Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Agent geschept toen hij verkeer wou lamleggen

Gestart door Iwan, 3 september 2009, 23:26:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Een motoragent is dinsdag zwaargewond geraakt nabij Wognum (Noord-Holland).
De man werd op de A7 geschept en weggeslingerd door een auto toen hij
het verkeer wou lamleggen om een ambulance door te laten.
De agent werd zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Daar werd een ingescheurde wervel, een gebroken kaak
en een zware hersenschudding vastgesteld.
Hij is inmiddels wel buiten levensgevaar

http://www.liveleak.com/e/855_1251875721





Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik zag dit gister op het nieuws. Dat gastje moet zich toch echt doodgeschrokken zijn toen hij het ongeluk zag gebeuren..
Gelukkig heeft de motoragent het overleefd, want dat was gister nog niet helemaal duidelijk.

DonWoozy

uiteindelijk is het echt een stomme actie van die agent want hij gaat ineens midden op de weg staan
die vrachtwagen en de auto erachter hebben het op tijd door maar die gele heeft het echt helemaal
niet door!

Metalholic

euhm zo doen ze dat altijd. en alle andere auto's ook voor de vracht auto gingen aan de kant.

Dus domme actie van de meneer in de gele auto (seat Ibiza he). Want dat was niet eens de eerste auto. zie donkere auto achter de vrachtwagen aan. Deze meneer/mevrouw mag gaan uitleggen wat deze naast het autorijden aan het doen was. Koppie d'r bij he.

Iwan

Citaat van: Metalholic op  4 september 2009, 10:40:17
euhm zo doen ze dat altijd. en alle andere auto's ook voor de vracht auto gingen aan de kant.

Dus domme actie van de meneer in de gele auto (seat Ibiza he). Want dat was niet eens de eerste auto. zie donkere auto achter de vrachtwagen aan. Deze meneer/mevrouw mag gaan uitleggen wat deze naast het autorijden aan het doen was. Koppie d'r bij he.
Voor zover ik begrepen heb was er aan de andere kant van de snelweg een ongeluk gebeurd,
vandaar dat de ambulance eraan kwam onder politie begeleiding, misschien was de bestuurder van de gele auto
daar naar aan het kijken. Al vindt ik het wel weer raar dat als er een ongeluk aan de andere kant van de weg was
waarom de ambulance dan aan deze kant de snelweg op komt en waarom de filmers niet het ongeluk filmde.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Dit is een deel van het gemaakte filmpje, Iwan. Eergister op het nieuws was de jongen die het filmpje gemaakt had. Die was in eerste instantie het eerder gebeurde ongeluk aan het filmen (dat zag je ook) en op het moment dat het ongeluk met de motoragent gebeurde, hoorde je hem zich ook dood schrikken.
Waarom zou iemand anders bij een snelweg staan filmen? Want het is duidelijk dat de jongen al filmde voordat hij kon weten dat het ongeluk zou gebeuren.

Iwan

Citaat van: Dee-E op  4 september 2009, 11:30:00
Dit is een deel van het gemaakte filmpje, Iwan. Eergister op het nieuws was de jongen die het filmpje gemaakt had. Die was in eerste instantie het eerder gebeurde ongeluk aan het filmen (dat zag je ook) en op het moment dat het ongeluk met de motoragent gebeurde, hoorde je hem zich ook dood schrikken.
Waarom zou iemand anders bij een snelweg staan filmen? Want het is duidelijk dat de jongen al filmde voordat hij kon weten dat het ongeluk zou gebeuren.
Hij filmde daar misschien omdat hij de ambulance en politie hoorde aankomen.  ;)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Had gekund, Iwan, maar vaak heb je het beeld dan niet meteen zo goed :) Het RTL-nieuws vertelde ons in ieder geval dat hij in eerste instantie het andere ongeluk aan het filmen was.

Ik heb even gekeken of ik het filmpje inclusief commentaar van de filmer kon vinden, maar dat is me helaas niet gelukt.