Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Eierrapers begluren naakte Scheveningse

Gestart door Iwan, 18 juni 2010, 12:03:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: telegraaf.nl
Eierrapers begluren naakte Scheveningse

SCHEVENINGEN - Een Scheveningse vrouw is tijdens het badderen
bekeken door mannen die meeuweneieren aan het oprapen waren.

De Haagse fractie van de PvdA is erg geschrokken door deze grove schending van privacy
en heeft daarom raadsvragen gesteld aan burgemeester Jozias van Aartsen. Sinds enkele weken
wordt de meeuwenoverlast in de stad aangepakt door echte eieren te verwisselen voor neppers.
Hierdoor moeten er uiteindelijk minder meeuwen komen.
De eierenrapers komen in actie na klachten van omwonenden.

De partij kreeg echter recent het verontruste bericht van de Scheveningse, die maar liefst twee keer
iemand door haar dakkoepel zag gluren terwijl ze in bad lag. ,,Het zal je maar gebeuren, dat je in bad ligt
en ineens wordt geconfronteerd met een wildvreemde. Dit roept een hoop vragen op
", aldus PvdAraadslid Saskia Mulder.

Mulder wil nu weten of het college ook van mening is dat het betreden van daken alleen mogelijk mag zijn
met nadrukkelijke toestemming van alle direct betrokken bewoners. De partij wil daarom weten hoe er precies
wordt gehandeld als er een melding van meeuwenoverlast van de buren komt en in hoeverre er gepoogd wordt
toestemming te krijgen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

tja wat zou jij doen als je een mooie naakte vrouw zou zien ;) we zijn uiteindelijk allemaal mannen hè ;)

Iwan

Citaat van: DonWoozy op 21 juli 2010, 08:46:34
tja wat zou jij doen als je een mooie naakte vrouw zou zien ;) we zijn uiteindelijk allemaal mannen hè ;)
De meisjes van deze wereld zijn geen mannen.  ;D
Maar ik zou niet durven zeggen dat ik niet zo kijken als ik een naakte mevrouws-persoons zou zien.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."