Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Het Trouwjurk Topic

Gestart door Iwan, 9 juli 2007, 12:08:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: hln.beDe huwelijksjurken van ontwerper Samuel Cirnansck laten wel weinig aan de verbeelding over.
Tijdens de fashionweek in Sao Paolo werden zijn modellen de catwalk opgestuurd
in maagdelijk witte maar uiterst sexy jurken. Gecentreerde patronen, afgezet met veel broderie,
sluiers en edelsteentjes zorgen voor een vrouwelijk effect. Meestal werden doorkijkstofjes gebruikt
om het de bruidegom nog wat warmer te maken. Of onze toekomstige bruidjes binnenkort
zo de kerk of stadhuis durven binnenwandelen, blijft sterk de vraag.


Wanneer je zou gaan trouwen wat voor een trouwjurk zou jij dan (willen) dragen?
In wat voor een trouwjurk zou jij jouw partner willen zien verschijnen op jullie huwelijk?

Wanneer u reeds getrouwd bent, wat voor trouwjurk droeg jij of droeg jouw partner?

Wat vind jij van bovenstaande trouwjurken, kan dat en zou je zelf zo'n trouwjurk dragen,
of zou je het mooi vinden wanneer jouw aanstaande bruid zulk een trouwjurk zou dragen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Layla

Noem me ouderwets, maar een trouwjurk hoord elegant en mooi te zijn, niet met doorkijk stof
waar je familie en vrienden zo op je borsten kunnen kijken op je meest belangrijke dag.
Ik vind het wat sloerie achtig eerder dan sexy. Maar dat ben ik.

Dity

Ik ga binnenkort samen met mijn aanstaande schoondochter een trouwjurk uitzoeken, maar ik mag toch hopen dat ze niet zo'n sexy geval zal uitzoeken  *G

Nee doe mij dan maar de traditionele trouwjurk.
Er mag best iets te raden zijn, maar dit vind ik een beetje teveel
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

gjk

Ik zie mijn toekomstige vriendin liever in een klassieke doch elegante trouwjurk dan in een sexy trouwjurk.

Iwan



Ik vind de bovenstaande trouwjurken ansich nog wel mooi,  maar kan me niet voorstellen
dat iemand ze zo gaat dragen. Er hoort nog wat onder naar mijn mening. Ik zou niet graag zien
dat mijn aanstaande blozende bruidje in zo'n trouwjurk zou verschijnen op de mooiste dag van ons leven.

Citaat van: gjk op  2 augustus 2010, 10:52:14
Ik zie mijn toekomstige vriendin liever in een klassieke doch elegante trouwjurk dan in een sexy trouwjurk.
Ik ook, wat er onder de trouwjurk zit dat zie ik wel tijdens de huwelijksnacht.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik hoef ook niet zo jurk, heb zelf al een hele mooie in gedachten

Iwan



Citaat van: carola op  4 oktober 2011, 20:56:33
ik hoef ook niet zo jurk, heb zelf al een hele mooie in gedachten
Wat voor 1 dan, is of moet dat geheim blijven tot de grote dag?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Persoonlijk vind ik de volgende trouwjurken mooi.


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op  4 oktober 2011, 21:04:45


Citaat van: carola op  4 oktober 2011, 20:56:33
ik hoef ook niet zo jurk, heb zelf al een hele mooie in gedachten
Wat voor 1 dan, is of moet dat geheim blijven tot de grote dag?

heb besloten om voor een zomers jurkje te gaan, die ik meerdere feesten kan dragen, ik vind het zonde om een dure trouwjurk te kopen die je dan maar 1 x aan hebt en voor de rest in de kast hangt. En ik ga er van uit dat we in augustus volgend jaar mooi weer hebben, dan is een zomers jurkje ook heel leuk

Iwan



Citaat van: carola op 16 juni 2014, 00:13:38
Citaat van: Iwan op  4 oktober 2011, 21:04:45


Citaat van: carola op  4 oktober 2011, 20:56:33
ik hoef ook niet zo jurk, heb zelf al een hele mooie in gedachten
Wat voor 1 dan, is of moet dat geheim blijven tot de grote dag?

heb besloten om voor een zomers jurkje te gaan, die ik meerdere feesten kan dragen, ik vind het zonde om een dure trouwjurk te kopen
die je dan maar 1 x aan hebt en voor de rest in de kast hangt. En ik ga er van uit dat we in augustus volgend jaar mooi weer hebben,
dan is een zomers jurkje ook heel leuk.

Je kunt ook een trouwjurk huren @carola of lenen, maar ik denk dat mocht ik ooit gaan trouwen dat ik het ook prima zou vinden
wanneer mijn aanstaande in een 'gewone' jurk aan de ceremonie zou deelnemen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 11 november 2014, 19:08:32


Citaat van: carola op 16 juni 2014, 00:13:38
Citaat van: Iwan op  4 oktober 2011, 21:04:45


Citaat van: carola op  4 oktober 2011, 20:56:33
ik hoef ook niet zo jurk, heb zelf al een hele mooie in gedachten
Wat voor 1 dan, is of moet dat geheim blijven tot de grote dag?

heb besloten om voor een zomers jurkje te gaan, die ik meerdere feesten kan dragen, ik vind het zonde om een dure trouwjurk te kopen
die je dan maar 1 x aan hebt en voor de rest in de kast hangt. En ik ga er van uit dat we in augustus volgend jaar mooi weer hebben,
dan is een zomers jurkje ook heel leuk.

Je kunt ook een trouwjurk huren @carola of lenen, maar ik denk dat mocht ik ooit gaan trouwen dat ik het ook prima zou vinden
wanneer mijn aanstaande in een 'gewone' jurk aan de ceremonie zou deelnemen.  ;D

ja weet ik dat je dat kan huren, maar wil er graag zelf 1, dan kan ik het jurkje ook eventueel nog vaker dragen

liezie

Citaat van: Iwan op 15 juni 2014, 20:52:48
Persoonlijk vind ik de volgende trouwjurken mooi.


Dit vind ik nog wel een mooie jurk, alleen die tekening in de rok zou voor mij mogen weg gelaten worden.
Dat vind ik er voor mij zelf, net iets te veel aan.