Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Zeur, Zaag & Klaag Topic

Gestart door Iwan, 25 februari 2007, 05:10:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Precies.... het zou de collectant niets moeten schelen wie er hoeveel ingooit.. zouden ze ook geen waardeoordeel moeten geven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Balen zeg.

Even zeuren, ben gister tot na 10en aan t werk geweest, omdat ze het bij de klant niet voormekaar hebben.

Metalholic

Jezus, wat moeilijk iets uitleggen aan een frans beetje nederlands sprekende dame die het daarna weer in het frans aan een eigenwijze monteur moet uit leggen. Drie kwartier bezig om uit te leggen dat ze een sensor moeten vervangen omdat deze stuk is.  :WAB:

Iwan

Vanmorgen bijna aangereden door een oude oma in een auto.
Ze sloeg ineens voor mij af, gelukkig had ik de ruimte en de tijd om uit te wijken.
Oude mensen die niet opletten in het verkeerd zijn levensgevaarlijk,  :WAB:
Ze keek zelfs niet op of om nadat ik voor haar was uitgeweken
terwijl ik toen toen bijna naast haar reed. Betwijfel of ze me toen wel heeft opgemerkt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Nu erg verkouden. Komt voor een groot deel door dat ^$#@#weer van afgelopen donderdag.

Iwan

Begin me een beetje te irriteren aan mijn buren......
Het begon ermee dat de buurman kwam vragen of hij zijn fietsen in mijn fietsenschuurtje mocht zetten.
Het fietsenschuurtje, MIJN FIETSENSCHUURTJE DUS, staat op mijn terrein maar grens aan de achtertuin van de buren,
we hebben ooit een deur gemaakt aan de kant van de buren zodat de vorige buren er met hun container door konden
en voor het geval dat ze ooit bv zand of stenen in hun tuin moeten hebben, dan hoeven ze niet door hun huis.

Omdat ik het niet meer dan normaal vindt om je buren behulpzaam te zijn en een gunst te verlenen daar waar mogelijk is heb ik ja gezegd.
Een nieuw deur met een goed slot aan mijn kant, die grenst aan de openbare weg, in het fietsenschuurtje gezet, de sleutel op een plek gelegd
waar we er beiden bij konden en klaar... dacht ik. Alleen kan ik nu niet meer in mijn eigen schuurtje omdat de buurman de sleutel heeft ingepikt
en een ton die ik in het schuurtje had gezet eruit heeft gezet. De buurman had ooit al eens beloofd dat hij die ton, waar benzine in zit,
zou meenemen naar zijn werk, dus ik dacht dat hij hem alvast had klaargezet om mee te nemen... 6 maanden later staat de ton echter nog steeds
bij mij buiten achter het huis. En nu schijnt de buurman ook tegen een vriend van mij te hebben gezegd dat ik niet moet zeuren want dat schuurtje is,
volgens hem, helemaal niet van mij, maar van hem. Ook heeft de buurman zijn auto's bij mij achter het huis staan, want er is niet veel parkeerplek in het dorp.
Heeft hij gevraagd, en ik als goede buur heb gezegd, dat ik het niet zo'n probleem vindt als zijn auto er afentoe eens staat. Zijn vrouw heeft later
nog eens tegen mij gezegd dat wanneer ik er last van zou hebben dat de auto's er stonden dat ik het dan even moest melden. Nu zijn mijn buren op vakantie
en schijnen ze tegen mijn andere buren te hebben gezegd dat die hun auto wel op mijn terrein mogen zetten zolang de buren op vakantie zijn......

Dat was voor mij toch wel het punt waarop ik zoiets heb van ik wil mijn schuurtje terug en geen auto's van anderen meer op mijn terrein.
Als ze niet eens even met mij kunnen overleggen wat ik er van vindt voel ik ook niet meer de noodzaak om mijn buren tegemoet te komen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan



Citaat van: Sabina op 25 juli 2012, 14:50:30
Mannen!!! :WAB: :devil: :wolk:
Afschaffen die hap!
Ik wil niet afgeschaft worden.  :des:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Citaat van: Sabina op 25 juli 2012, 14:50:30
Mannen!!! :WAB: :devil: :wolk:
Afschaffen die hap!

Ook ik wil niet afgeschaft worden !  :des:

mary-kate

Rot mensen op het werk  :WAB:. Ik moet er echt weg ik hou het er niet meer uit  :'(
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Kleine botsing met auto
Laptop kapot
Lars koorts

Zucht

Lynn

Ben mijn stem inmiddels helemaal kwijt!

Laat spreken nou net mijn werk zijn...

Margje

Als ik hier toch eens alles kwijt kon...maar dat zal ik jullie niet aan doen...dus gewoon ff  :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB: :WAB:

Iwan

Mijn oude werkgever heeft weer niet mijn reiskostenvergoeding overgemaakt......
Over de maand Juli waren ze ruim een maand te laat en over de maand augustus nu ruim een week te laat ......
Toen ik daar nog werkte waren ze altijd op tijd, maar sinds bekend is dat ik daar weg ga, en inmiddels weg ben...
zijn ze steeds veel te laat met het betalen van mijn reiskosten....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Die gekke poezels van mij openen vaak deuren. De deurklinken staan omhoog en nog lukt het ze.  :o

House

Soms dan bellen mensen je op en dan heb je tien minuten met ze gesproken, maar aan de andere zijde zijn ze alleen minder gaan begrijpen. Dan vraag je toch af, ligt nu aan mij of meneer waar belt u mij dan toch in vredesnaam op. Dat is mijn zeurpuntje vandaag...

