Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Seks op altaar tijdens kerkdienst

Gestart door Iwan, 17 juni 2011, 15:11:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Seks op altaar tijdens kerkdienst

In Oslo is een verliefd stelletje opgepakt voor een wel heel opmerkelijke overtreding.
Zij hadden seks met elkaar op het altaar van een kerk.
De gelovige kerkgangers keken verbijsterd toe.

De politie werd gealarmeerd, die het stel tot stoppen maande en daarna in de boeien sloeg.
Een derde persoon, die foto's aan het maken was van de vrijpartij, is ook gearresteerd.

Het kinky stel is lid van de bizarre actiegroep Fuck For Forests.
Aanhangers van deze actiegroep hebben seks op publieke locaties
en willen daarmee de aandacht vestigen op de ontbossing van de aarde.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Seks op ongebruikelijk plaatsen is altijd leuk, maar om het nou in een kerk te doen
en dan ook nog terwijl er een dienst bezig is gaat mij wel weer een beetje te ver.
Een priester is het in elk geval niet, aangezien duidelijk zichtbaar is dat het een man en een vrouw betreft
die beiden meerderjarig zijn
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009

ze willen aandacht voor de ontbossing in de wereld.... die krijg je in mijn ogen niet op deze manier...  keten jezelf dan vast met nog 300 anderen aan een bomengroep die omgezaagd gaan worden :S

Iwan



Citaat van: Linda2009 op  1 september 2011, 12:06:32
ze willen aandacht voor de ontbossing in de wereld.... die krijg je in mijn ogen niet op deze manier...
keten jezelf dan vast met nog 300 anderen aan een bomengroep die omgezaagd gaan worden :S
Ik denk dat het doel door het middel in deze vergeten wordt, jezelf vastketenen aan een boom
lijkt me dan inderdaad een beter middel op de aandacht te vestigen op het onbossen van de wereld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Aan een boom vastketenen is erg standaard om te doen. Sex in een kerk geeft natuurlijk publiciteit. Alles en iedereen ( inclusief de media) wil weten waarom juist daar ?

Iwan



Citaat van: Kattenhuis op  5 april 2013, 00:03:49
Aan een boom vastketenen is erg standaard om te doen. Sex in een kerk geeft natuurlijk publiciteit.
Alles en iedereen ( inclusief de media) wil weten waarom juist daar?
Ja maar dan nog om het in een kerk te doen....
Blijf de vraag... was het voor het zingen te kerk uit?  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."