Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ben je sportief?

Gestart door Iwan, 19 april 2009, 01:24:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Ik ben voornemens om een fiets aan te schaffen zodat ik op de fiets naar mijn werk kan,
nu nog ff uitzoeken wat voor een fiets, Mountainbike, citybike, racefiets of gewoon een herenfiets.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik vind wel dat ik redelijk sportief ben. Vrijdagavond nog 45km gefietst met een gemiddelde van 32km/h :D  :ç; :held:

Iwan

Ik heb een fiets, doe mijn boodschappen op de fiets en ga ook met enige regelmaat op de fiets naar mijn werk.
Ik ga 1× in de week naar de sportschool in Leek en ga 1× in de week naar de sportschool op het werk en ik wil er nog bij gaan (hard)lopen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Niet meer. Ik ga nu wel 1 x per week naar de fysio fitness maar ja dat zet ook geen zode aan de dijk
Life can be so beautyfull
so follow your heart

attje

Nu het iets rustiger is (lees minder reistijd) heb ik weer wat meer tijd om te trainen. Probeer een trainingsschema aan te houden van 2x per week vaartraining, 2x per week fitness en 1x per week bokstraining. Hoewel ik eerlijk moet toegeven dat bokstraining eigenlijk best wel heel erg leuk is.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Willeke

Ik wil het sporten binnenkort echt weer op gaan pakken.
Ik zwem altijd graag (ook fijn voor mijn spieren), maar sinds vorig jaar april heb ik niet meer gesport in verband met ernstige ziekte van familielid. Daardoor kwam het sporten op een laag pitje te staan..
Nu is bijna alles weer in rustiger vaarwater, dus wil ook echt weer even tijd voor mezelf nemen. Ben inmiddels ook weer verhuisd dus ga de komende tijd weer lekker focussen op sporten.

DonWoozy

gisterenavond met 6 man 70km gefietst, 29,9km/h gemiddeld

Gina

Ja ik kijk voetbaltrainingen van mijn kinderen en kijk naar de wedstrijden... *G
Verder hebben we een autobedrijf dus ik ga echt niet op de fiets en heb er ook een hekel aan..
Heb thuis wel een loopband waar ik elke avond een half uur op hardloop.. :tU:

attje

Kan wel zeggen dat ik een goed conditie heb. Heb 2,5 maand niet kunnen hardlopen vanwege een voetblessure en heb afgelopen zondag na een trainingstijd van 4 weken 10,5 km hardgelopen in 47:57
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Gisteren met een collega naar de sportschool geweest bij het werk, maar ik doe daar nooit zo heel veel.
Ga er meer voor de gezelligheid heen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Sugamilk

Momenteel probeer ik dagelijks een flink stuk te wandelen, en doe ik op dinsdag avond aan Zumba.
Twijfel nog sterk of ik mijn abbonement upgraden ga, om nog meer personal training te krijgen, om ook flink wat gewicht te verliezen

Iwan

De laatste weken ben ik weinig toegekomen aan sporten, als het ff kan dan wil ik morgen weer naar de sportschool op 't werk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Gisteren nog 80km op de fiets geweest

attje

Het aantal keer dat ik gemiddeld per week train is weer toegenomen. Train nu gemiddeld meer dan 5x per week
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Iwan

Komende donderdag ga ik een bootcamp doen. (denk niet dat ik het vol ga houden)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Hoe was de bootcamp gegaan, Iwan?

Ik heb in juni een bootcamp mee gedaan en vond dat enorm leuk! Goed vol te houden ook!

Inmiddels sport ik sinds december weer, mijn overgewicht begon echt teveel te worden (105+) dus moest echt nodig iets gaan doen.
Ben begonnen met 1x per week zumba, sinds Mei ben ik begonnen met Personal training 1x per week, en 1x per week zumba, en ook aantal keer per week een goede wandeling te maken.

Inmiddels heb ik nu 2x per week PT, en 1x per week zumba, en wandel ik zeker 1 a 2x per week een stuk van ongeveer 6-7km gemiddeld.
Ik houd mijn dagelijke stappen bij en ben niet van plan om onder de 10.000 stappen per dag te blijven. (Gebruik hier voor een samsung gear fit 2) en
probeer dagelijks 70min minimaal te bewegen.

MEt resultaat, ik ben van kledingmaat 48 naar kledingmaat 40 gegaan, in gewicht blijf ik helaas nog wel 93 hangen, maar spieropbouw werkt hier zeker aan mee!!

Dus ik was nooit sportief, maar kan nu toch wel zeggen, dat ik aardig sportief ben geworden! Had het zelf nooit verwacht hoor! Maar houd het toch al weer een poosje vol, en ben nog steeds flink gemotiveerd!!

Iwan

Citaat van: Sugamilk op  7 oktober 2017, 12:50:58
Hoe was de bootcamp gegaan, Iwan?
Erg vermoeiend, ik heb het niet vol kunnen houden, dus heb het bij de ene proefles gehouden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Jammer, wie weet als je conditie verbeterd is. :)

Iwan

Citaat van: Sugamilk op 17 oktober 2017, 15:31:21
Jammer, wie weet als je conditie verbeterd is. :)
Ik ben weer begonnen met 2x in de week naar de sportschool te gaan op het werk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."