Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

DagBoek

Gestart door Iwan, 26 december 2006, 07:29:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Iwan



Hou of hield jij een dagboek bij?
Mocht een ander die lezen of hield je die helemaal voor jezelf?
Waarom ben je er mee gestopt? (als je ermee gestopt ben)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik heb een hele tijd een dagboek bijgehouden..
Zo kon iik alles teruglezen, wat ik dan ook vaak deed, haha..
Na een tijd zwakte dat af en schreef ik alleen nog maar dingen op die ik echt even kwijt moest..

Nu is Luc mijn dagboek, haha

mary-kate

ik heb het wel eens bij gehouden vroeger maar verder niks mee gedaan
nu schrijf ik alleen nog maar dingen op waar ik me aan erger in de hoop dat ik het van me af kan schrijven
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Dity

Toen ik nog jong was heb ik een dagboek bijgehouden, maar van lieverlee is dat toch minder geworden.

Toen ik een paar jaar geleden in een behoorlijk dip zat, kreeg ik van mijn psyg de raad om te gaan schrijven over hetgeen me dwars zat. Wat ik dus nu nog steeds doe
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

bertus

ik ben niet zo goed met woorden dus als iets me dwars zit dan ga ik meestal tekenen, klinkt stom maar het is niet anders  8)

Maeve

Ik heb jarenlang een dagboek gehad als een soort therapie en om dus van me af te schrijven. Na een tijdje ben ik ermee gestopt omdat ik geen tijd meer had om erin te schrijven en er ook geen energie meer voor had/heb. Niemand mocht het lezen.

Lynn

Ik heb ook altijd een dagboek gehad.
Vooral na het overlijden van mijn moeder schreef ik er vaak in.

Nu ben ik een boek aan het schrijven en kan ik daar mijn emoties in kwijt.
Inmiddels heb ik al 200 pagina geschreven.

Pinnie

Had er wel een en heb het later nog eens geprobeert maar ik hou dat nooit bij en schreef alleen maar onzin op ! Nee, niks voor mij.

MooW

Ik heb tot mijn 17e een dagboek(en) gehad en in geschreven. Heb er denk ik wel 7 volgeschreven.
Zal, als ik eraan denk, mssn wel een stukje typen.
Mijn ouders etc wisten wel dat ik een dagboek had, maar zij vonden dat privacy en lazen het dus niet.
Soms liet ik het wel eens aan een vriendinnetje lezen ofz.
Nu doe ik het niet meer. Vertel ik het tegen vriendinnen idd of tegen Jeroen.

mary-kate

ik schrijf nu ook alle ellende van me af daar heb ik een groot schrijft voor gekocht
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Goitske

Ik heb ooit verplicht door een psycholoog een piekerdagboek bij gehouden ik vond het een ramp om het te doen, een gewoon dagboek is ook niks voor mij. Schrijf zo nu en dan een blog op Goitske.nl en dat is voldoende

liezie

Ikzelf heb nooit een dagboek gehad.  Ik denk dat er altijd wel de angst in zat, zodat anderen mijn dagboek zouden lezen.