Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Je levensemotie!

Gestart door justme, 23 mei 2008, 13:47:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben je het meest tevreden, verveeld, depressief of ontzettend happy in je leven?

Mwah, wel tevreden
Ik verveel me echt altijd ><
Ik ben eigenlijk altijd depri...
Mn leven is top! Yay!

Tyz


Tyz

Ik ben grotendeels verveeld met direct daarna depri. Al zou ik wel tevreden kunnen zijn over mn leefomstandigheden, ik ben best verwend denk ik.

Iwan

Ik ben wel tevreden met mijn leven,
al zijn er natuurlijk altijd diepte- en hoogtepunten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Momenteel ben ik tevreden!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik vind het leven soms best moeilijk.
Ik heb veel om dankbaar voor te zijn, maar ik heb ook veel meegemaakt en nu nog. Dus het is wat dubbel allemaal.

Margje

Ik ben gewoon tevreden...natuurlijk zijn er mindere momenten maar je moet het doen en tevreden zijn met wat je hebt en als ik kijk naar bijvoorbeeld mijn zoon die is happy en dat maakt mij ook happy! Dat is het belangrijkste!

Iwan

Op dit moment tevreden over het geheel genomen, natuurlijk zijn er wel wat verbeterpunten,
maar zodoende is er ook nog iets om aan te werken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik ben heel blij met mijn leven.
Marcel en ik zijn 27 januari 12 1/2 jaar samen, Jan is een vrolijk happy kind en vooral gezond!
Ben dol op onze hond en kan echt genieten van haar.
We hebben allebei een vaste baan, ik heb leuke collega's en ben blij met ons huisje
We hebben leuke vrienden en familie

Al met al erg happy met alles!

Iwan

Ik ben nog steeds tevreden over mijn leven in grote lijnen, natuurlijk zijn er nog wel wat wensen en verlangens,
maar waar ik een aantal jaren vaak nog wel depressieve periodes had zijn  die nu een stuk minder.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Heel tevreden en gelukkig!  :tU:

carola

tevreden over mijn leven, heb ook nog steeds wensen en ben nog steeds erg gelukkig met mijn schatje

Sugamilk

Ik ben een tevreden mens. :) Zou zoveel willen, maar krijg liefde en gezondheid en dat vind ik het belangrijkste.