Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Van dag tot dag

Gestart door mary-kate, 10 februari 2007, 14:48:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Gisteren met m'n penvriend naar de stad geweest.Ik was met de trein gegaan en we spraken om 11 uur af.Het was erg gezellig geweest.We gingen eerst ergens wat drinken en vandaaruit flink wat rond gelopen.Hier en daar een winkeltje binnen gelopen maar verder eigenlijk veel gekletst.Om 13.00 naar Bakker bart geweest en daar een lekker broodje gegeten.vandaaruit weer een flink eind gelopen en veel rondjes haha maar ja het was gezellig en daar ging het om.Om 14.00 had ik weer de trein naar huis terug.Toen nog even een boodschap gehaald en Jan gebeld hoelaat hij naar Piet en An zou gaan,maar hij was er al.Toen ben ik er ook heen gefietst.We waren uitgenodigd om daar macaronie te komen eten.De buurvrouw zat er ook al maar die zit er altijd als je daar komt.Om 16.30 ging ze weer naar huis tot An haar weer belde om te vragen of ze ook kwam eten toen stond ze om 17.00 weer binnen.Om 17.30 zaten we met 5 personen aan tafel macaronie te eten.Dat was wel gezellig wand ik was het niet gewent met zoveel mensen aan tafel te zitten.jan moest nog wat aan de p.c. doen vandaar dat we pas om 22.15 naar huis gingen.Om 22.30 was ik thuis en toen ben ik meteen naar bed gegaan wand ik was wel moe geworden nar zo'n drukke lange maar ook leuke en mooie dag
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

He he nog 1 dagje en dan een weekje vrij.Ik kijk er zooooo naar uit.Zaterdag eerst vissen daar heb ik al erg veel zin in.Ik hoop op droog weer dat vind ik het belangrijkste en zondag naar de rommelmarkt m'n ouders staan er met hun spulletjes.En daarna ligt een dagje Amsterdam in de planning en donderdag avond uiteten.Verder wil ik nog een keer gaan zwemmen en voor de rest lekker luieren en niks doen.Of een keer nog naar de stad wie weet.In ieder geval een weekje rust dat is ook al fijn

