Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Ben je sportief?

Gestart door Iwan, 19 april 2009, 01:24:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Kim op 28 november 2014, 09:37:29
Ik woon ook in een klein dorpje en moet 40 minuten fietsen om bij de sportschool te komen?
Ik heb GJ, P@rick en Rias gevraagd of die zin hadden om mee te gaan....
Leek me leuk een wekelijks, of anders één keer in de twee weken samen sporten,
als soort van avondje om iets met elkaar als mannen te doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Jullie moeten gewoon gaan!!! Was vroeger heel sportief en merk nu al dat mijn lichaam schreeuwt om beweging. Maakt enorm veel endorfine aan! PLUS je ontmoet nieuwe mensen!!! Wellicht je droomvrouw?

Japser

Sporten is inderdaad lekker, krijg je energie van en voel je je beter door.

Iwan



Citaat van: King Nothing op 29 november 2014, 22:49:51
Sporten is inderdaad lekker, krijg je energie van en voel je je beter door.
Citaat van: Kim op 28 november 2014, 21:56:47
Jullie moeten gewoon gaan!!! Was vroeger heel sportief en merk nu al dat mijn lichaam schreeuwt om beweging.
Maakt enorm veel endorfine aan! PLUS je ontmoet nieuwe mensen!!! Wellicht je droomvrouw?
Vandaag tijdens verjaardag van het zoontje van Patrick en Sylvia hebben er nog even overgesproken
en we gaan volgend jaar ons aanmelden bij de sportschool!!!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Joost

Normaal 3 x per week alleen afgelopen weken niet echt. Enkelbanden afgescheurd van de linkervoet dus dat duurt nog wel even voordat ik weer wat kan doen

Kim

@ Iwan

Geen woorden maar daden! ;)
"Ken" je langer dan vandaag!

Iwan

Citaat van: Kim op 14 december 2014, 23:22:18
@ Iwan

Geen woorden maar daden! ;)
"Ken" je langer dan vandaag!
@Kim - daarom gaan we met een groepje.... dan motiveer je anderen. (peer-pressure)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Daar geloof ik niet in.....je moet het zelf willen! ;)

Iwan

Citaat van: Kim op 14 december 2014, 23:41:04
Daar geloof ik niet in.....je moet het zelf willen! ;)
Ik wil het zelf ook, maar liever niet alleen omdat ik dan bang ben dat ik 2× ga en er dan de brui aan geef.
Bovendien lijkt het mij gezelliger, hebben we zo een mannen-uitje elke week en de rest wil ook wat aan hun
conditie doen. En we gaan met ons 4-en dus als er iemand ziek is kunnen de overige 3 wel gewoon heen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik ben redelijk sportief. Ik had een abonnement op de sportschool, maar die heb ik laatst opgezegd. Ik ga bijna overal te voet naartoe (centrum, station, winkel) en dans minimaal één keer per week 3 uur.

Iwan

Ik vind mezelf momenteel redelijk sportief, gaan nu wekelijks naar de sportschool.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

vanavond weer naar de sportschool, vorige week ben ik niet geweest omdat ik niet zoveel zin had.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Nee ik sport niet meer geen zin meer in
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Sugamilk

Sinds een paar weken weer lid van sportschool.
Mn rug en bekken liggen in de knoei nog. (Verwaarloosde bekken instabiliteit ) dus wil er nu wel voor gaan. (Met behulp van fysio etc) ook moeten er nog de nodige kilo's af. Dus we gaan oms best weer doej

attje

Op dit moment weer iets minder sportief dan een maand geleden.
Nog maar 1x per week vaartraining en 2x per week in de sportschool (waarvan 1 groepsles)
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

carola

ik ga 2 x in de week naar de sportschool
vrijdag avond en zondagochtend daar doe ik een uur aan zumba en sinds kort ook krachttrainingen

Iwan

Ik heb het plan opgevat om naast het wekelijkse bezoek aan de sportschool er ook bij te gaan hardlopen.  :tU:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Citaat van: Iwan op 28 april 2016, 12:26:46
Ik heb het plan opgevat om naast het wekelijkse bezoek aan de sportschool er ook bij te gaan hardlopen.  :tU:
Tip van een "ervaringdsdeskundige"
Als je krachttraining en hardlooptraining met elkaar gaat combineren moet je iets meer op je voeding gaan letten. Eet je te weinig dan gaat opgebouwde spiermassa redelijk snel weg door de hardlooptrainingen. Ten eerste doordat je een deel van je spieren verbrand met hardlooptraining en dat door krachttraining je spieren korter worden, terwijl voor hardlopen je juist lange spieren nodig hebt.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan



Citaat van: attje op 28 april 2016, 17:18:14
Citaat van: Iwan op 28 april 2016, 12:26:46
Ik heb het plan opgevat om naast het wekelijkse bezoek aan de sportschool er ook bij te gaan hardlopen.  :tU:
Tip van een "ervaringdsdeskundige"
Als je krachttraining en hardlooptraining met elkaar gaat combineren moet je iets meer op je voeding gaan letten.
Eet je te weinig dan gaat opgebouwde spiermassa redelijk snel weg door de hardlooptrainingen.
Ten eerste doordat je een deel van je spieren verbrand met hardlooptraining en dat door krachttraining je spieren korter worden,
terwijl voor hardlopen je juist lange spieren nodig hebt.
Dank voor de tip, maar ik sport omdat ik het leuk vindt en van mijn buikje af wil, spieren kweken is voor mij niet echt een doel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Gister voor de tweede keer mee gedaan aan de Alkmaar City Run by night. Best wel een leuke wedstrijd aangezien je 's avonds laat loopt en er langs de route overal muziek is. Heb de 10 km in iets minder dan 49 minuten gelopen, wat best wel goed is aangezien ik niet al te veel ervoor had getraind.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo