Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Links -of rechtshandig?

Gestart door Margje, 18 december 2006, 17:58:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ben je links -of rechtshandig?

Linkshandig
Rechtshandig
Ik schrijf linkshandig maar doe veel rechtshandig
Ik schrijf rechtshandig maar doe veel linkshandig
Iets anders....

Margje

Ben je links -of rechtshandig en wat doe je links -of rechtshandig?

Lynn


Margje

Ben Links maar doe ook veel met rechts, kan het eigenlijk vaak wel met beide handen... Ik schrijf links maar eet bijvoorbeeld rechts..

Nevyn


Dity

Ik ben rechtshandig

Citaat van: Dushilicious op 18 december 2006, 21:15:28
Vroeger werden kinderen op Curacao op hun linkhand  met liniaal geslagen zodat ze met rechts gingen schrijven.

Bij ons op het internaat werd vroeger de linkerhand op de rug vastgebonden, dan was je wel verplicht met je rechterhand te schrijven
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

vampie

links en rechts , maar schrijf rechts al kan ik dat ook links hahah

jaantje


Rianne


mary-kate

ik ben rechts handig
maar van vreger uit ben ik ook links handig m'n moeder leerde alles rechts handig omdat hun dat vroeger op school ook moesten dacht ze dat dat toen ook was ,wat dus niet zo was en daardoor merk ik dat ik heel veel dingen toch links doe waaronder ook alles eerst links aan doen of aantrekken zoals schoenen en oorbellen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

bigfoot


bertus

linkshandig, mn ouders moesten vroeger opletten dat ik uberhaubt wel mn rechterhand gebruikte.


Celine


Pinnie


Bo

Ik ben linkshandig, het is vroeger op school niet gelukt om mij met mijn rechterhand te laten schrijven :D  *G

XXXX

ik schrijf links. en als ik zou voetballen doe ik dat ook links en eten doe ik ook links. maar knippen kan ik alleen met rechts, voor de rest let ik er eigenlijk niet op.

Izzy

Rechtshandig.. maar heb ooit mijn rechtse arm gebroken tijdens mijn examens
toen was ik wel genoodzaakt om met links te schrijven, sindsdien ben ik zowel rechs als linkshandig.. haha best handig hoor  *G

sterretje


steven


miranda