Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Man trapt masturberende vrouw in elkaar

Gestart door Iwan, 2 november 2011, 22:18:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Man trapt masturberende vrouw in elkaar

Een man in het Amerikaanse Bonita Springs, in Florida, is meer dan bijzonder gesteld op zijn nachtrust.
Daarom ging hij dan ook volkomen door het lint, toen hij gewekt werd door zijn vriendin. Haar vibrator maakte te veel lawaai.

De vrouw lag heerlijk te genieten van haar nieuwste speeltje en was zich van geen kwaad bewust.
De twee hadden een gemoedelijk avondje doorgebracht en waren na een film op tv naar bed gegaan.

Daar was de man als een blok in slaap gevallen. Zijn vriendin dacht echter nog niet aan slapen en besloot zichzelf een beurt te geven.

Aan haar haar
Dat was echter buiten de overspannen reactie van haar vriendje gerekend. Zodra de man zijn ogen opende en zijn vriendin
naast zich bezig zag, ontplofte hij van woede. De geweldenaar sleurde de vrouw aan haar haren uit bed en trok haar door de gang
waarna hij haar letterlijk de deur uit trapte.

Volgens de politie van Bonita Springs is de vrouw er erg aan toe. De man werd gearresteerd en wordt vastgehouden voor verhoor.
Hij wordt beschuldigd van zware mishandeling.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De man sliep misschien nog half en was in de veronderstelling dat hij aangevallen werd door een enorme vlieg, *buzz buzz*.
Kan me niet voorstellen dat iemand er bezwaar tegen zou hebben dat zijn/haar partner zichzelf bevredigd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."