Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Bewakingscamera filmt jongen die seks heeft met paard

Gestart door Iwan, 18 juni 2007, 16:59:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Een jongen is aangehouden op basis van videobeelden. De Amerikaan had seks met een paard.
De bewakingscamera in de stal registreerde het gebeuren. Toen hij een tweede poging waagde,
belden de eigenaars in Corvallis de politie.

Vastberaden
Volgens agent Clay Stephens leek de jongen vastberaden. Hij was niet gehaast maar verloor ook geen tijd.
Hij wist perfect waar hij mee bezig was. Het leek alsof hij een wel doordacht plan uitvoerde, aldus Stephens.
Na de eerste daad in februari installeerden de eigenaars een alarmsysteem in hun woning en dat ging af op
7 juni. Ze zagen op het scherm van de camera dat de jongen het opnieuw ging doen en belden de politie.
De agenten kwamen net op tijd aan. Ze hielden de jongeman aan op beschuldiging van inbraak en seksueel
misbruik van een dier, meldt Corvallis Gazette-Times.



Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Janina

en zo egoïstisch als sommige mensen zijn, wordt hier alleen maar gedacht aan de mens en wat die wel en niet mag en zich wil veroorloven...wordt hier ook nog aan het dier gedacht?

Het dier is zich er niet van bewust, maar wordt op zo'n moment dus mooi wel misbruikt. Als de jongen zich op die manier aan een mens zou vergrijpen staat de wereld ( terecht ) op zijn kop, maar bij dieren mag dat allemaal?

Nou wat mij betreft niet, neem dan een opblaaspop.

Kim

Arm paard zeg! Ik had hem een schop gegeven en hard ook!