Deze week ging het totaal mis op het werk en vandaag weer flink geergerd echt niet leuk meer.Gister nog een gesprek gehad met m'n leiding gevende.Ik erger me veel aan sommige mensen maar ik ben geen prater en dat is het probleem.En als ik dan wat zeg dan ploft de bom. Een heel vervelende eigenschap wand je zit er zelf heel erg mee. Nu even een weekje rust (ik had nog genoeg vrije dagen) en lekker luieren of stadten en een dagje zwemmen ligt ook nog in de planning.Ik kijk er erg naar uit dus nog 1 dagje en dan is het zo ver  Ãâ€"sa ø
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Heerlijk mijn 1e vakantie dag.Vanmorgen eerst naar de Timco geweest.Daat 4 puzzelboeken gekocht,een nieuwe slang voor aan de kraan en verder rond gelopen.Daarna naar de Mac Donalds een Mc chicken gegeten en een ijsje na.Toen naar huis en naar de winkel gelopen voor een boodschap en daarna tv gekeken.Straks nog even GTST kijken en dan heb ik het weer gehad.Maar dan hebben we de leesboeken nog  ;D
Nee ik vermaak me prima.Alleen al om niet te hoeven werken is al heerlijk Ãâ€"hb
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren naar amsterdam geweest met een collega.Het was wel gezellig.We gingen pas om 10.15 met de trein weg.Dat vond ik erg laat zeker als je eerst nog 2 uur moet zitten voordat je daar bent dan is de dag al half om :-\
Om 12.30 kwamen we aan en we zochten eerst een cafeetje / restaurant op om naar de w.c te gaan en wat te eten en te drinken.Ik bestelde een italiaanse bol tonijn en een chocomel met slagroom.Hilde (m'n collega) een stokbrood met warm vlees.We gingen buiten zitten wand binnen was alles vol.Later liepen we over het Leidse plein en vandaar uit naar het rijksmuseum.Daar stapte we op de rondvaartboot en gingen naar het Waterloo plein.Daar stapte we uit en liepen over de markt.Ik kocht er nog een boek van 't schaep met de 5 pooten en om 17.30 wilde we de boot weer nemen.We hadden nog 20 minuten en Hilde stelde voor om wat te gaan drinken.Ik zeg zullen we dat wel doen wand voordat hun met de bestelling komen ben je ook weer tijd kwijt.Ja zij wilde het.Nou ok en inderdaad het duurde zo lang.Om 17.25 zei ik kom we gaan wand anders komen we te laat.Nee nee we hebben tijd genoeg.Haar peukje werd op haar gemak nog opgerookt en om 17.27 liepen we naar de steiger.We wachten tot 17.40 maar geen boot te zien he.Ik zeg volgens mij zijn we te laat wand die andere mensen zijn er ook niet meer.Ja zegt Hilde maar het is nog geen 17.30. Ik zeg het is geen bus / trein dienst ik denk als hun een paar minuten te vroeg zijn dan gaan ze.Niet dat dat de bedoeling is maar anders was die er nu wel wand het is al 17.30 geweest.Toen zijn we maar verder gelopen en zo was het wel een duur boot ritje geweest  :'(
Toen we bijna bij Centraal aankwamen hebben we nog wat gegeten.Weer gingen we buiten zitten.Ik zeg kunnen we niet even binnen gaan zitten wand ik vind het geen weer om buiten te zitten.Nee ze wilde buiten zitten het is lekker hier  ???
Ik dnek het is geen zomer.We zaten op een hoek van de straat een snitsel,frietjes,salade en koude groente te eten dus erg rustig heb ik niet gezeten.Tas op mijn benen,jas aan sjaal om  :'(
Om 18.50 hadden we meteen aansluiting om in te stappen dus was geluk hebben anders moesten we weer wachten.Het was erg druk maar achteraf bleek dat Ajax thuis speelde dus het was vol met supporters.Wel gezellig.Maar na 2 uur en 15 minnuten was ik blij dat ik weer thuis was.Wel een leuke dag gehad maar toch ga ik net als altijd liever alleen dan kan ik gaan en staan waar en waneer ik wil.Dan heb ik de hele dag om lol te hebben en niet maar een paar uur wand je mist best veel vind ik als je zo'n eind moet reizen.Je bent al een hoop tijd kwijt en als je na 4 uur weer terug moet vind ik het zonde tijd en geld
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Pff vandaag weer begonnen met werken na 1 weekje vakantie  :-\ 't viel niet mee.
Ik was liever thuis gebleven wand sommige kunnen zo zeuren en klagen ik denk de dat thuis.Kan nou niemand mij een keer iets leuks vertellen i.p.v. hun problemen.Ik ben echt de beroerste niet maar ik kan niet meer alles verdagen ik heb ook mijn probs.Eindelijk was het 17.00 en ik kon naar huis  ó(  Ik blij  ;D
daarna even naar de winkel wat fruit gehaald en toen gegeten en wat gaan computeren dat lijd wat af 8*)
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen naar de rommelmarkt geweest.Ik heb alleen een zaklamp gekocht en van m'n pa een opklaptafeltje gekregen.Vandaaruit naar huis gegaan en door naar een dorp hier verderop daar was van alles te doen.Een beetje braderie achtig en de winkels waren open.Ik heb er de nieuwe hobby journaal gekocht,nu kan ik weer nieuwe ideeen op doen.Zometeen ff stofzuigen en dweilen en als ik nog zin heb strijken en dan is de dag alweer een heel eind om.En die is nu al 1 uur korten omdat de klok is verzet 
Och ja het heeft ook z'n voordelen nu blijft het langer licht 
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Op het werk ging het gister wel.Ik heb het overleeft  ;D
Allen s'avonds bij m'n moeder heb ik me weer kapot geergerd pfff. Ik m'n auto gebracht dan kan m'n  pa het vandaag maken.Dus ik nog even mee naar binnen en vertel dat we de 18e en 19e  2 dagen weg gaan van het werk uit vanwege 10 jarig jubeleum.Zij gelijk weer over de rooie wand ik heb daardoor mijn vakantie opgeschoven.Sowath het ism ijn vakantie en ik wil graag mee.Een gratis uitje van het bedrijf sla je toch niet af? Nee mam deed weer eens moeilijk en waarom...alleen omdat ik dit jaar mijn huiskamer wil texen en een nieuwe vloer erin wil hebben en zij niet kan bemoeien daar gaat het om  :-\  Nu word het 2 weken later  ??? waar gaat het over? Ja het word hoogtijd dat ik het een keer weer opknap maar ze komt toch nooit opbezoek dus waar stoor je je aan? Ik vraag mensen op de koffie op het laatste moment zeggen ze af dus komen doet er niemend.En komen ze voor mijn spullen of voor mij??? Ik was blij dat ik weer thuis was.Zo gauw er iemand ziek is vliegt ze.Ik zeg als jij ziek bent komt er toch ook niemand! Nee maar hun hebben het te druk zegt ze dan die moeten werken FFFFF off  .Verzin geen smoesjes wand ze hebben tijd zat.Overal word er een excuus voor gezocht.Denk en kijk eerst eens naar je eigen i.p.v. naar anderen je zit zelf de hele dag op een stoel voor de geraniums en maar vertellen hoe een ander moet leven en leuke dingen moet doen. Ik snap er niks van er komt niks uit en als je er wat van zegt is het toch niet waar. Ik word hier zoooooooooo moe van.En dan heb ik het nog niet eens over m'n nichtje gehad. Slecht voor m'n hart en bloeddruk  :'(
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Hey MK!

