Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zwoele nacht verleidt stelletje tot vrijpartij in gracht

Gestart door Iwan, 8 september 2013, 15:10:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: AD.nl

Zwoele nacht verleidt stelletje tot vrijpartij in gracht

Omgewoeld slib, zwerfvuil, blauwalg en kroos. De Delftse grachten staan niet bepaald bekend als een toonbeeld van hygiëne.
Een jong stelletje liet zich hier allerminst door uit het veld slaan, zo meldt de AD/Haagsche Courant zaterdag.

Wellicht geïnspireerd door de zwoele nacht sprongen ze na het bezoek aan de studentensociëteit gisternacht rond 3 uur naakt
in de Oude Delft. In het water gingen ze zo fanatiek op in het minnespel, dat omwonenden wakker werden en de politie belden.

Persfotograaf Ruben van Essen van regio15.nl snapte het verhitte stelletje bij toeval. 'Donderdagavond rij ik regelmatig door Delft
omdat veel studenten dan gaan stappen. Dat leidt soms tot incidenten. Maar nu was ik heel laat omdat ik eerst bij een actie van
een arrestatieteam aanwezig was geweest.
' Rijdend over de Oude Gracht zag Van Essen dat het stelletje zich ontkleedde op de kade.
'Ik ben doorgereden en heb geparkeerd aan de overzijde. Ik heb op m'n gemak foto's en video-opnames gemaakt.
Ze waren zeker tien minuten in het water.
'

Naakte stel
Van Essen was uiteraard ook getuige toen de door buren gealarmeerde politie arriveerde. En hoe het inmiddels weer opgedroogde
en nog altijd bijna naakte stelletje in de nabije Peperstraat door de politie tot de orde werd geroepen. 'Op dat moment werden de agenten
weggeroepen voor een inbraak,
' zegt Van Essen. 'Ik ben daar achteraan gereden. Het bleek loos alarm. Toen de agenten terugkeerden
op de gracht, was het stelletje weg.

Een bekeuring voor het schenden van de eerbaarheid bleef hen daardoor bespaard.
' De agenten bleken allerminst rouwig om het feit
dat de studenten niet konden worden bestraft. 'Ik heb hen in de politieauto de beelden laten zien. We hebben verschrikkelijk hard gelachen.'
De studenten staan herkenbaar op beeld, maar de overtreding is volgens de politie niet zwaar genoeg om tot opsporing over te gaan.
Van Essen: 'Dit was voor het eerst dat ik een vrijend stelletje betrapte, maar ik sluit niet uit dat dit vaker gebeurt in de grachten.'

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Benieuwd wat je voor infectie oploopt in dat vieze water!