Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

DonWoozy

Dat de vakantie er weer op zit!

Kattenhuis


Seahopke

D'r gaan een hoop dingen mis hier.

o.a. heb ik geprobeerd mijn telefoon te rooten: vind ik op het internet een programma die dat doet en dan blijkt na het downloaden, installeren en opstarten dat je eerst een account moet aanmaken en dat je daarvoor eerst een flink bedrag voor moet betalen. Sorry maar een dikke * voor dat programma: hadden ze eerder moeten vermelden.

M'n vliegtuigje moet ik nog inelkaar zetten en dat is al een keer mis gegaan omdat ik hier er eigenlijk de ruimte er niet voor heb zodat ik er niet echt zin in heb omdat ik nu moet gaan zitten prutsen terwijl in een fatsoenlijk werk omgeving het klusje zo gepiept zou zijn
Met vriendelijke groet,

Gertjan Heien

Iwan

Ik zou met mijn collega's gaan sporten, meld eerst de nieuwe collega af die ik gisteren had gevraagd of zij ook mee ging....
Was ik met mijn 2 andere collega's in de sportschool kwam ik erachter dat ik mijn sportbroek was vergeten, dus kon ik ook niet sporten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Peaches

Mijn droger is kapot. De tips waarmee de servicedesk kwam hebben niet geholpen helaas. Morgen maar weer bellen en hopen dat ze snel langs kunnen komen om het ding te maken. Er zit nog garantie op gelukkig.

carola

Laatst fiber (glasvezel) opgezegd en bij Ziggo aangemeld nou zou het zo zijn dat wanneer fiber het contract ontbonden had, dat Ziggo gelijk het over zou nemen, alleen dit is dus niet het geval (mis communicatie) .Nu hebben we nog geen signaal op de kabel. Ziggo gebeld en nu komt er morgen een monteur langs en die gaat kijken waar de fout ligt waarom er nog geen signaal op de kabel zit. Hopen dat het morgen opgelost word, tot die tijd gelukkig de wi-fi code van de buren kunnen krijgen, kunnen we tenminste op internet 

Iwan

stond net in de winkel en was weer mijn bankpas kwijt, dat overkomt mij regelmatig.  :WAB:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op  5 oktober 2016, 18:37:21
stond net in de winkel en was weer mijn bankpas kwijt, dat overkomt mij regelmatig.  :WAB:

En toen heb je je bankpas weer gevonden.

Iwan



Citaat van: carola op  6 oktober 2016, 11:22:32
Citaat van: Iwan op  5 oktober 2016, 18:37:21
stond net in de winkel en was weer mijn bankpas kwijt, dat overkomt mij regelmatig.  :WAB:

En toen heb je je bankpas weer gevonden.
Ja, ben deze week al vanalles verloren. (Bankpas zat ik mijn portemonee, in de voering van mijn portemonee om precies te zijn.)
Het begon maandag met een spijkerbroek en een onderbroek, spijkerbroek heb ik weer gevonden, onderbroek is nog steeds vermist.
Dinsdag was ik mijn Bonuskaart kwijt en mijn bril, woensdag dus mijn bankpas kwijt. (bonuskaart net opgehaald bij de AH,
daar was die gevonden en bril lag onder mijn bed.)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik wilde een oude ansichtkaart van mijn woonplaats kopen via Marktplaats, maar ik werd overboden. (ik wil er niet te veel aan uitgeven, het moet wel leuk blijven)
Het ergste vind ik nog dat de persoon die mij overboden heeft de gebruikersnaam van der Ploeg heeft op het marktplaats.....  (dat is mijn achternaam!!!)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Een diep boerenbond bord is kapot gegaan. 1 v.d. katten heeft een keukenkastje open gekregen en dat bord er uit gekegeld.  :zsx:

mary-kate

Dat een zogenaamde vriendin me heeft verwijderd op facebook.
Ik dacht dat we vrienden waren. Niet dus....
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Sleutel van mijn fietsenhok was kapot, had hem laten vallen en was doormidden.
Dus ik vanmiddag een nieuwe sleutel gehaald, maar die ging een beetje stroef naar mijn mening....
Toen heb ik hem beetje te hard aan gedraaid en brak de nieuwe sleutel ook af. :-(
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Dat mijn wasdroger bezweken is. Verder natuurlijk de hernia die ik heb.

DonWoozy

Parasol die het langzamerhand aan het begeven is

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk


Peaches

Dat mensen je altijd teleurstellen. Als er iets te halen valt staan ze in de rij maar als je hulp nodig hebt is niemand daar.

carola

Nu ik getrouwd ben, heb ik geen recht meer op zorg toeslag zeg maar ook omdat er hiervoor al samenwoont  sinds begin dit jaar. Nooit zijn ze er over begonnen dus nu moet ik 8 maanden terug betalen

Iwan

Gisteren deed mijn brommer het niet, dus ik met de brommer aan de hand naar huis gelopen, is zo'n 5 á 6 km,
maar achteraf tocht niet zo'n goed idee. Was erg koud en nat en brommer werd na verloop van tijd toch wat zwaarder
dan ik had verwacht.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

De rekening van de dierenarts i.v.m behandeling van 1 van mijn katten.
Verder vandaag mijn tuinstoel die krak zei en dus kapot is.

Kattenhuis

Dat ik gistermiddag naar de huisarts ging en door hem direct werd doorgestuurd naar het ziekenhuis (per ambulance vanaf huisarts naar ziekenhuis gegaan. Leek op hartklachten. Avond en nacht + vandaag in het ziekenhuis verbleven en diverse onderzoeken/gesprekjes gehad. Lastige was ook dat ik helemaal niets bij mij had (kleding,lenzenspul etc.)Lijkt allemaal mee te vallen en ben net weer thuis. Krijg nog wel voor controle afspraak met de cardioloog e.d.