Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Trouwjurk huren of kopen

Gestart door Iwan, 23 oktober 2011, 16:33:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Heb jij voor je huwelijk een trouwjurk gehuurd, gekocht of geleend?
(als je gaat trouwen zou je dan een jurk huren, kopen of lenen?)

Waarom heb je 'gekozen' voor het huren/kopen/lenen van je trouwjurk?

Of ben je getrouwd in dezelfde jurk als je moeder/schoonmoeder?
Zou je het fijn vinden wanneer jouw dochter in dezelfde jurk als jij zou trouwen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Jeetje, ik heb er nooit over nagedacht een trouwjurk te huren!
Ik wist precies wat voor een trouwjurk ik wilde en die hing natuurlijk niet in de winkel en daar was ook geen model/patroon van. Toch wilde ik mijn droomjurk.
Hij is uiteindelijk samengesteld uit 2 modellen/patronen en dan nog met andere mouwen erin en toen op maat gemaakt.

Zo had ik het altijd in mijn hoofd n zo is het ook gegaan.
Zo had ik ook altijd bedacht dat ik een stuk van de trouwjurk wilde gebruiken voor de bekleding van het wiegje of ledikantje als er een baby kwam.
Dus nee, het is niet de bedoeling dat er een (schoon)dochter in mijn jurk zou gaan trouwen.

Iwan

Het lijkt mij geen aantrekkelijk gedachte om de mooiste dag van je leven in de jurk van iemand te vieren,
maar aan de andere kant een trouwjurk draag je ook niet dagelijks, als het goed is.
Een pak voor een man zou ik in elk geval wel nieuwe kopen, die kun je tenminste ook nog vaker dragen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid

Ben zelf nog niet getrouwd.
Maar ik zou mijn trouwjurk toch zelf kopen.
Een trouwjurk is iets zeer persoonlijks, iets uniek, dat leen of huur je niet zo maar.


Kim

Ik ga er een huren of laten maken door mijn schoonzus....
Waarom? Je trekt dat ding maar 1 dag aan, zonde als het
daarna de rest van je leven in de kast hangt.

Goitske

Gewoon geen trouwjurk! Maja ik wil ook geen groot feest, geen toeters en bellen gewoon gezellig met een paar mensen en klaar. Marcel zal zeker ook niet in pak gaan

Sugamilk

Ik heb hem gekocht, maar had dan geen officiele trouwjurk, was namelijk gewoon een mooie positiejurk. :D

liezie

Ikzelf ben nog niet getrouwd, weet ook niet of ik ooit ga trouwen.

Maar ik weet wel hoe mijn trouwdag er zou moeten uitzien.
En mijn trouwjurk, die koop ik dan gewoon.
Trouwen doe je normaal gezien maar 1 keer in je leven, en wil dan niet in een jurk rond lopen die iemand anders al heeft gedragen.