Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Welke sport heb jij vandaag gedaan?

Gestart door Iwan, 17 februari 2015, 19:36:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

De laatste week heb ik weinig gedaan aan sporten, ben 2 weken niet naar de sportschool geweest... Ga wel elke ochtend op mijn fiets naar het werk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Gisteren 2 uur aan het fitnessen geweest en verder heen en terug gewandeld.

Iwan

Gisteren naar de sportschool bij het werk geweest met collega en vanavond met Rias naar de sportschool
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vandaag 2 uur en 15 minuten gefitnest. Ook naar de sportschool gewandeld en terug. (totaal zo'n 50 minuten)

attje

In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kattenhuis

Vandaag 2,5 uur aan het fitnessen geweest en ook nog eens zo'n 50 minuten heen en terug gewandeld.

Iwan

Gisteren naar de sportschool geweest, was mijn sportbroek vergeten heb ik er een van GJ kunnen lenen, anders had ik in mijn blote billen moeten sporten en das voor niemand leuk! Gisteren heb ik gefietst en wat krachttrainingen gedaan in de sportschool.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kattenhuis

Vandaag ook weer 2,5 gefitnest in de sportschool en daar naartoe en terug gewandeld.

mary-kate

Ik ga zo meteen naar de fitness
Verder heb ik vandaag al een half uur gelopen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Op de fiets naar het werk gegaan en aan het einde van de ochtend met collega's naar de bedrijfsfitness
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vanavond 3 uur !  gefitnest en verder vandaag in totaal 1,5 uur gewandeld. :mH:

DonWoozy


attje

Heb vandaag 7,79 km hardgelopen met een gemiddelde van 11,5 km/u. Nu even rust en dan vanavond weer 1,5 uur drakenboottraining
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kattenhuis

Gisteren 3,5 uur  aan het fitnessen geweest, ook  daar naar toe en terug gewandeld (totaal 550 minuten).

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

vandaag heel even met een aantal collega's naar de sportschool geweest.
IK had er helemaal geen zin in, dus heb even wat gewichten gedaan en 2km gelopen op de loopband (hardlopen en stevig doorlopen afwisselend).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

attje

Niet aan sport vandaag gedaan. Met me voet verkeerd terecht gekomen, dus het leek me geen goed plan om op een uur op de bal van me voet te gaan staan met bokstraining.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

Kattenhuis

Vandaag naar de sportschool en terug gewandeld. In de sportschool 1,5 uur gesport.

attje

Naar de sportschool geweest, weer lekker een uur getraind (tot me spieren niet meer mee wilde werken).
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo