Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Moeder wil peuter aan bordeel slijten

Gestart door Iwan, 23 augustus 2007, 03:46:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

BARCELONA - De Spaanse politie heeft een 33-jarige vrouw aangehouden die haar dochter
van twee in een bordeel wilde laten werken. Dit meldde de politie in Catalonië woensdag.

De bordeeleigenaar had aangifte gedaan.
Volgens hem wilde de vrouw seksuele handelingen laten verrichten met de peuter in ruil voor geld.

De vrouw, die ook een zoon van zeven heeft, had cocaïne bij zich toen zij werd opgepakt.
Zij zei tegen de politie dat zij geld nodig had omdat zij geen alimentatie krijgt van de vader van de kinderen.




Ã,©nu.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Deze vrouw moet echt serieus zwaar gestraft worden. Ik vind dat hier gevangenisstraf en het ontnemen van de ouderschap op zijn plaats is.
2 jaar oud en dan al in een bordeel moeten werken, ik denk dat we hier allemaal wel akkoord over zijn dat dit echt niet door de beugel kan.

Posted on: Augustus 24, 2007, 06:18:04
Ik denk dat toezicht alleen niet voldoende is, ik denk dat de moeder gewoon alle rechten over de kinderen moet verliezen.

Iwan

Het lijkt me dat de vrouw geld nodig had voor haar verslaving en daarom haar kind aanbod aan de bordeelhouder.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Tokio op 25 augustus 2007, 01:26:30
Citaat van: Iwan op 25 augustus 2007, 01:10:47
Het lijkt me dat de vrouw geld nodig had voor haar verslaving en daarom haar kind aanbod aan de bordeelhouder.

Dat zal ook wel kloppen, maar dat wordt alleen in het persbericht zo aangegeven.
Ik vind het altijd wel iets te makkelijk om mensen van de zijlijn reeds te veroordelen terwijl we veelal het andere verhaal niet gehoord hebben.
Dat is waar, maar dat werkt 2 kanten op.
Natuurlijk kan moeders ook een psychisch probleem hebben,
wat mij niet uit te sluiten lijkt, want waarom zou anders iemand een minderjarige in de prostitutie willen zetten.
Maar ook als de moeder psychische klachten heeft zou ze beter tijdelijk uit de ouderlijke macht kunnen worden gezet, totdat ze weer voor het kind kan zorgen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Inderdaad als het persbericht klopt. maar dan hadden we ondertussen er wel meer van moeten horen.
Ik schrok ergens wel een beetje toen ik het las.
Laten we hopen dat het niet klopt!