Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Boyzone-zanger Stephen Gately overleden

Gestart door Iwan, 11 oktober 2009, 14:04:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

   

Boyzone zanger Stephen Gately (33) is plotseling overleden in zijn slaap tijdens zijn vakantie op Mallorca.

De oorzaak van zijn overlijden is tot nu toe nog onbekend. "Het lijkt erop dat hij wat is gaan drinken,
daarna is teruggekomen, in slaap is gevallen en nooit meer wakker is geworden
", vertelt een vriend
van Stephen aan News Of the World.

Louis Walsh, manager van de Ierse band, verkeert in een complete shock.
"Ik heb hem afgelopen maandag nog gezien bij een Awardsshow. Hij was een fantastische vent."

Stephen's medebandleden Mikey Graham, Keith Duffy en Shane Linch vliegen morgen naar Mallorca.
"We moeten gewoon naar de plek waar hij is overleden en kijken wat we kunnen doen", laat Shane weten.
Ronan Keating verblijft momenteel in Chicago. Een vriend van hem laat weten. "Hij is compleet afgeleid.
Niemand heeft dit zien aankomen. Hij hield van Stephen als een broer. Dit is een hele grote tragedie.
"

Stephen laat zijn partner Andrew Cowles na, zij waren sinds 2006 met elkaar getrouwd.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik had nog nooit van die meneer gehoord, natuurlijk had ik wel van Boyzone gehoord,
maar overlijden op je 33ste is natuurlijk verschrikkelijk, met name voor familie, vrienden en fans.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


Kim


Iwan

Boyzone-zanger Stephen Gately is niet overleden onder verdachte omstandigheden.

Stephen, die op 33-jarige leeftijd plotseling in zijn slaap overleed tijdens zijn vakantie op Mallorca,
heeft de gemoederen flink bezig gehouden. Er bestaat veel onduidelijkheid over de reden van zijn overlijden,
maar volgens de Spaanse politie is het in ieder geval niet verdacht.

Veel mensen zijn zwaar geschokt door zijn dood, die ironisch genoeg samenvalt met een dag waarop
homosekuelen wereldwijd worden aangemoedigd uit de kast te komen. Stephen was een voorloper
op dit gebied. Hij doorbrak vele taboes door openlijk uit te komen voor zijn homoseksualiteit.

Stephen's medebandleden Mikey Graham, Keith Duffy en Shane Linch vliegen morgen naar Mallorca.
"We moeten gewoon naar de plek waar hij is overleden en kijken wat we kunnen doen", laat Shane weten.
Ronan Keating verblijft momenteel in Chicago. Een vriend van hem laat weten. "Hij is compleet afgeleid.
Niemand heeft dit zien aankomen. Hij hield van Stephen als een broer. Dit is een hele grote tragedie
."

Stephen laat zijn partner Andrew Cowles na, zij waren sinds 2006 met elkaar getrouwd.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Uit het autopsierapport blijkt dat Stephen Gately is overleden door longoedeem,
dus acute vochtophoping in zijn longen. Daarmee wordt het vermoeden dat hij
stikte in zijn eigen braaksel bevestigd.

Volgens de lijkschouwer wijst niets erop dat iemand schuldig was aan zijn overlijden,
dus is de conclusie dat de dood van de zanger natuurlijk was.

Het lichaam van Stephen kan nu weer terug worden gebracht naar Ierland,
waar hij begraven zal worden, meldt The Sun. Er zal nog wel verder onderzoek
worden verricht, maar volgens de autoriteiten is dat slechts een formaliteit.

Stephen overleed zaterdagnacht na het stappen op in zijn huis op Mallorca.
De middag daarop vond zijn partner Andy hem in een vreemde positie.
Hij zat gehurkt op de vloer, terwijl zijn gezicht recht op het kussen van de bank rustte.
Mond-op-mondbeademing, slagen in het gezicht en de hulp van een buurman mochten niet meer baten.






Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De overgebleven leden van Boyzone, Ronan Keating, Keith Duffy, Mikey Graham and Shane Lynch
hebben allemaal een tatoeage laten zetten om hun overleden vriend Stephen Gately te eren.

Allemaal hebben ze de getallen '76' en '09' (die corresponderen met Stephens geboorte- en sterftejaar) laten tatoeëren.

Een emotionele Ronan las vrijdag op het vliegveld van Mallorca bovendien de eerste publieke verklaring van de band voor.
"Afgelopen zaterdag is onze wereld voorgoed veranderd toen we onze vriend en broer Stephen hebben verloren",
laat Ronan weten.

"Wij en de familie Gately zijn overdonderd door de talloze berichten van liefde en steun die
we hebben mogen ontvangen. (...) we willen jullie vanuit de grond van ons hart bedanken.
"





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Dat vind ik een erg mooi gebaar van de boyzone-leden.

Iwan

AMSTERDAM - Dat de Bulgaarse student die met Stephen Gately was voordat hij stierf,
zijn verhaal heeft verkocht, heeft kwaad bloed gezet bij Boyzone. Dit meldt The Sun. Georgi Dochev
onthulde gisteren dat hij met Stephens partner Andy Cowles in bed lag toen de zanger overleed.

Dat de onthulling juist kwam op de dag dat Boyzone een herdenkingsconcert gaf voor Stephen,
maakt de bandleden nog kwader. Een ingewijde vertelt: "De jongens zijn vreselijk ontzet.
Dit was een dag om Stephens leven te herdenken. Niet om de nacht van zijn overlijden opnieuw te beleven.
"

Het knappe model vertelt dat hij was uitgenodigd door de Boyzone-ster en zijn partner Andy Cowles
in hun appartement om samen een trio te hebben na een avondje stappen in Mallorca.

Student Georgi zegt dat Stephen zich in hogere sferen bevond door de champagne die hij had gedronken.
De zanger zou op straat een nummer van Michael Jackson hebben gezongen terwijl hij de moonwalk deed.

In het appartement zouden de drie intiem zijn geweest. De 25-jarige Georgi geeft nu toe dat hij en Andy
de volgende ochtend seks hadden, zich er niet van bewust dat Stephen dood in de andere kamer lag.

Het model beweert dat hij na drie flessen champagne en wijn werd uitgenodigd door de twee.
In het appartement rookte Stephen nog een cannabis sigaret, zonder tabak.

Na een intiem moment samen, viel Stephen in slaap op de bank. Om acht uur werd er op de deur geklopt,
maar Georgi is niet gaan kijken. Iets waar hij achteraf spijt van had, omdat hij dan misschien nog
het leven van de zanger had kunnen redden.

Later die morgen had Georgi nogmaals seks met Andy, terwijl ze dachten dat Stephen zijn roes uitsliep.

Hij realiseerde zich pas dat er iets helemaal mis was, toen hij het kussen bij Stephen's hoofd weghaalde
en zag dat er gele vloeistof uit zijn mond kwam. Andy wiegde het lichaam van zijn partner
en fluisterde twintig minuten lang tegen hem, tot de politie arriveerde.

Ook voormalig manager Louis Walsh is woedend.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Hier wordt keihard bewaarheid: de een zijn dood is de ander zijn brood.

Wat respectloos om op zo'n manier geld te willen innen.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************