Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Drew Barrymore mooiste vrouw ter wereld

Gestart door Iwan, 25 april 2007, 23:05:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
Drew Barrymore mooiste vrouw ter wereld

LOS ANGELES - Drew Barrymore (E.T., Music And Lyrics) is door People uitgeroepen tot
de mooiste vrouw ter wereld. De actrice siert de cover van het Amerikaanse tijdschrift, waarin
de jaarlijkse lijst van knapste mensen staat. Dat staat woensdag op de website van People.

Vorig jaar stond actrice Angelina Jolie op de voorkant van het blad. Op de lijst van mooiste mensen
ter wereld staan dit jaar ook onder anderen filmster Scarlett Johanson, Grey's Anatomy-acteur
Patrick Dempsey , zangeres Jennifer Lopez, Fall Out Boy-bassist Pete Wentz en de 61-jarige Britse
Oscarwinnares Helen Mirren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vind Drew Barrymore wel een mooie vrouw, maar zou haar zeker niet betitelen als de mooiste vrouw ter wereld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl

Lupita Nyong'o mooiste vrouw

Oscar-winnares Lupita Nyong'o  is uitgeroepen tot mooiste vrouw ter wereld.
Het Amerikaanse blad People heeft de 31-jarige Lupita Nyong'o de prestigieuze titel toegekend.
"Ik vind het spannend en een heel groot compliment", vertelt de '12 Years a Slave'-actrice.

Volgens Lupita groeide ze op met een vertekend schoonheidsideaal. "Ik ben ook blij
voor alle meisjes die mij op de cover zien staan en nu misschien iets beter naar zichzelf kijken.
"
Lupita geeft toe dat ze 'een lichte huid en lang, steil haar' mooier vond dan haar eigen looks.

Lupita's moeder vertelde haar dochter dagelijks dat ze mooi was.
"En op een gegeven moment ging ik haar geloven."

Nyong'o won in maart een Oscar in de categorie beste vrouwelijke bijrol voor haar rol in 12 Years a Slave.

Wie gingen Lupita Nyong'o voor als mooiste vrouw?
2001 - Catherine Zeta Jones
2002 - Nicole Kidman
2003 - Halle Berry
2004 - Jennifer Aniston
2005 - Angelina Jolie
2006 - Drew Barrymore
2007 - Kate Hudson
2008 - Christina Applegate
2009 - Julia Roberts
2010 - Jennifer Lopez
2012 - Beyoncé
2013 - Gwyneth Paltrow
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."