Hoe is het nu?
Vroeg me af hoe Negentien minuten jou bevalt :)

mary-kate

Citaat van: Dee-E op 12 april 2009, 19:40:42
Hey MK!

Hoe is het nu?
Vroeg me af hoe Negentien minuten jou bevalt :)

Hey Dee-E

Ja tot nu toe erg goed ik ben nog niet zo ver wand ik heb dit weekeind niet gelezen maar tot nu toe al erg mooi
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen naar de rommelmarkt geweest.ik heb 2 leesboeken gekocht en een setje postpapier.Ik schrijf brieven met een paar penners dus dan komt het wel goed uit.Vorige week kreeg ik een brief van een penster dat ze ermee wilde stoppen.Ze voelde zich verplicht om terug te schrijven.Nou ja zeg,ik verplicht niemand iets.Ik weet ze heeft een tig tal penners en kan me niet voorstellen dat ze die allemaal heeft geschreven dat ze ermee wil stoppen.Maar ja ik kan er verder niet overoordelen.Toch krijg je er een raar gevoel over.

Een paar weken terug zou ik met iemand naar de dierentuin gaan maar het ging weer eens niet door,het regende te hard vond hij  ???.Er werd zo moeilijk over gedaan dan denk ik zeg meteen dat je geen zin hebt wand zo kwam het over.We hebben het uitgesteld wand ik had al geen zin meer op zo'n manier.Nu zie die gister dat hij wel naar de Efteling was geweest.Dat kan dan wel.Ik ga ook niet meer met hem weg wand ik heb er genoeg van het is iedere keer wat.Daar heb ik geen zin meer in om daar energie in te steken.Ook als we leden vergadering hebben heeft hij nooit geld bij zich.Iedere keer moet er iemand iets voorschieten.Ik zeg tegen Berry; ik schiet niks meer voor sorry maar ik doe het niet meer.Je weet dat we vergadering hebben dus ook wat drinken dan zorgt hij er maar voor dat hij geld bij zich heeft wand om te terug te krijgen moet je steeds om zeuren.En dan zegt hij dat de rest van de groep zo moeilijk doet.Nou ik kan me nu wel voorstellen hoe dat komt hij speeld gewoon met mensen.Ook zaterdag bij de vijver veel gezeur ik had het helemaal gehad.Later ruimde ik de spullen op en hij zou wel even de molen h=n het doosje doen.Ik zeg laat maar wand dat is even passen en meten.nee meneer doet het wel ff.Na een paar minuten zegt die;hier doe jij maar veel plezier ermee. Ik werd zo pissig ik zeg dat heb ik al gezegt dat ik het liever zelf doe omdat het even bekeken moet worden anders past het niet >:( Grrrrr
Nee ik heb me flink in die persoon vergist.Enzo ben ik maar weer blij dat ik alleen en vrijgezel ben dat spaart me een hoop ellende.Ik zal niet zeggen dat het goed is maar soms wel even fijn.Ik snap niet dat sommige zo moeilijk kunnen doen en eigenwijs pfff :-\
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik hoop dat het doorgaat om naar de libelle beurs te gaan.Ik ben er nog nooit geweest maar heb er wel zin in.Plus weer een leuke activiteit om te gaan doen.Ik heb voorgenomen om leuke dingen te gaan doen dit jaar en dat lukt al aardig.ook goed om er weer eens uit te gaan wand door al dat gestress word je depri van :'(
Ik snap de mensen niet meer tegewoordig al dat gezeur,gezanik en bemoei pfff.Heb er genoeg van.

