Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat Ga Je Doen Dit Weekend??

Gestart door herjoajax, 9 mei 2007, 16:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Komend weekend ga ik oud en nieuw vieren.
De oliebollen zijn reeds besteld.  :tU:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 28 december 2011, 17:44:37
Komend weekend ga ik oud en nieuw vieren.
De oliebollen zijn reeds besteld.  :tU:

Leuk...zaterdag vanaf 14.00 uur ben je welkom :sct:

Margje

Morgenavond ga ik bij een collega langs...een vriend van haar komt op bezoek vanuit Nederland die ik ook ken....dus gewoon ff gezellig babbelen enzo...
Zaterdag natuurlijk oud & nieuw en zondag denk ik beetje rustig aan :)

Iwan

Komend weekend komt mijn broer (waarschijnlijk) bij mijn moeder.
Hij was de afgelopen week jarig, dus morgen ga ik ook naar mijn moeder.
Zondag heb ik een dagje voor mezelf en dan maandag weer werken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Vamorgen boodschappen gedaan en een mini orchidee gekocht. De was gewassen en opgehangen. Straks nog even een eindje wandelen. Vanavond,lezen wat knutselen (kaarten maken) en voor de tv hangen. En morgen naar de sauna. En voor je het weet is het weekeind weerom  :-\
Gaat veelste snel  :'(
Life can be so beautyfull
so follow your heart

carola

morgen :dagje vrij gezellig dagje mee met gj in de vrachtwagen :d
zaterdag eerst de vrachtwagen laten schoonmaken, dan huisje schoonmaken en op visite bij een van gert-jan zijn nichten
zondag weer naar onze cluppie (fc Groningen )  :app: :app: :app:

Iwan

Gisteren tot 15:00 in mijn bed gelegen en daarna beetje opgeruimd en boodschappen en patatjes gehaald.
's avonds beetje voetbal gekeken en een docu over The Doors.

Vandaag rond 12:00 mijn bedje uit en daarna gegeten, gedouched en op visite geweest met Rias bij Pat en Syl.
Daarna met de scooter naar mijn moeder.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

-Vrijdag: naar de Prenatal voor een kolf. Over een maand weer aan het werk, dus moet beginnen met oefenen ;)

-Zaterdag: niet veel, misschien even de stad in.

-Zondag: mijn verjaardag vieren voor familie en schoonfamilie.

Iwan

Vrijdag -  naar een cursist toe om te helpen met zijn computer.
Zaterdag - met een vriend mijn garage opruimen en schoonmaken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lejah

Ik wil morgen op stap met mijn oudste van 15. Ik heb nog 2 treinkaartjes liggen die ik speciaal daarvoor heb gekocht, dus we kunnen gaan waar we willen. Maar ik ben nog niet uit waar we heengaan. Naar welke stad bedoel ik. In elk geval iets met een historische stadskern niet ver van het station en niet te dichtbij en geen Groningen wat dat kennen we al.
Dus als iemand DE tip heeft...

Kim

Zaterdag
communiefoto's maken bij een manege
boodschappen doen
foto's bewerken
iets doen met Cedric en Lars
Lars naar opa en oma brengen (jank)
Uiteten
Naar de film

Zondag
Nog niks gepland.....
Naar verjaardag van schoonbroer

carola

vrijdag: eerst werken, daarna even naar mijn vader daar eten koken, dan boodschappen doen, s'avonds naar andre van duin met mijn schatje  :smitt: schoonzussie, zwager en 2 vrienden

Zaterdag: huisje schoonmaken, schuurtje opruimen kijken wat er weg kan, 'savonds lekker met mijn schatje  :smitt: tv kijken op de bank

Zondag: naar schoonzussie en zwager daar komen oom en tante's van gj voor het eerst die ontmoeten  :) en 'savonds lekker rustig aan doen

carola

vrijdag: vandaag eerst gewerkt, lekker op de fiets naar het werk geweest  :), daarna toen ik thuis kwam de was in de machine gedaan, en buiten gehongen was heerlijk droog toen ik het van de molen haalde. De afwas gedaan en ons huisje weer schoon oftewel een druk maar zinvol dagje  ;) ;)

zaterdag: lekker rustig wakker worden, bed even verschonen, naar het graf van gj zijn paps die zou gister 55 geworden zijn, dus beetje een speciale dag omnaar het graf te gaan, daarna even naar mijn moeder

zondag op visite

Iwan

  • Vrijdag - Gewerkt en daarna naar mijn moeder geweest, die is vrijdag geopereerd.
  • Zaterdag - Uitslapen, schaatsen kijken en opruimen in en rond en mijn huis.
  • Zondag - Beetje thuis rondhangen en misschien wat voetbal kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

VRIJDAG: Gewerkt, en daarna voetbal gekeken

ZATERDAG: Televisie kijken, computeren, huisje schoonmaken, en vanavond weer voetbal kijken.

ZONDAG: Uitslapen, op visite bij familie, en dan weer voetbal kijken ;D

Iwan

Zaterdag - Uitslapen, BluRay kijken, naar Lauwersoog met mijn moeder en haar vriend en waarschijnlijk 's avonds voetbal kijken.
Zondag - Huisje wat aan kant maken en verder erg weinig.....  ;D
Maandag - Heel misschien naar wat vrijmarkten in de buurt, al denk ik dat ik lekker thuis blijf.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Vrijdag: Werken en gezellig bij een vriendin Holland's got talent kijken.
Zaterdag: Werken en 's avonds laatste dansavond van het seizoen.
Zondag: Dagje Gossip Girl kijken met zusje en 's avonds Tilburg Zingt.

Iwan

vrijdag - Nog even een dagje werken en 's avonds voetbal kijken.
Zaterdag - Huisje opruimen en schoonmaken en 's avonds voetbal kijken.
Zondag - Mijn verjaardag vieren met vrienden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Heel simpel: werken en studeren! Dinsdag weer een zeer zwaar tentamen. En een hoop werk voor Goed Verwoord.

Lejah

Vrijdag:
man en kids helpen met inpakken ed voor hun jaarlijkse mannen-kampeeruitje en daarna de boel opruimen. en 's avonds lekker ongestoord lezen

Zaterdag:
uitslapen, boodschapjes, wat winkelen en wat papierwerk voor het vrijwilligerswerk en ondertussen voetbal aanzetten zodat ik een legitieme smoes heb voor een oranje tompoes

Zondag:
vroeg opstaan en met een meidengroep (nouja vrouwengroep  ;D) gaan drakenboot varen voor de eerste keer