Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Openingszinnen

Gestart door Iwan, 17 maart 2015, 23:49:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



"Is jouw vader timmerman, want je hebt een mooie voorgevel"

"Ik heet ...., hoe heet ben jij?"




Een goede openingszin kan heel waardevol zijn om het ijs te breken en om in contact te komen met iemand die jij begeert....
Heb jij wel eens een openingszin gebruikt, hoe luidde die en had je er succes mee?
Waar moet volgens jou een goede openingszin aan voldoen?

Wat is de beste openingszin die je ooit gehoord hebt?
Tegen wie was die openingszin gericht? bv naar jou of was jij degene die de openingszin gebruikte?

Wat is de slechtste openingszin die je ooit gehoord hebt?
Tegen wie was die openingszin gericht? bv naar jou of was jij degene die de openingszin gebruikte?

Ook grappige/mooie openingszinnen kun je hier kwijt......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ben niet van de openingszinnen, ben sowieso niet onbekende vrouwen aansprekerig.
Ben wel eens door 2 meisjes aangesproken toen ik drinken voor mijn vrienden in de kroeg had gehaald
de dames vroegen of zij ook een drankje kregen. Aangezien ik niet van dat gebedel hou heb ik een drankje
voor ze gehaald en ze verder genegeerd.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Playboy.nl
De beste en slechtste openingszinnen

'Jij hebt een opening en ik heb zin.' 'Wat een mooie benen; hoe laat gaan ze open?' 'Deed het zeer... toen je uit de hemel viel?'
Met een spontane opmerking kun je een leuk gesprek op gang brengen, en wie weet krijg je er wel een leuke dame mee naar huis.
Hieronder staat een overzicht met volgens Playboy de slechtste en de beste openingszinnen.


De slechtste openingszinnen:
"Ik ben Gert-Jan. Onthoud die naam, want straks wil je hem schreeuwen."
"Speciaal voor jou ben ik maagd gebleven."
"Mijn magische horloge zegt dat je geen onderbroek draagt. (Grote kans dat ze "Echt wel" zegt.) Shit, dan loopt ie 10 minuten voor."
"Ben je soms de weg kwijt? Want de hemel is hier ver vandaan."
"Als je vanavond door een man met een grijze baard in een zak wordt ontvoerd, wees dan niet bang. Ik heb jou op m'n Sinterklaasverlanglijstje gezet."
"Als ik naar jou kijk, wordt mijn software hardware."
"Wist je dat jouw ogen dezelfde kleur hebben als mijn Porsche?"
"Jij lijkt op m'n volgende vriendin."
"Ik heb geen vriendin, maar ken wel een vrouw die het niet leuk vindt dat ik dat steeds zeg."
"Ik wed dat ik je kan zoenen zonder je aan te raken. (Zoen haar.) Hè, bah. Nou heb ik verloren."
"Ik heet Iwan. Hoe heet ben jij?"
"Er is een feestje bij je enkels. Je broek is uitgenodigd!"

De beste openingszinnen:
"Heb jij ook zo'n hekel aan openingszinnen?"
"Je bent zo mooi dat ik m'n openingszin ben vergeten."
"Durf jij met een vreemde te praten? Nee? Mooi, ik ben Wouter."
"Ik ben misschien niet de mooiste vent in deze ruimte, maar wel de enige die met je praat."
"Als ik een stuiver kreeg voor elk keer dat ik een vrouw zag die zo mooi is als jij, dan had ik nu vijf cent."
"Ik ben erg verlegen. Kun jij het gesprek niet beginnen?"
"Ik wilde een leuke openingszin gebruiken, maar daar ben jij volgens mij veel te intelligent voor."
"(Trap een paar ijsblokjes kapot.) Zo, nu is het ijs gebroken. Hoe heet je?"
"Ik ben m'n telefoonnummer kwijt. Mag ik dat van jou hebben?"
"Zie je die vriend van me daar? Die wil graag weten of je denkt dat ik leuk ben."


Grappige openingszinnen:
"Hoi, ik heb grote voeten."
"Vind je dit doekje ook zo naar chloroform ruiken?"
"Hee, iemand liet een scheet. Zullen we naar buiten gaan?"
"Hoeveel drank moet ik je geven voor je mij aantrekkelijk gaat vinden? Is 20 euro genoeg?"
"Als je me niet ziet staan, ga ik wel zitten. Als je me niet ziet zitten, ga ik wel liggen. En als je me niet ziet liggen, dan val je dus op me."
"Ik schrijf het telefoonboek. Mag ik je nummer?"
"(Tik op haar schouder) Zo, dit praat makkelijker."
"Hoeveel kostte je beha? (Zij antwoordt.) Voor dat geld wil ik ze ook wel vasthouden!"
"Weet je hoeveel een ijsbeer weegt? Genoeg om het ijs te breken!"
"Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer voorbijlopen?"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Heb nooit echt een opening zin gehad, ik stelde mij gewoon voor aan die jonge