Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoe snel word jij verliefd?

Gestart door Izzy, 10 maart 2008, 21:51:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Izzy



Wil jij weten hoe snel je verliefd bent/wordt.. doe dan even deze test en je weet het!
Test

De vragen:
1. Hoe omschrijft u het gevoel van verliefd zijn?
A. Goed gevoel, maar het moet zich wel verder ontwikkelen.
B. Romantiek pur, kriebels in buik, dromerij.
C. Absolute zin en euforie.

2. U komt alleen op een feestje, waar de stemming al behoorlijk goed is. Wat gebeurt er?
A. De gesprekken stoppen. Door mijn outfit en mijn uitstraling trek ik meteen alle blikken naar me toe.
B. Ik blijf in de buurt van de deur en kijk eerst een paar keer rond.
C. Ik ga nonchalant naar binnen, gedraag me stoer, maar zoek wel iemand die ik ken en waar ik mee kan praten.

3. Bent u al eens op vakantie verliefd geworden?
A. Zelden. Ik heb tijd nodig tot het gevoel ontwikkelt.
B. Natuurlijk! Gebeurt mij vaker.
C. Nee, niet echt. Dat heeft toch ook geen toekomst.

4. Waaraan herkent u dat u verliefd bent?
A. Ik kan niet meer eten, niet meer slapen, niet meer denken. Ik ben totaal in de war.
B. Ik overweeg of het leven zonder deze droompartner nog zin heeft.
C. Dat merkt men toch meestal eerst als het te laat is, omdat diegene dan weer weg is.

5. Hoe belangrijk vindt u trouw zijn?
A. Trouw moet men altijd zijn, maar het lukt niet altijd.
B. Trouw is het zusje van de liefde. Zonder trouw kan men ook geen liefde geven.
C. Trouw zeker, maar alleen tot een ander iemand opduikt waar ik nog meer verliefd op word.

6. U zit met uw beste vriend/in in een restaurant en ineens zit daar uw droomman/vrouw met zijn vriend/in naast u aan tafel. Hoe reageert u?
A. Ik kijk hem/haar kort aan en denk: 'Bij hem/haar heb ik geen kans!'
B. Ik bedenk wat. Misschien stoot ik mijn water over zijn/haar broek, dan zijn we meteen in gesprek!
C. Steeds weer lach ik naar hem/haar en probeer bij hem/haar op te vallen.

7. U ontdekt een totaal lieve contactadvertentie in een tijdschrift. Antwoordt u daarop?
A. Ja logisch, in elk geval. Waarom ook niet?
B. Nee, dat heb ik niet nodig.
C. Zo voor de lol misschien wel. Ik leer op deze manier graag nieuwe mannen/vrouwen kennen.

8. In uw nieuwe baan wordt u in een team ingedeeld, dat alleen uit mannen/vrouwen bestaat. Wat denkt u?
A. Die type zal ik eens laten zien wat ik allemaal kan.
B. Oh oh! Dat wordt zeker niet makkelijk voor mij.
C. Geweldig! Daar zit zeker een leuke type bij voor mij.

9. Als u kon kiezen, wat zou uw droomvakantie zijn?
A. Feesten tot in de vroege uurtjes, zon, strand en lol op Ibiza.
B. Eindelijk cultuur en geschiedenis ontdekken in Venetië.
C. Shoppen en veel nieuwe dingen ontdekken in New York.

10. Liefde op het eerste gezicht. Gelooft u daarin?
A. Kan wel eens gebeuren, maar zelden. Ik wacht nog steeds daarop.
B. Natuurlijk! Heb ik al meegemaakt en het was ongelofelijk mooi.
C. Nee, ik geloof toch ook niet meer in de paashaas.




De uitslag
De rationele – De meeste A.
Halsoverkop verliefd worden? Kan u niet overkomen. U bent een van de voorzichtige en wachten eerst rustig af.
Geen risico nemen! Uw leven wordt door het verstand bepaalt. U benijdt andere daar om, snel verliefd te worden.
Uw eigen terughoudendheid laat vermoeden, dat u grote angst heeft teleurgesteld te worden en daarom aarzelt u.
Maar: Stille wateren hebben diepe gronden. Als u verliefd wordt, pas dan maar op! Wie uw vertrouwen en hart
gewonnen heeft, vindt in u een trouwe, toegewijde partner die voor de man/ vrouw van haar/ zijn dromen alles geeft.


De romanticus – De meeste B.
U schakelt uw gezonder verstand in, als alles te snel gaat. Goed, dat bespaart u een aantal flops.
Met de euforie van uw nieuwe liefde kunt u goed omgaan. Maar er hoort ook veel romantiek bij om bij u gevoelens
op te wekken. U gaat alleen vol op liefdessensaties in als uw buik uw waarschuwt: Hopla, ik ben totaal verliefd!
Dan kan het echter gebeuren dat uw hart uw kop overloopt. Maar dan bent u met uw keuze vaak wel juist. Gefeliciteerd!


