Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Dominee valt op aardappel

Gestart door Iwan, 31 oktober 2008, 16:00:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Dominee valt op aardappel

SHEFFIELD - Een dominee van de Anglicaanse Kerk meldde zich onlangs bij de eerste hulp
van een ziekenhuis in het Britse Sheffield met een flinke aardappel die vastzat in zijn achterste.
De kerkvoorganger vertelde de verbijsterde verpleegkundigen op de eerste hulp dat hij tijdens
het ophangen van wat gordijnen in de keuken op de keukentafel zou zijn gevallen en dat daarbij
toen de aardappel zou zijn gepenetreerd.

In de Britse krant The Sun staat voorts dat de zich enorm schamende dominee een delicate operatie
moest ondergaan om de fors uit de kluiten gewassen knol uiteindelijk uit zijn achterste te laten verwijderen.
Volgens de zusters kwam het verhaal dat hij ophing over de gordijnen nogal ongeloofwaardig over.
Hij zou dan namelijk naakt aan het klussen moeten zijn geweest, om de aanwezigheid van het knolgewas
na de val te kunnen verklaren.

De zusters denken eerder dat de kerkvoorganger met zichzelf aan het spelen was toen het voorval plaatsvond,
al ontkent de geestelijke in alle toonaarden dat het gebeurde iets te maken zou hebben met een
uit de hand gelopen seksspelletje. "We kijken hier niet meer zo gek op van dit soort dingen,
want we zien jaarlijks aardig wat mensen voorbij komen met de meest bizarre dingen in hun lichaam.
Dat varieert van een deodorantspuitbus en een komkommer tot een Russisch poppetje aan toe...
",
aldus Trudi Watson, een van de verpleegsters.

Een officiële woordvoerder van het ziekenhuis in Sheffield zegt dat men inderdaad niet erg verbaasd meer is
als mensen binnenkomen met dergelijke voorwerpen in hun lichaam. "Zoals alle ziekenhuizen komen ook
bij ons dergelijke ongewone voorvallen voor, maar wij behandelen dergelijke gevallen op een uiterst discrete
en professionele wijze. Toch moeten we mensen vooral waarschuwen niet te experimenteren met dit soort dingen,
want het kan best gevaarlijk en in potentie zelfs levensbedreigend zijn als het uit de hand loopt.
"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

O sorry, ik lig met tranen in mijn ogen in mijns stoel bij lezen van dit bericht. Het is natuurlijk sneu voor die man.
En laten we hopen dat God zijn achterste snel zal doen herstellen.
Het is natuurlijk ongeloofwaardig dat je door een val gepenetreerd word door een aardappel.
;) Tip voor ons allen. Een aardappelen is gezond, alleen in de mond! 

Iwan

Lekker lullig voor deze man, vooral gezien zijn achtergrond als dominee.
Hoe haalt iemand het in hemelsnaam in zijn hoofd om een aardappel in zijn achterste te steken.
Toen ik nog in het ziekenhuis werkte is daar wel eens iemand binnengebracht die een aubergine
vast had zitten in zijn achterste, zijn vrouw was een weekendje weg en ja dan wil je wel eens lekker gek doen.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Dominee met aardappel in achterste: Ik viel erop
29-3-12 - 14:47  bron: The Sun

In het Engelse Sheffield is een dominee in een lastig parket verzeild geraakt nadat hij in het ziekenhuis belandde
omdat hij een aardappel in zijn achterwerk had. De vijftiger had een opmerkelijke verklaring voor zijn probleem.

De geestelijke verzekerde het verplegende personeel in het Northern General Hospital dat de aardappel
niet na een seksspelletje in zijn achterste terecht was gekomen. Aan een verpleegster vertelde hij dat hij
naakt een gordijn aan het ophangen was in de keuken. Op een gegeven moment viel hij achterover,
pal op de keukentafel waar op dat moment een aardappel lag.

'Het is niet aan mij om te oordelen of dit verhaal al dan niet waar is', reageert de verpleegster, Trudi Wilson.
Ze vertelt ook dat ze niet voor de eerste keer werd geconfronteerd met mensen die opgezadeld waren
met een voorwerp in hun derrière. 'We hebben patiënten eerder al 'ontlast' van een komkommer,
Russische popjes en een anjer
'.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Of de dominee is erg hardleers, of het steken van aardappelen in het achterste is bij dominees in Sheffield een ware rage,
het AD/The Sun doet aan 'nieuws' recycling of bij het AD lopen ze wat achter.  :juh:
Ga nu wel twijfelen of het verhaal überhaupt wel waar is...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."