Vanmorgen meteen nadat ik opstond de boven gepoetst. Wat een werk toch iedere week. Het ging mij 2 jaar gelden beter af dan nu nadat ik ziek ben geworden.
Straks weer even naar de markt voor kip. Gisteren mijn tasje afgebreid. Ik ben blij dat ik ermee klaar ben. Leuk om te doen maar het moet niet al te lang duren.

Belde het uitzendbureau vanmorgen nog voor een intake gesprek kan ik daar woensdag weer heen karren. En werk hebben ze toch niet voor me omdat ik een risico geval ben. Dat liet een ander uitzendbureau mij vorige week wel even weten. En bedankt! Sommige kunnen zo bot en lomp zijn in hun uitspraken.
Het word je nog wel even ingepeperd. Ben benieuwd wat ik van hun te horen ga krijgen wand dat ik ziek ben geweest dat weten ze nog niet.
Vorige week aardbeien plantjes gekocht. Het hele seizoen aardbeien stond er op het kaartje. Nou het zal mij benieuwen.
Wat een rot weer. Laatst was het zo mooi en heerlijk weer. Ik heb ook meteen de tuin weer gedaan. Heerlijk.
Donderdag bij een kennis met de tuin mee helpen. Alleen is hun tuin een eindje groter dan die van mij. Weer een paar vliegen in 1 klap.
Het levert nog wat op. Ik kan mijn energie kwijt en op bouwen en ik doe iets wat ik leuk vind. En hun hebben een hulpje extra.