Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

'Tover deze lesbienne om in een hetero en krijg 97 miljoen'

Gestart door Iwan, 23 januari 2014, 21:59:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

'Tover deze lesbienne om in een hetero en krijg 97 miljoen'

Bent u man en wil u snel 97 miljoen euro incasseren? Dan hoeft u alleen de 34-jarige Gigi op seksueel vlak te 'bekeren'.
Wie van deze verstokte lesbienne een hetero weet te maken, kan het monsterbedrag tegemoet zien.

Het moge duidelijk zijn: de Chinese miljardair Cecil Chao kan niet overweg met de seksuele voorkeur van zijn dochter.
Eerder had de steenrijke playboy al eens de helft van dat bedrag uitgeloofd, maar zonder succes: duizenden kandidaten
beten hun tanden stuk op de vastberadenheid van Gigi.

Ze is dan ook al twee jaar gelukkig getrouwd met Sean Eav, een vrouw voor alle duidelijkheid. In de droomwereld
van haar vader is ze echter nog steeds vrijgezel. 'Ik wil me niet bemoeien met het privéleven van mijn dochter,
maar ik wil dat ze een goed huwelijk heeft en kinderen krijgt
', aldus de man. 'Versta me niet verkeerd: ik veroordeel
haar niet omdat ze lesbisch is. Dat is haar eigen keuze, maar ze moet zeker weten wat ze wilt. Misschien zal ze
in de toekomst wel andere dingen gaan verlangen.
'

'Zo zal het niet lukken'
Gigi zelf wil de hele kwestie negeren, ook al deden zijn woorden uiteraard wel pijn. 'Ik denk niet dat er op die manier
een man uit de bus zal komen die ik knap vind
', klinkt het in de 'South China Morning Post'. 'Anderzijds: als er iemand
een groot bedrag wil schenken aan mijn goede doel tegen armoede wil ik daar wel bevriend mee worden.
Maar hij zal er wel mee moeten leven dat ik al een vrouw heb.
'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Vreselijk zeg, zo'n vader... Echt een plank voor z'n kop

Iwan



Citaat van: AD.nl
Lesbische dochter in open brief: 'Pappa, ik wil geen man'

De dochter van een vastgoedmagnaat uit Hongkong vraagt haar vader in een open brief om te accepteren dat ze lesbisch is,
nadat hij miljoenen heeft uitgeloofd voor 'een goede echtgenoot'.

De 33-jarige Gigi Chao heeft al jarenlang een relatie met een vrouw, en is in 2012 in Frankrijk met haar partner getrouwd,
waar het huwelijk toen overigens nog niet formeel gelegaliseerd was. Haar vader, de miljardair Cecil Chao, beloofde prompt
65 miljoen dollar (ruim 47 miljoen euro) aan iedere man die zijn dochter kon versieren en met haar trouwde.
Vorige week zou hij hebben aangeboden dit bedrag te verdubbelen.

Dinsdag publiceerden minstens twee kranten in Hongkong een brief van Gigi, waarin ze haar vader vraagt om haar partner
te accepteren en 'haar als een normaal, waardig mens te behandelen'.

Vader is zelf nooit getrouwd geweest
In Hongkong worden homohuwelijken niet erkend en Cecil Chao (die zelf nooit getrouwd is geweest) zei in 2012 tegen de BBC
dat zijn dochter nog steeds vrijgezel was en een 'goede echtgenoot' nodig had. Hij zou veel reacties hebben gekregen,
maar het is niemand gelukt om de interesse van Gigi te wekken. 'Er zijn genoeg goede mannen op deze wereld', schrijft ze
in haar brief, 'maar ze zijn het niet voor mij.
'

Gigi heeft in het verleden korte relaties met mannen gehad, maar schrijft dat het met Sean, haar vrouw, anders is.
'Ik weet dat het voor jou moeilijk is om te begrijpen hoe ik mezelf aangetrokken kan voelen tot vrouwen; ik geloof dat ik het zelf
ook niet uit kan leggen. Het gebeurt, vredig en liefdevol, en na al die jaren houden we nog steeds heel veel van elkaar.
'

Onaardige dingen
Ze schrijft ook dat ze het vervelend vindt als mensen onaardige dingen over haar vader zeggen. 'De waarheid is dat zij niet
begrijpen dat ik je altijd zal vergeven voor wat je denkt en wat je doet, omdat ik weet dat je het beste met me voor hebt. (...)
Als je dochter wil ik niets liever dan jou gelukkig maken. Maar als het op relaties aankomt, zijn jouw verwachtingen en de realiteit
van wat ik ben, niet coherent.
'

'Het spijt me dat ik je heb misleid door je te laten denken dat ik alleen maar een lesbische relatie was begonnen omdat er een tekort
was aan goede, geschikte mannen in Hongkong.
'

Gigi Chao ondertekende haar brief met de woorden: 'Geduldig de jouwe'.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."