Iwan

Kreeg vandaag op mijn werk commentaar op mijn kleding, ik zou er niet netjes/representatief uitzien....
Nou had ik vandaag sowieso al een slecht humeur, maar om dan ook nog commentaar te krijgen van een vrouw
die zulke korte rokjes draagt dat wanneer ze gaat zitten je haar eierstokken bijna kan zien zitten.....

Mijn irritante collega, met zijn mickey mouse trui die leuk zou staan bij een 16-jarige, was het natuurlijk met haar eens....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vorige week woensdag een e-mail gestuurd naar mijn werk met de vraag of ik mijn reiskosten ook vergoed kreeg,
de eerste reactie die ik kreeg via de mail was; weet ik niet. Toen maar een mailtje naar iemand anders gestuurd
met dezelfde vraag, daar kreeg ik helemaal geen reactie op. Vanmiddag die persoon maar eens persoonlijk gevraagd
of hij mijn mailtje gekregen had, had hij wel gekregen, maar was vergeten om het te beantwoorden. Dus de vraag
persoonlijk aan hem gesteld, het antwoord was dat ik heb geen recht op reiskostenvergoeding heb. Toen maar weer
een mailtje gestuurd of hij mij het antwoord ook via de e-mail kon sturen zodat ik het zwart op wit heb.

De betreffende persoon is nogal vaag met het beantwoorden van vragen, als ik hem wat persoonlijk vraag geeft hij een antwoord,
als ik dan vervolgens de vraag later weer stel krijg ik een heel ander antwoord, en ontkend hij het eerste antwoord.

Ik had binnen 5 minuten een reactie op mijn e-mail dat ik mijn reiskosten kan declareren bij hem. Heb het gevoel dat hij
mij voor loopt te liegen als ik hem persoonlijk een vraag stel, dus heb besloten om alleen nog schriftelijke afspraken
met hem te maken, zodat ik altijd kan aantonen wat hij heeft gezegd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Onze vloer is op bepaalde stukken kapot door geen goeie klikverbinding daardoor ontstaat er onder de vloer te veel drukstabiliteit, waardoor de vloer scheurt en stuk gaat. Een aantal mails met iemand van de hornbach uitgewisseld. Op gegeven moment kwam er iemand testen doen en die gaf dus als oplossing dat er 5 pakken kostenloos vergoed werden en de gemaakte schade vergoed, daar zijn we het mee eens geworden en  die man zou het in werking zetten. Toen werden we gebeld dat die 5 pakken klaar liggen en er stond nog bedrag van 100 euro en 6 cent open, heb er een boze email heen gestuurd dat wij van kastje naar de muur werd gestuurd, en dat wij vonden dat ze niet klant vriendelijk over kwamen en dat ze hun belofte niet na kwamen. Vandaag mailtje gekregen dat het hun fout was, dat ze niet duidelijk waren en 3 x hun excusus gekregen nu gaven ze ons 2 opties of die 5 pakken, vergoed dat is ongeveer een kwart van de vloer. Of 16 pakken vergoed de hele vloer met plintjes erbij, en dan mochten wij de oude kapotte vloer terug geven, alleen deze nieuwe vloer moesten we zelf leggen, en dan konden we kiezen uit weer de zelfde vloer met betere kwaliteit of een vloer die wat duurder was maar die moesten we zelf betalen dan, dus hebben we voor zelfde vloer gekozen, die 16 pakken plus plintjes worden nu besteld dus ben benieuwd hoe dit afloopt. 

Kim

Citaat van: Iwan op 12 november 2013, 17:18:54
Vorige week woensdag een e-mail gestuurd naar mijn werk met de vraag of ik mijn reiskosten ook vergoed kreeg,
de eerste reactie die ik kreeg via de mail was; weet ik niet. Toen maar een mailtje naar iemand anders gestuurd
met dezelfde vraag, daar kreeg ik helemaal geen reactie op. Vanmiddag die persoon maar eens persoonlijk gevraagd
of hij mijn mailtje gekregen had, had hij wel gekregen, maar was vergeten om het te beantwoorden. Dus de vraag
persoonlijk aan hem gesteld, het antwoord was dat ik heb geen recht op reiskostenvergoeding heb. Toen maar weer
een mailtje gestuurd of hij mij het antwoord ook via de e-mail kon sturen zodat ik het zwart op wit heb.

De betreffende persoon is nogal vaag met het beantwoorden van vragen, als ik hem wat persoonlijk vraag geeft hij een antwoord,
als ik dan vervolgens de vraag later weer stel krijg ik een heel ander antwoord, en ontkend hij het eerste antwoord.

Ik had binnen 5 minuten een reactie op mijn e-mail dat ik mijn reiskosten kan declareren bij hem. Heb het gevoel dat hij
mij voor loopt te liegen als ik hem persoonlijk een vraag stel, dus heb besloten om alleen nog schriftelijke afspraken
met hem te maken, zodat ik altijd kan aantonen wat hij heeft gezegd.

Zulke dingen zijn al bepaald op papier! Je moet gewoon vragen naar de CAO of personeelshandboek.
Daar staat alles zwart op wit. En je hebt vaak formulieren waarop je kunt declareren die moet je gewoon
even vragen.