Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat voor bestuurder ben jij?

Gestart door Iwan, 23 mei 2011, 16:50:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat voor bestuurder ben jij?

Ik vind mijzelf een goede, ontspannen, zekere bestuurder.
4 (66.7%)
Ik vind mijzelf een goede, hetzij soms wat gespannen, onzekere bestuurder.
0 (0%)
Ik ben een redelijke bestuurder.
2 (33.3%)
Ik ben een slechte bestuurder, omdat ....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

Iwan


Hoe ben jij in het verkeer?
Weet jij precies wat je doet, of voel je je helemaal niet op je gemak als je aan het rijden bent?
Of misschien ben jij wel zo iemand aan wie iedereen een hekel heeft.

Ergenissen in het Verkeer
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ben dan wel geen automobielbestuurder, maar een scooterrijder, maar als ik op de scooter zit vind ik mezelf best wel
een goede bestuurder. Automobilisten remmen altijd wel af als ze mij aan zien komen, zien mij blijkbaar aan voor een kamikazi-bestuurder,
maar ik hou me netjes aan de regeltjes, gedraag mij netjes in het verkeer en voel me totaal niet onzeker.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Lastig oordelen over jezelf.
Ik stel altijd best wel hoge eisen, een bestuurder kan volgens mij nooit alles zien en nooit alles goed inschatten, vandaar dat ik niet verder kom dan dat ik een redelijke bestuurder ben.
Ik rijd rustig, maar ik rijd wel door. Ik zal zelden of nooit te hard rijden en ik houd mij aan de regels.
Soms begin ik echter weleens te zweten als het erg druk is met al dat in- en uitvoegend verkeer; of wanneer ik mensen hard op een file zie aanrijden.

edje

Ik vind dat ik dat moeilijk kan beoordelen over mezelf ondanks dat ik gemiddeld 130.000 km per jaar rij (voor mijn werk) en er nog eens een kleine 15.000 prive.
Ik hoor in ieder geval geen klachten en rij (gelukkig) alweer een jaar of 11 schadevrij.Maar of ik daardoor een goede chauffeur ben weet ik niet.Het kan ook zomaar zijn dat mijn medeweggebruikers zich dood ergeren aan mij.
Groeten Edwin

Iwan

Ik heb meerder ongelukje gehad, 2x aangereden op mijn scooter en ben verschillende keren uit de bocht gevlogen,
maar heb desondanks veel vertrouwen in mijn stuurmanskunsten. Wanneer ik een passagier bij me heb rij ik wel rustiger
al ga ik dan wel eens volgas over snelheidsdrempels om mijn passier even te laten vliegen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."