Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vader verkleedt zich elke dag om zoon uit te zwaaien

Gestart door Iwan, 7 juni 2011, 22:17:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Vader verkleedt zich elke dag om zoon uit te zwaaien

Een puber schaamt zich al snel voor zijn ouders. Dat zou al helemaal moeten opgaan voor de 16-jarige Rain Price
die elke dag wordt uitgezwaaid door zijn vader in een andere outfit. Bruid, enge clown, zeemeermin, 'man op toilet',
je kunt het zo gek nog niet bedenken of Dale Price trok het kostuum aan om zijn zoon gedag te zwaaien.

'Het is een manier om hem te laten zien dat we echt om hem geven en we doen dat een beetje anders.
Zo laat ik weten dat ik van hem houd,
' legt vader Dale uit over zijn ochtendritueel.

Zoon Rain kan de grappen van zijn pa inmiddels waarderen. 'Toen hij het de eerste dag deed, schrok ik.
Het was mijn eerste schooldag en dan wil je niet dat je vader je in een trouwjurk staat uit te zwaaien.
Maar nu kijken ik en mijn klasgenoten er iedere ochtend naar uit om te zien tot wie of wat hij zich nu weer heeft omgetoverd.
'


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik denk dat het voor anderen leuker is wanneer je door je vader elke dag zo wordt uitgezwaaid dan het voor jezelf zou zijn,
ik zou mij in elk geval wel schamen denk ik. Maar wel leuk om te zien dat de vader in kwestie er wel elke morgen weer werk
van maakt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009