Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Ben je sportief?

Gestart door Iwan, 19 april 2009, 01:24:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Wil vanaf volgende week, als het weer het toelaat gaan skeeleren, heb dan vakantie.
De persoon waar ik mee wilde skeeleren heeft helaas geen skeelers meer zei hij vanavond.....
dus ff kijken of ik iemand anders kan vinden die mee wil gaan skeeleren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Ik doe aan wedstrijdschaken ! ( Verkijk je er niet op, wil je dat op behoorlijk nivo doen zoals ik dan is een redelijk goede conditie wel beter)
Ik wandel vaak naar mijn werk.
Ik het weekend wandel ik zo'n 2,5 uur.
Nu in de vakantie ook wat meer.



gjk

Ik ga binnenkort weer voetballen, ik ben er ruim een jaar geleden mee gestopt, ik kwam toen uit voor VV Niekerk, straks ga ik weer aan de slag maar dan voor VV Grijpskerk.

mary-kate

Ik doe aan aqua zumba
Verder doe ik aan fitness  :( vind ik echt niks aan maar ja daar kan je gaan en komen waneer je wilt en dat is ideaal als je van die ongelukkige werk tijden hebt
En verder zwem ik graag,wandelen en fietsen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Goitske

Ik ben absoluut niet sportief. Sinds een aantal jaren weet ik dat ik het hypermobiliteitssyndroom heb en dat betekend dat ik te ruim in mijn gewrichten zit en mijn spieren dus alles moeten opvangen en krijg daardoor veel pijn. Dus mag alleen zwemmen en op goede dagen skeeleren. Dus ik probeer mijn beweging uit fietsen en wandelen met de hond in het bos te halen

Iwan

Heb me wederom voorgenomen om dit jaar eens te gaan sporten, helaas blijft het vaak bij goede voornemens.
Ik heb een beetje een buikje, niet zo heel erg en alleen als ik zit,  maar omdat ik altijd nogal in elkaar gedoken zit
begin ik er wat last van krijgen. En mijn collega zei dat hij mij lichamelijk niet echt in top-conditie vond toen we
in de sauna waren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Wat een rotopmerking van die collega zeg!
Je ziet er toch goed uit? Als je er erg over in zit is fietsen ook een goeie
manier om van het buikje (nooit een buikje gezien bij jou) weg te krijgen.
Mijn vriend krijgt soms een buikje als hij lang met de auto naar zijn werk gaat.
Drie weken met de fiets en hij is weer helemaal tevreden, haha! Al hoeft dat voor
mij allemaal niet hoor. Hij wil het zelf! ;)

Iwan



Citaat van: Kim op 23 april 2013, 13:57:20
Wat een rotopmerking van die collega zeg!
Je ziet er toch goed uit? Als je er erg over in zit is fietsen ook een goeie
manier om van het buikje (nooit een buikje gezien bij jou) weg te krijgen.
Mijn vriend krijgt soms een buikje als hij lang met de auto naar zijn werk gaat.
Drie weken met de fiets en hij is weer helemaal tevreden, haha! Al hoeft dat voor
mij allemaal niet hoor. Hij wil het zelf! ;)
Jij hebt mij nooit (helemaal) naakt gezien.
Fietsen deed ik vroeger best veel, lekker muziekje erbij en gaan.
Maar de laatste keer dat ik op de fiets zat was ik na een halve km al kapot
en dacht ik dat mijn hart het zou gaan begeven. Ik zat zelf aan skeeleren
te denken, maar dan moet ik GJ en Carola nog zo ver zien te krijgen dat ze meedoen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Dat je dacht dat je hart het ging begeven is een teken dat je totaal geen conditie hebt.
Als je van je buikje af wilt zul je toch echt je conditie moeten verbeteren. Start2run is
misschien een idee? Begin je met 30 sec rustig joggen en na een aantal weken bouw je
dit op. Of een sportvereniging in de buurt? Leer je nieuwe mensen kennen en je bent
gezellig in beweging!

