Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Mannen gewaarschuwd voor 'spermsnatchers'

Gestart door Iwan, 5 juni 2007, 17:14:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - De Engelse krant The Sun waarschuwt zijn mannelijke lezers dat ze in de kroeg moeten uitkijken
voor een nieuw roofdier: de vrouw op leeftijd die een kerel wil misbruiken om snel een kind te krijgen.

Ze zijn jong, alleenstaand en willen hopeloos een eigen kind. Het enige dat ontbreekt, is echter een man.
Geen probleem. Je verleidt een kerel in de kroeg, kaapt zijn sperma en wordt zwanger.
Groot-Brittannië is in rep en roer door nieuwe rage onder alleenstaande vrouwen met 'rammelende eierstokken'.

De Britse krant The Sun omschrijft de vrouwen die op zoek zijn naar mannelijke zaadcellen voor een bevruchting
als 'sperm snatchers'. Ze staan in groepjes in de hoek van een rokerige bar, slechts gekleed in niets
verhullende kleding en op hoge naaldhakken, en beloeren hun prooi als hongerige roofdieren,
beschrijft de krant de werkwijze van de vrouwen.

De vrouwen om wie het gaat hebben geen tijd en zin een langdurige relatie.
En eenmaal tussen de lakens gaat het maar om een ding: zo snel mogelijk zwanger worden.

De 25-jarige Selina Arnell uit Bristol is zo'n alleenstaande vrouw met een vurige kinderwens.
,,In de bus keek ik naar niets anders dan baby's en zwangere vrouwen. Dat wilde ik ook.
Maar ik had een probleem. Ik had geen vent en wilde er ook geen
", zegt Arnell.

De 25-jarige single hopte van het ene feest naar het andere. ,,Ik ging op stap, puur en alleen om te zoeken
naar een potentiële vader van mijn kind.
" Volgens Arnell waren de meeste mannen die ze versierde te
dronken om te beseffen dat ze werden gebruikt. Tot haar grote spijt is het nog niet gelukt zwanger te worden.
,,Natuurlijk maak ik me zorgen om geslachtsziekten. Maar ik ga net zo lang door totdat ik zwanger ben.

Timika Brown (21) uit Mitcham was wel succesvol in het kapen van een klodder sperma van de 25-jarige Mark.
Ze raakte zwanger. Dat hun verhouding na een maand over was, maakt Brown niets uit.
,,Ik heb gekregen wat ik wilde, zijn sperma.




©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Je moet als man tegenwoordig voorzichtig zijn, zelfs je spermaatjes jatten ze nog.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

bertus

en vandaag is de dag dat ik vrouwen weer een beetje minder snap, nog minder :P

Iwan



Citaat van: HLN.be

Lara Carter draagt een pruik om niet herkend te worden als ze op spermajacht gaat.
Vrouw jaagt op wildvreemde mannen om zwanger te raken

De Britse Lara Carter heeft het voorbije jaar met twintig wildvreemde mannen geslapen in de hoop zwanger te geraken.
De zelfverklaarde 'spermajaagster' gebruikt een ovulatiekit om uit te vissen wanneer ze het meest vruchtbaar is.
Dan gaat ze op pad en doet alsof ze dronken is om kerels tussen de lakens te lokken.

Condoom met gaatjes
Als de 25-jarige Lara een man aan de haakt slaat die een condoom wil gebruiken, haalt ze er prompt eentje uit haar handtas.
Daar heeft ze dan wel al van tevoren gaatjes in geprikt.

"Het is voor mij nu het juiste moment om een kind te krijgen. En daar doe ik alles voor", zegt de secretaresse.
"Ik heb geen vaste vriend. Ik heb enkel een man nodig voor zijn zaad. Daarom noem ik mezelf een spermajaagster".

Vriendin
Haar obsessie begon een jaar geleden toen ze de bevalling van een vriendin bijwoonde.
"Wanneer ik zag hoe zij haar baby vasthield, had ik nog slechts één doel voor ogen: zwanger worden".

"Ik heb de voorbije twee jaar een paar vaste relaties gehad", vervolgt de vrouw.
"Toen ik met hen over kinderen begon, maakten ze zich echter als de bliksem uit de voeten".

Gratis snelle wip
Voor kunstmatige bevruchting heeft Lara naar eigen zeggen geen geld genoeg. "Bovendien zijn er mannen
genoeg te vinden voor een snelle wip. En dat is bovendien gratis
", argumenteert de vrouw uit Penryn in Cornwall.

"Wanneer ik een potentiële 'donor' aan de haak sla, vraag ik eerst z'n naam en of hij geen seksueel overdraagbare
aandoening heeft. Intussen heb ik me zogezegd al zat gedronken en dat blijkt de meeste mannen wel te zinnen:
in de koffer duiken met een beschonken vrouw. Als we seks hebben gehad, sluip ik 's ochtends het huis uit.
Soms doen we het in de auto of in het toilet van de disco
".

Met vuur spelen
De vrouw is er zich van bewust dat ze met vuur speelt. "Onze generatie is erg voorzichtig wanneer het op vrijen aankomt.
Ik laat me regelmatig testen en tot dusver heb ik geen ziekte opgelopen
."
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Dat een vrouw een kind wil hebben, moeder wil worden, ook als ze geen partner hebben daar kan ik me nog iets bij voorstellen,
maar om dan zomaar een man op te pikken uit de kroeg om zich door hem te laten bezwangeren vind ik wel erg ver gaan.
Komen vrouwen zonder partner eigenlijk in aanmerking voor een donatie van de spermabank? (en wat kost dat en word dat vergoed?)

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

 :o ze vergeten volgens mij dat die mannen niet medisch gescreend is en je geen flauw idee wat voor typ je aan de haak slaat en wat voor problemen daar achter zitten. Moet er ook niet aan denken van een wild vreemde vent een kind te hebben leg dat maar eens aan je kind uit als ze 15 zijn ja sorry mama weet niet wie het was, ben dr mee in bed gedoken om zwanger te worden!

Hoorde laatst op de radio dat er een man was die dus ook zich zelf "verhuurde" voor de zaadjes, later bleken bijna al die kinderen een autistische stoornis hebben zoals Asperger en PDD-NOS. Als je het via een donor doet in het ziekenhuis worden ze tenminste getest op dit soort dingen.

Het traject om een donor te krijgen via het ziekenhuis is lastig en lang. Schoonzusjes zijn er nu mee bezig (lesbisch stel) eerst bijna driekwart jaar op een wachtlijst staan om bij de dokter in het ziekenhuis te komen, wordt je medisch onderzocht dan wordt je weer op een wachtlijst geplaatst en hopelijk na driekwart jaar mag je dan met inseminaties beginnen. Dit is nog vrij snel allemaal, het ziekenhuis in Arnhem is de snelste in nederland en heeft deze wachttijden daarvoor.

Iwan

Ik heb ook wel zulke vrouwen gekend, al hadden die wel een tijdje een relatie met hun 'slachtoffer', maar ik had
toch het idee dat het uiteindelijke doel het zwanger raken was en niet zozeer om te bouwen aan een relatie.
Wanneer ze niet snel genoeg zwanger raakten van hun partner gingen ze net zo makkelijk naar een ander.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."