Straks nog even verder in het boek lezen wand het is wel boeiend

Morgen weer naar de fysio-fitness.Voor de 2e x .We krijgen het van het werk aangeboden als je rug klachten hebt.Het is 12 x naar mijn mening niet genoeg maar ja ik doe het toch  maar.In het verleden heb ik zelf ook fysio-fitness gedaan maar dat hielp ook voor geen meter,helaas.Maar ja ik toon mijn goede moed dat is ook al heel wat  :)
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Gisteren weer naar de fysio-fitness geweest.Dat krijgen we aangeboden van het werk uit vanwege rugklachten.Het was weer een eitje.Ik merk wel dat ik te makkleijk mee kan wand ik heb zelf lang gefitnesst.De rest zit maar te kreunen en te steunen  :-\  Vooral 1 persoon ik word er niet goed van.Hoewel ik er zo min mogelijk erop let stoort het me behoorlijk  >:(

Straks nog ff wat tv kijken als er wat op is.Iig GTST  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Nevyn

Citaat van: mary-kate op 20 april 2009, 19:14:58

Ik snap de mensen niet meer tegewoordig al dat gezeur,gezanik en bemoei pfff.Heb er genoeg van.


Dit is dus precies de reden waarom Vin, mijn vriend, weer naar Nieuw-Zeeland wil emigreren.

mary-kate

Citaat van: Dee-E op 25 april 2009, 12:59:01
Citaat van: mary-kate op 20 april 2009, 19:14:58

Ik snap de mensen niet meer tegewoordig al dat gezeur,gezanik en bemoei pfff.Heb er genoeg van.


Dit is dus precies de reden waarom Vin, mijn vriend, weer naar Nieuw-Zeeland wil emigreren.

Ja ik kan me er wel iets bij voorstellen.
En hier is het ook nog eens, het gaat nergens over ,dat is helemaal erg
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen een brander gekocht.Nou ik ermee naar huis,zit er geen beschrijving bij  :-\   Maar die man in de winkel had het me al goed uitgelegt hoe ik het moest doen en dat scheeeeeelde een hele hoop  :D  wand ik ben zo a-technisch met dit soort dingen.Na wat geirriteer en wat meer stekkertjes in het stopcontact te hebben gestopt deed die het  ø   ja hoor ik heb nu een stel foto's op de cd gezet.Eerst even uitproberen als ik het naar 't kruidvat breng hoe ze terug komen en dan kan de rest erop
I'm so happy  Ãâ€"D ç-: Ãâ€"sa  het is me gelukt  Ã,¤Bl   Ãƒâ€"app  Hihi
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Vanmorgen een eindje gaan fietsen.Daarna even naar de Mac Donalds 2 hamburgers en een sunday ijsje gegeten met chocolade saus en nootjes hmmmm lekkurrrrr.
Toen met een omweg weer naar huis.Nu even m'n website's bijwerken en straks bank hangen en lezen.Ik denk dat ik zo nog even een blokje om ga lopen wand het is hier super mooi weer.Vannacht heeft het een beetje geregent dus er hangt nu een lekker lente geurtje dat vind ik zo heerlijk :D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

vandaag weer gewerkt en weer een hele hoop roddels gehoord :-\  Ik snap niet dat sommige daar hun energie in kunnen steken.op de pc heb ik zin om weer een hele hoop eraf te gooien.Ik had op hyves er 1 staan die heeft zich zelf verwijderd.Moet die zelf weten kan me er niet mee bemoeien of mee zitten. Toen ik er naar vroeg werd er heel vaag over gedaan.Ook tegenover de rest van de groep doet hij erg raar.Ik heb me flink in die persoon vergist.Vorige week was hij jarig maar zei niks heeft ons ook niet uitgenodigt.Moet die ook zelf weten maar al zijn andere vriendjes mochten wle komen alleen wij ( 5 personen van de visclub) mochten niet komen.Behoren wij niet tot zijn vrienden? Overal doet ij vaag over en onduidelijk je krijgt ook nergens geen fatsoenlijk antwoord op.Ik baal hier zo van dat ik niet eens meer zin hebt om mee te gaan vissen.Ik zal van de week eens met die andere het erover hebben wand dit is niet leuk meer  ???
Vorige week zei een penvriendin haar penvriendschap op.Ze voelde zich verplicht om te schrijven.Nou ja ik verplicht niemand iets.En nu dit weer ik vraag me soms af waar  het aan ligt.Zowel op mijn hyves als op de publieke hyves heeft hij zich verwijderd.Waarom? Je kan het wel vrage maar je krijgt er toch geen antwoord op  :(

Zonder van de tijd dus nu wil ik de publieke hyves overdragen aan een andere vis vriend ik heb er genoeg van.


