spannend moment of alles goed is.
Life can be so beautyfull
so follow your heart