Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Lichtverschijnselen

Gestart door Kim, 18 mei 2007, 09:51:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

Misschien een heel raar verhaal wat ik nu ga vertellen, maar misschien ook wel weer heel herkenbaar?  Als klein meisje kon ik nooit direct in slaap vallen en dan keek ik naar de muur of naar het plafond. Op zulke momenten zag ik altijd een hele optocht met gekleurde staafjes, bolletjes en kronkels. Ik heb altijd gedacht dat dit stof was dat door de lucht zwierf. Mijn broer zag ze als kind ook, want als we aan het logeren waren keken we wel eens samen naar die optochten.  Helemaal niet over nagedacht verder! Op een gegeven moment zag ik ze 's nachts niet meer en nu sinds een aantal jaren heb ik er overdag ontzettend veel "last" van. Ik zie constant kronkeltjes en bolletjes om me heen. Ik ging er vanuit dat dit de kleine adertjes in mijn ogen waren, maar soms bewegen deze kronkeltjes en bolletjes niet mee met mijn ogen en flitsen ze voorbij.  Nu vroeg ik laatst in de klas aan iemand (weet niet meer aan wie) of zij ook last had van kronkeltjes voor de ogen, want ik werd er echt gek van. Ik wilde naar het bord kijken, maar die dingen schoten maar steeds voorbij. Ze keek me eens raar aan en zal wel gedacht hebben...wat bedoelt zij nou weer....nja en toen wist ik dus dat waarschijnlijk niet iedereen dit ziet. Op internet gaan zoeken en hopsa! http://www.leylijnen.com/lichtverschijnselen.htm Het zijn dus niet alleen adertjes van mijn ogen, maar ook lichtverschijnselen. Hmmmmm interessant! Toch?  Ãâ€"un

Celine

Heel interessant Kim, weet je dat ik soms geesten kan waarnemen??  :-\

Iwan

Heel intressant, lijkt mij behoorlijk irritant.
Ik heb zwarte bolletjes en kronkeltjes voor mijn ogen,
maar dat is gewoon stof in mijn ogen volgens mij, want ik zie ze altijd, ook als ik mijn ogen sluit
en de meeste drijven gewoon langzaam voorbij (sommigen schieten snel langs)
of draaien met mijn ogen mee als ik mijn ogen ergens anders op richt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."