De gepassioneerde – De meeste C.
U speelt het spel met vuur. Soms bent u zich niet bewust dat het alleen maar een schijn is. Raak alstublieft niet in de war
met echte liefde. Let er bovendien op dat het gevoel verliefd te zijn, niet belangrijker is dan de partner. Uw partner wordt dan
vervangbaar. Verliefd zijn is geweldig, maar u loopt het gevaar andere pijn te doen. Als de eerste liefdesgevoelens voorbij zijn,
zoekt u vaak een nieuw 'object'. Geniet van uw gevoelens! Maar schakel wat meer verstand in.

Izzy

MEESTE B`s Jij weet wat vlinders in je buik zijn en als een jongen/ meisje ook nog eens aardig tegen jou doet ga je voor de bijl en je wordt best snel verliefd. :D

Iwan

MEESTE B`s
Jij weet wat vlinders in je buik zijn en als een jongen/ meisje ook nog eens aardig tegen jou doet
ga je voor de bijl en je wordt best snel verliefd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

MEESTE A`s

nou hij/zij mag wel met wat meer voor de dag komen dan een lieve glimlach of een vette knipoog van een beetje geflirt word jij niet warm of koud jij wordt niet snel verliefd en als je het dan toch word is het een jongen/ meisje die je al lang kent.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Ik word volgens mij juist helemaal niet snel verliefd..... Gevoelens van lust voor iemand heb ik nog wel eens met enige regelmaat,
maar dat is toch wat anders.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik word niet snel verliefd, maar als ik het ben, ben ik het ook goed en doe ik er alles aan om hem te krijgen.

Iwan

Wil jij weten hoe snel je verliefd bent/wordt.. doe dan even deze test en je weet het!

De vragen:
1. Hoe omschrijft u het gevoel van verliefd zijn?
B. Romantiek pur, kriebels in buik, dromerij.

2. U komt alleen op een feestje, waar de stemming al behoorlijk goed is. Wat gebeurt er?
B. Ik blijf in de buurt van de deur en kijk eerst een paar keer rond.

3. Bent u al eens op vakantie verliefd geworden?
A. Zelden. Ik heb tijd nodig tot het gevoel ontwikkelt.

4. Waaraan herkent u dat u verliefd bent?
C. Dat merkt men toch meestal eerst als het te laat is, omdat diegene dan weer weg is.

5. Hoe belangrijk vindt u trouw zijn?
A. Trouw moet men altijd zijn, maar het lukt niet altijd.

6. U zit met uw beste vriend/in in een restaurant en ineens zit daar uw droomman/vrouw met zijn vriend/in naast u aan tafel. Hoe reageert u?
A. Ik kijk hem/haar kort aan en denk: 'Bij hem/haar heb ik geen kans!'

7. U ontdekt een totaal lieve contactadvertentie in een tijdschrift. Antwoordt u daarop?
B. Nee, dat heb ik niet nodig.

8. In uw nieuwe baan wordt u in een team ingedeeld, dat alleen uit mannen/vrouwen bestaat. Wat denkt u?
C. Geweldig! Daar zit zeker een leuke type bij voor mij.

9. Als u kon kiezen, wat zou uw droomvakantie zijn?
B. Eindelijk cultuur en geschiedenis ontdekken in Venetië.

10. Liefde op het eerste gezicht. Gelooft u daarin?
A. Kan wel eens gebeuren, maar zelden. Ik wacht nog steeds daarop.

Mijn uitslag: 4×A,  4×B,  2×C
De rationele – De meeste A.
Halsoverkop verliefd worden? Kan u niet overkomen. U bent een van de voorzichtige en wachten eerst rustig af.
Geen risico nemen! Uw leven wordt door het verstand bepaalt. U benijdt andere daar om, snel verliefd te worden.
Uw eigen terughoudendheid laat vermoeden, dat u grote angst heeft teleurgesteld te worden en daarom aarzelt u.
Maar: Stille wateren hebben diepe gronden. Als u verliefd wordt, pas dan maar op! Wie uw vertrouwen en hart
gewonnen heeft, vindt in u een trouwe, toegewijde partner die voor de man/ vrouw van haar/ zijn dromen alles geeft.


De romanticus – De meeste B.
U schakelt uw gezonder verstand in, als alles te snel gaat. Goed, dat bespaart u een aantal flops.
Met de euforie van uw nieuwe liefde kunt u goed omgaan. Maar er hoort ook veel romantiek bij om bij u gevoelens
op te wekken. U gaat alleen vol op liefdessensaties in als uw buik uw waarschuwt: Hopla, ik ben totaal verliefd!
Dan kan het echter gebeuren dat uw hart uw kop overloopt. Maar dan bent u met uw keuze vaak wel juist. Gefeliciteerd!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."