Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Verstappen haalt vertrouwen uit sterke eerste dag in Monaco

Gestart door herjoajax, 22 mei 2015, 01:10:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

herjoajax





21 Mei 2015 – Max Verstappen heeft op de eerste dag in Monaco weer van zich doen spreken door de tweede tijd
op de klokken te brengen tijdens de eerste training op het stratencircuit. In een door een regenbui verstoorde
tweede oefensessie was er een zevende tijd van de Toro Rosso-coureur.  De jonge Nederlander liet na afloop
van de donderdagtrainingen weten erg blij te zijn met de prestaties van zijn STR10.

"Het was een goede dag vandaag.
Ik bouwde het tempo rustig op in de eerste training, want alles was nieuw voor me, maar de auto voelde meteen goed.
Dit gaf me veel vertrouwen en het voelde top om de eerste sessie op de tweede positie te eindigen", zei Verstappen,
die nog nooit eerder in Monaco heeft gereden maar desondanks in de ochtend maar een fractie langzamer was
dan regerend wereldkampioen Lewis Hamilton.

"Vanwege de regen konden we in de middag helaas niet het aantal ronden rijden dat we van plan waren, maar om dan
alsnog op de zevende positie te eindigen, is niet verkeerd", vervolgde de Limburger, die zijn teamgenoot Carlos Sainz
naar de zesde tijd zag gaan.  "Ik ben blij met hoe mijn eerste dag in Monaco is verlopen."
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.