Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat maakte je verdrietig vandaag??

Gestart door Lynn, 3 augustus 2007, 11:17:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lynn


Lynn

Ik kom net met Wicky van de dierenarts (moest even voer voor haar halen)
Ik heb gelijk even gevraagd hoelang het duurt voordat Galastop (medicijn tegen schijnzwagerschap) gaat werken.
Volgens de dierenarts na een paar dagen.
Nou niet dus!

En nu moet ik het nog 2 dagen aankijken anders moet ze binnenkort gesteriliseerd worden :(
Daar gaat mijn droom om ooit een nestje met haar te nemen...

Lynn

Ik werd vanmiddag gebeld door een vriend.
Hij vertelde me dat hij gistermiddag last van zijn borst en arm kreeg, ook kreeg hij bijna geen adem.
Hij moest met spoed naar het ziekenhuis... daar bleek dat zijn bloedruk 175/100 was  :o
Hij zat tegen een hartaanval aan... gelukkig is het redelijk goed afgelopen en heeft hij nu medicijnen en moet hij rust houden...

Iwan

Heb net gehoord dat mijn vroegere baas dood gaat.
Hij had al een tijdje last van spierpijn en zijn nek zat vast, toen werd hij opgenomen in het ziekenhuis
en bleek hij vol kanker te zitten, o.a. in hersenen, longen, botten.
Hij is nu ontslagen uit het ziekenhuis omdat hij terminaal is en naar huis mag om te gaan sterven.
Hij is 44 jaar, en leefde altijd ontzettend gezond, niet roken, veel sporten en alleen onbespoten eten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op 12 september 2007, 17:48:00
Heb net gehoord dat mijn vroegere baas dood gaat.
Hij had al een tijdje last van spierpijn en zijn nek zat vast, toen werd hij opgenomen in het ziekenhuis
en bleek hij vol kanker te zitten, o.a. in hersenen, longen, botten.
Hij is nu ontslagen uit het ziekenhuis omdat hij terminaal is en naar huis mag om te gaan sterven.
Hij is 44 jaar, en leefde altijd ontzettend gezond, niet roken, veel sporten en alleen onbespoten eten.
Afgelopen zondag is hij overleden, morgen wordt hij begraven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

lovelyz

een snert kind die andere kinderen pest en terroriseert

Iwan

Mijn zus die in het ziekenhuis ligt omdat de zwangerschap niet helemaal goed gaat, ze is 7 maanden zwanger.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Een kennis van mij, oud buurman van mijn moeder, heeft een hersentumor....
't is een geweldige vent, iemand die altijd graag iets voor een ander doet en daarbij ook nog 2 banen heeft.
Hij begint om 6 uur met werken tot 2 uur en daarna gaat hij naar zijn andere baan waar ik werkt tot 10 uur.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Een kennis van mij, die ik van Twitter ken.
Haar kindje, een heel lief en mooi meisje is niet gezond geboren. (ziekte van Larsson, hart etc)
Zij is in Juli geboren en in Oktober thuis gekomen uit het ziekenhuis en in november er weer in beland.
Helaas heeft zij vandaag weer een terugval gekregen en gaat het weer niet goed met dat kindje.

Dat maakt mij zo verdrietig, vind het erg voor haar en haar ouders!