Iwan

Citaat van: Kim op 23 april 2013, 14:42:32
Start2run is misschien een idee? Begin je met 30 sec rustig joggen en na een aantal weken
bouw je dit op. Of een sportvereniging in de buurt? Leer je nieuwe mensen kennen en je bent
gezellig in beweging!
30 seconden rustig joggen? Dan ben ik de straat nog niet eens uit....
Volgens mij hebben we geen sportvereniging in de buurt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Nee aap! 30 sec rennen en dan even uitlopen en dan weer rennen en dan weer lopen.
Je roept al jaren hier op het forum dat je iets moet doen aan beweging...meer fietsen,
je wilt gaan rennen, je zoekt iemand om te skaten....dan denk ik.....kom van die bank
af, trek de voordeur open en DOE het dan! Ik zeg SUCCES!  :tU:

Iwan

Gisteren met Syl (XXX) besproken dat we binnenkort GJ en Carola naar de sportschool slepen!
(weet alleen niet in hoeverre het serieus was en of GJ en Carola wel mee willen/kunnen)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 15 juni 2014, 00:59:28
Gisteren met Syl (XXX) besproken dat we binnenkort GJ en Carola naar de sportschool slepen!
(weet alleen niet in hoeverre het serieus was en of GJ en Carola wel mee willen/kunnen)

sportschool kost alleen maar geld, heb altijd aan zumba gedaan, tegenwoordig loop ik s'avonds even een half uurtje na het eten

Iwan



Citaat van: carola op 15 juni 2014, 01:04:25
Citaat van: Iwan op 15 juni 2014, 00:59:28
Gisteren met Syl (XXX) besproken dat we binnenkort GJ en Carola naar de sportschool slepen!
(weet alleen niet in hoeverre het serieus was en of GJ en Carola wel mee willen/kunnen)

sportschool kost alleen maar geld, heb altijd aan zumba gedaan,
tegenwoordig loop ik s'avonds even een half uurtje na het eten
Dat valt wel mee en is bovendien gezellig ende sociaal.
Nemen met Patrick (P@rick) en Rias & Marg(h)a ook mee.
Gezellig met ons allen sporten en dan zo afentoe eens met ons allen naar de sauna,
gezellig en gezond.... wat wil een mens nog meer.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Citaat van: Kattenhuis op  1 augustus 2012, 21:38:42
Ik doe aan wedstrijdschaken ! ( Verkijk je er niet op, wil je dat op behoorlijk nivo doen zoals ik dan is een redelijk goede conditie wel beter)
Ik wandel vaak naar mijn werk.
Ik het weekend wandel ik zo'n 2,5 uur.
Nu in de vakantie ook wat meer.

Inmiddels ben ik ook gaan fitnessen (sinds januari). Zo'n 3x /week gemiddeld 2 a 2,5 uur/x.

Iwan

Citaat van: Kattenhuis op 15 juni 2014, 12:46:21
Citaat van: Kattenhuis op  1 augustus 2012, 21:38:42
Ik doe aan wedstrijdschaken ! ( Verkijk je er niet op, wil je dat op behoorlijk nivo doen zoals ik dan is een redelijk goede conditie wel beter)
Ik wandel vaak naar mijn werk.
Ik het weekend wandel ik zo'n 2,5 uur.
Nu in de vakantie ook wat meer.

Inmiddels ben ik ook gaan fitnessen (sinds januari). Zo'n 3x /week gemiddeld 2 a 2,5 uur/x.
Hou je dat allemaal een beetje vol? Bij mij is het meestal zo dat ik vol goede moed ermee begin en dan dat ik er dan
na een paar keer wel zat van ben... Ik ga dan steeds minder, tot ik uiteindelijk helemaal niet meer ga.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

En Iwan zit je al bij de sportschool?  :P

Ik heb me vorige week aangemeld bij Anytime, een fitnessclub die 24 uur per dag geopend is.
Zo kan ik ook 's avonds als de kids in bed liggen even een uurtje gaan sporten. Ben nu twee keer
geweest en het bevalt me ontzettend goed. Eerst 5 minuten roeien, dan een uurtje krachttraining
en daarna nog 20 minuten cardio......lekker douchen en ik voel me weer VOL energie!
Ik ga nu 2 keer in de week en als mijn conditie weer op peil is ga ik nog een avond erbij hardlopen.
Hier in de buurt kun je zo heerlijk rennen, tussen de maisvelden, langs de bosrand en over de smalle
bospaadjes. En ik ben zo blij dat ik die stap nu ook echt gezet heb. Als ik iets wil, dan doe ik het ook!  ;D

Kim

Citeersportschool kost alleen maar geld, heb altijd aan zumba gedaan, tegenwoordig loop ik s'avonds even een half uurtje na het eten

Het is niet waar dat het ALLEEN maar geld kost, je krijgt er ook een gezonder lichaam voor terug!  :tU:

Iwan

Citaat van: Kim op 27 november 2014, 14:42:11
En Iwan zit je al bij de sportschool?  :P
Nee helaas niet..... :(
Misschien toch volgend jaar maar eens doen, nadeel is wel dat ik in een klein dorpje woon.... :-(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik woon ook in een klein dorpje en moet 40 minuten fietsen om bij de sportschool te komen?