Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Welk Tv-programma heb je als laatst gezien?

Gestart door Lynn, 21 maart 2007, 13:36:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DonWoozy


herjoajax

Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Nevyn


Iwan

Gisteren heb ik Zomergasten van afgelopen zondag met Ahmed Aboutaleb teruggekeken.
Had zomergasten al een paar jaar niet gezien omdat de gasten niet interessant vond en ik Wilfried de Jong geen goed interviewer vindt,
maar de collega's op mijn werk waren er heel enthousiast over. Viel me behoorlijk tegen. Aboutaleb zei aan het begin van het programma
dat hij vooral de mens Aboutaleb wilde laten zien en niet de politicus, maar had toch het idee dat de politicus Aboutaleb steeds het woord voerde.
Ik vond de uitzending tamelijk saai en heb de mens Aboutaleb niet beter leren kennen en vraag me af of er wel een mens Aboutaleb is en niet
alleen de politicus Aboutaleb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik kijk nu naar Russel Howard's Good News (BBC )
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Het laatste 'tv-programma' wat ik gezien heb was een interview van Ivo Niehe met Pim Fortuyn op YouTube,
zometeen gaan ik voetbal kijken...... Turkije vs Nederland.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola


Sugamilk


Iwan

Wie is de Sjaak, soort van over de rooie..... heb het nu 2x gezien, maar is niet echt een goed/leuk programma.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


Iwan



Ik kijk nu naar.... Ontdek je Plekje - Limburg (Maastricht/Valkenburg)

Programma uit de jaren 80 met allerlei leuke plekjes in voornamelijk Maastricht die ik vorig jaar ook gezien heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola


attje

In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Voetbal Inside.
Niet vanaf de bank naar de tv gekeken, maar in het publiek gezeten bij de opname.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

carola


Kim


Iwan

The Curse of Oak Island.
Mensen die schatgraven op een eiland, daarbij met de wildste theorie komen en eigenlijk nooit iets vinden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."