Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

[Relatie]Partners die kijken naar andere mannen/vrouwen

Gestart door gjk, 19 februari 2010, 17:39:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk

De mensen die hier in een relatie zitten, kijkt jullie partner naar andere mensen?

zo ja, Mag dit van jou?

zo nee, is dat omdat je het niet wil?

Waarom zou iemand die een relatie heeft wel/niet naar andere mensen mogen kijken?

Kijk jij zelf naar andere mannen/vrouwen?

en een stelling om het af te maken:
Mensen die zelf naar andere mannen/vrouwen kijken kunnen er beter mee omgaan dat hun partner hetzelfde doet.

Iwan

Ik heb dan wel geen partner op dit moment, maar ik wil toch graag antwoord geven op dit topic.  ;D

Ik zou er geen bezwaar tegen hebben als mijn partner naar een andere man of vrouw zou kijken,
ik doe het zelf ook. Het moet natuurlijk wel binnen de perken blijven, maar met kijken naar een ander
doe je in mijn ogen niets verkeerd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

De mensen die hier in een relatie zitten, kijkt jullie partner naar andere mensen?

mijn ex-partner keek regelmatig naar andere mensen.

zo ja, Mag dit van jou?

ik had er geen problemen mee.

zo nee, is dat omdat je het niet wil?

N.V.T.

Waarom zou iemand die een relatie heeft wel/niet naar andere mensen mogen kijken?

Ik zeg altijd maar zo je mag onderweg honger krijgen als je maar thuis komt om te eten. :)

Kijk jij zelf naar andere mannen/vrouwen?

ik kijk zeker ook naar andere vrouwen.

en een stelling om het af te maken:
Mensen die zelf naar andere mannen/vrouwen kijken kunnen er beter mee omgaan dat hun partner hetzelfde doet.

als je elkaar door en door vertrouwt moet dat geen probleem zijn lijkt mij.

XXXX

Volgens mij kijkt iedereen wel eens naar een andere man/vrouw. Moet kunnen. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee

Dity

Zolang het bij kijken blijft is er toch niks aan de hand?
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan



Citaat van: Dity op 23 februari 2010, 23:52:39
Zolang het bij kijken blijft is er toch niks aan de hand?
Lijkt mij alleen maar gezond wanneer jij en jouw partner ook nog naar andere mannen en/of vrouwen kijken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Linda2009


De mensen die hier in een relatie zitten, kijkt jullie partner naar andere mensen?
Nee

zo ja, Mag dit van jou?
Liever niet omdat ik dan gelijk begin te twijfelen aan mezelf

zo nee, is dat omdat je het niet wil?
idd en zie bovenstaand antwoord

Waarom zou iemand die een relatie heeft wel/niet naar andere mensen mogen kijken?
Als je genoeg hebt aan je huidige partner heb je in mijn ogen geen reden om naar anderen te kijken...

Kijk jij zelf naar andere mannen/vrouwen?
Nee

en een stelling om het af te maken:
Mensen die zelf naar andere mannen/vrouwen kijken kunnen er beter mee omgaan dat hun partner hetzelfde doet.
Ja dat denk ik wel....

Linda2009

ik ben hard op weg, en het is al een stuk verbeterd ook mede dankzij mijn vriend die mij ontzettend steunt en helpt, maar soms overvalt mij nog een gevoel van onzekeheid

carola

De mensen die hier in een relatie zitten, kijkt jullie partner naar andere mensen?
zo ja, Mag dit van jou?

jaa hij mag best naar andere vrouwen kijken, zolang het maar bij kijken blijft

zo nee, is dat omdat je het niet wil?

Waarom zou iemand die een relatie heeft wel/niet naar andere mensen mogen kijken?
van mij mag het als hij het maar bij kijken houd en niet zijn tong in haar mond stopt

Kijk jij zelf naar andere mannen/vrouwen?
alleen kijk ik, maar ik zou mijn partner nooit verlaten

en een stelling om het af te maken:
Mensen die zelf naar andere mannen/vrouwen kijken kunnen er beter mee omgaan dat hun partner hetzelfde doet.

als je elkaar maar vertrouwd

Iwan

Ik denk dat iedereen, of je nu vrijgezel bent een partner hebt of getrouwd, wel eens naar een andere man of vrouw kijkt.
Wanneer ik een partner zou hebben zou ik ook nog naar andere vrouwen kijken en ik neem aan dat mijn partner ook naar
andere mannen (of vrouwen) zal blijven kijken. Zou mijn partner er ook wel op wijzen denk ik wanneer er een man
voorbij schrijdt waarvan ik denk dat zij die aantrekkelijk vindt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ik vind het zelf zeker acceptabel, meestal zeg ik "zolang je er maar niet aan zit" of toch tot een bepaalde hoogte :-)

Nevyn

Ik vind het geen enkel probleem. Kijken naar een mooie vrouw kan ik soms ook erg leuk vinden. Ik kijk zelf ook wel, maar ik ben nogal kieskeurig. Zijn weinig mannen die ik echt knap vind.