Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Groningse tatoeërder betastte klanten

Gestart door Iwan, 23 april 2010, 16:42:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: Telegraaf.nl
Tatoeërder betastte klanten

GRONINGEN - De eigenaar van een tatoeageschop in de Steenstilstraat in Groningen
gebruikte zijn vlijmscherpe tatoeagenaald om vrouwen in bedwang te houden terwijl hij ze betastte.

De slachtoffers konden naar eigen zeggen geen kant op omdat de man,
de scherpe tatoeagenaald hard tegen hun lichaam drukte. Dat schrijft RTV Noord.

De rechter in Leeuwarden veroordeelde de man onlangs tot een celstraf van acht maanden
voor het onzedelijk betasten van vrouwelijke klanten. De tatoeërder gaat nu in hoger beroep tegen die uitspraak.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Je mag toch verwachten dat iemand met zo'n beroep enige beroepsethiek heeft.
Sowieso erg dom want in zo'n geval, onder bedreiging, is het toch logisch dat zijn slachtoffers aangifte
tegen hem zullen doen. De uiteindelijk straf, een gevangenisstraf van 12 maanden waarvan 4 maanden
voorwaardelijk en een schadevergoeding aan drie van de vier slachtoffers van in totaal bijna 2000 euro,
vind ik wel wat laag, maar aan de andere kant voor moord krijg je tegenwoordig bijna minder.

CiteerDe advocaat van de afwezige tatoeëerder zei tegen de rechters dat cliënt ontkent, dat hij de jonge vrouwen
niet onzedig heeft betast. Dat als hij zijn hand ergens neerzette, dat dat dan functioneel was. De tatoeëerder
denkt, zei de advocaat, dat de moordende concurrentie de vrouwen tegen hem heeft opgezet.
Dat het een complot is. De officier van justitie noemde dat 'volstrekt ongeloofwaardig'.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."