Oh ik ben van kleur veranderd hihihihi
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Heerlijk morgen vrij  Ãâ€"app Koninginnedag.Ik ga eerst de voor tuin doen,kleren wassen en poetsen en daarna met de benen hoog op de bank.Even lekker niksen.
Er is in het centrum wel veel te doen maar ik vind het te druk.ik vind al die drukte niet leuk meer.De winkels zijn wel open van 12 tot 17.00 zelfs de supermarkten maar ik zal er niks van zien
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Koninginnedag verliep anders dan verwacht.Ik begon om 7 uur met een van de slaapkamers op te ruimen en een grote schoonmaak beurt te geven.Daarna de muurkast in de kamer uitgemest en toen ben ik aan de voortuin begonnen.Inmiddles was het 9.30 en ben de achter tuin gaan doen.Op een gegeven moment hoorde ik de kleinzoon van de buren zeggen dat er een bommelding is geweest in Apeldoorn.Ik dacht ja dag doe effe normaal.Niet lang erna zei hij er is een autobom afgegaan en ik hoorde de buurman ook iets zeggen en het klonk erg serieus.Ik naar binnen en de tv op ned.1 gezet wand hij stond op rtl4 en ja hoor het was waar.Vreselijk en dan was je inmiddels al een uur verder.Steeds weer die beelden opnieuw.En op een gegeven moment dat de mensen door de lucht vlogen.Zo eng ik kreeg er de rillingen van.Het leek zo onecht.In het begin kon ik wel janken van ellende.Ik heb de hele dag naar de tv gekeken en alles gevolgt.Ondertussen heb ik nog de woonkamer gestoft en gezogen en de keuken gedweild maar tot 20.00 voor de tv gezeten.Hoe kon dit gebeuren en inmiddels al 7 doden.Koninginnedag word nooit meer hetzelfde wand je denkt er toch steeds aan terug.En al dat werk wat die mensen eraan hebben gehad al die jaren zeker het laatste jaar,pfff en dan dit.

Ik herrinner me nog een verhaal ik meen uit de jaren '80 ook op 30 april in Amsterdam.Een jongen sprong tussen zijn vader en een andere man in wand die hadden ruzie en die jongen (rond 9 jaar meen ik ) kreeg en mes in zijn lichaam en strief in de armen van zijn vader.Dat verhaal vergeet ik nooit meer en het is al zolang geleden maar vergeten doe ik het nooit.De moeder zei dat ze een trainingspak gingen kopen zijn broer Bennie ''was nu aan de beurt''.Blijkbaar waren de broers erg close en deden ze alles om de beurt als ze iets nieuws kregen.Bennie deed ook altijd leuke dingen zoals zondags ontbijd op bed en dat soort dingen,maar nu hij er niet meer was zou het niet meer zo gaan vermoedde de moeder wand de andere jongen was niet zo en nu hij alleen was zou hij het misschien niet meer doen.Dit is mij altijd bijgebleven.Zo triest allemaal

Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Morgen nog en dan weer weekeind.Wat gaat het toch snel.Morgen na het werk snel naar huis,douchen en Marion ophalen en dan naar Hilde.We gaan bbqen.Ik hoop wel dat het droog blijft.Ik heb er erg veel zin in.Ze hebben allebei een hondje dus dat is wel gezellig.Ik hou van honden dus dat komt goed uit  :D
Gisteren een canvas stoel gekocht bij de Xenos.Kan ik zaterdag ook lekker zitten als we gaan vissen.Ik krijg wel een stoel te leen maar ik heb toch liever mijn eigen spulletjes.Het loopt al niet echt lekker met 1 persoon en daar moet ik dan in een tentje liggen tijdens de wedstrijden einde van de maand.Gelukkig is het maar 1x maar ja kan 1x te veel zijn.De overige 3 staan achter me en dat scheeld wel.Ik blijf ook niet aan de vijver slapen zaterdag om 18.00 ga ik naar huis.De andere 4 blijven wel daar maar ik heb ervoor gepast.Maar eerst morgen bbqen daar kijk ik naar uit  ø
Life can be so beautyfull
so follow your heart