Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Jongen slaat moeder vriendin dood

Gestart door Iwan, 13 juli 2009, 14:20:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

HEPPEN - Een 17-jarige jongen heeft, in het bijzijn van zijn vriendin (15), haar moeder met een hamer
doodgeslagen. De vriendin van de dader zou bang zijn geweest haar moeder te vertellen dat ze zwanger is...

Gwen Vangestel werd in de nacht van woensdag op donderdag vermoord in haar appartement in het Belgische Heppen,
meldt de Gazet van Antwerpen. Daarna werden de dochter van het slachtoffer, Joy, en haar vriendje Dimitri opgepakt
op verdenking van betrokkenheid bij de brute moord. Later bekenden ze samen de moord te hebben beraamd,
die voor de ogen van Joy werd uitgevoerd door Dimitri.

Het Openbaar Ministerie onderzoekt of een mogelijke zwangerschap van het meisje de aanleiding is geweest voor de moord.
Uit de eerste verhoren zou naar voren zijn gekomen dat het meisje zwanger is en dat niet durfde te vertellen aan haar moeder.

Jeugdzorg
Het Openbaar Ministerie heeft een maand geleden al aan het Comité Bijzondere Jeugdzorg laten weten dat er
problemen waren in het gezin. Gwen zou tegen de relatie van haar dochter met Dimitri geweest zijn, waarna
het meisje van huis wegliep en met Dimitri bij zijn moeder ging wonen. Na twee weken kwam ze weer terug,
waarna het afgelopen week gruwelijk misging.




©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Verschrikkelijk dat ze om zo'n reden zo'n gruwelijke daad plegen. Ik kan me voorstellen dat je bang bent
om je moeder in zo'n geval te vertellen dat je zwanger bent, maar door je moeder te vermoorden
schiet je volgens mij niet echt veel op.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."