Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoe kinky ben jij?

Gestart door Metalholic, 12 december 2006, 21:04:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Metalholic




Jij valt vooral op relnichten die de donkere kamer niet schuwen en graag wat provocerend uit de hoek komen. Dat heeft ermee te maken dat jij zelf nogal snel op de kst zit als iemand aan je wat saaige ideen morrelt. Jij bent een beetje kleurloos, zelfs het opgeven van een favoriete kleur was u te moeilijk; eigenlijk was u domweg te saai om deze test te mogen invullen Jij bent in bed net een tube tandpasta. Zodra je partner in je billen knijpt begin jij een witte vloed te baren en je komt geen douanepost voorbij zonder eens flink door een plastic handschoen onder handen te worden genomen. Je ex noemt je het liefst een smokkelsexer, en wij vermoeden dan ook dat je van de dope die jij in jouw gaatjes hebt getransporteerd een wereldstad drie maanden voor pampes krijgt. Ook ben jij in bed zo draaikonterig dat je partner na de daad zo duizelig is geworden dat hij ademsnakkend een flinke klop uitdeelt aan het bilbehang wat hij als een kaleidoscopische belofte over de muur ziet dwalen. Er zijn maar weinig mensen ontevreden met het deel van het lichaam waar jij ontevreden mee bent. Dat geeft aan dat je graag ontevreden bent met zaken waar andere mensen zich niet zo druk om maken. Dit aangeboren vermogen om origineel te zeiken betekent vooralsnog dat je meer aanleg hebt voor politiek dan sex. Met je rug ben je echter weer erg tevreden, en dat wijst erop dat je in een relatie al snel te kennen geeft dat je partner je rug op kan. Je bent een enigszins asociale minnaar die bij het minste of geringste al roept dat de orgasmes bij jou niet op de rug groeien. Misschien moet je eens met een briefje van duizend in je bilnaad door de kalverstraat kruipen dan weet je ook eens wat het is om ruggegraat te scheppen in een moeilijkere situatie. Al met al ben jij te vergelijken met een bermuda driehoek als het op sex aankomt. Als we jouw slimme koppie zouden openschroeven treffen we daar de skeletten aan van duizenden dode romeos die allen ooit stranden op het onbewoonde eiland van jouw hebzucht. Sex is voor jou net zo iets als vliegeren, je houdt je partner vast aan een touwtje in de wind in de hoop dat een orkaan hem ooit zal neersleuren. Dr Sexy moet dus concluderen dat jouw sexleven plakkeriger is dan de brilcreme waar Mr Bean elke ochtend zijn haar mee doet. Als we jou je gang laten gaan moeten we elke week het plafond opnieuw witten, en dat is echt niet omdat er nieuwsgierige engeltjes tegenaan geplakt zitten. Dr Sexy vindt jou een crememeester van het eerste uur, en vermoed dan ook dat jij in je eentje de hele bijlmermeerramp tussen de lakens weet na te bootsen. Drink eens wat minder glaasjes melk!


MMMM okee, heel anders dan de dames test heb ik wel door.


Lynn


Nevyn

Jouw Kinkpercentage is 30 %

Dit gaat aardig de goede kant op, maar je bent net zo vaak voorzichtig als je kinky bent. Gooi eens wat meer de remmen los! Je vriendje verdient het zeker!





Margje

Jouw Kinkpercentage is 10 %

Wat is dat nou? Je lijkt wel een bevroren non! Meid, kom toch eens los, met dit kinkpercentage kun je echt niet voor de dag komen! Denk aan het oude chinese spreekwoord: Voor de reinen blijft alles rein!


Volgens mij valt de test in herhaling....jee..klopt ook niet!

Layla

CiteerJouw Kinkpercentage is 100 %

Jij bent zelfs een beetje TE kinky! Pas op voor je gezondheid, laat die bacterien nou eens met rust die willen ook wel eens slapen!

Ik dacht dat ik wel mee viel :o

Ik heb die mannentest voor de gein trouwens ook eens gedaan. Waarom krijgen jullie veel uitgebreidere uitslagen dan ons :|

Celine

Jouw Kinkpercentage is 100 %

Jij bent zelfs een beetje TE kinky! Pas op voor je gezondheid, laat die bacterien nou eens met rust die willen ook wel eens slapen!

*G