Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wie kookt er bij jullie?

Gestart door Iwan, 19 april 2014, 16:44:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan




Wie kookt er bij jullie thuis?
Kook jij, kookt je partner of eet je thuis en kookt een van je ouders?

Of zijn jullie meer van de afhaalmaaltijd?

Kun jij goed koken/kan je partner goed koken?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Omdat ik alleen woon kook ik door de weeks.
Zaterdags haal ik meestal een patatje bij de plaatselijke snackbar.
Zondag neem ik vaak wat meer de tijd om te koken.


Toen ik nog een relatie had en zij was 's weekens bij mij thuis was ik ook degene die kookte.
Henriëtte kookte wanneer ik bij haar thuis was meestal, en ik heel af-en-toe.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik heb officieel een kookverbod gekregen van mijn vriend, maar soms doe ik het toch! :P
Kan het niet, heb er een hekel aan en krijg ook veel kritiek op mijn kook"kunsten".
Leuke is dat ik paar weken terug gevraagd ben voor een kookclubje met een paar meiden
die ik nog van de opleiding van vroeger ken. Woensdag komen we voor het eerst bij elkaar...
benieuwd of ik daar dan iets van kan leren!  :sct:

Droopy

De gene die het eerst thuis is kookt. En dat verschilt heel erg.
Ik vind zelf dat ik alleen iets beter in koken ben als in dat ik iets creatiever ben in de keuken.
Als mijn vriend koopt is het een simpele pasta of gewoon standaard groente, vlees en aardappelen. Terwijl ik altijd probeer iets extra's toe te voegen.
Komt ook omdat ik koken echt leuk vind.

Iwan



Citaat van: Kim op 19 april 2014, 16:48:03
Ik heb officieel een kookverbod gekregen van mijn vriend, maar soms doe ik het toch! :P
Kan het niet, heb er een hekel aan en krijg ook veel kritiek op mijn kook"kunsten".
Leuke is dat ik paar weken terug gevraagd ben voor een kookclubje met een paar meiden
die ik nog van de opleiding van vroeger ken. Woensdag komen we voor het eerst bij elkaar...
benieuwd of ik daar dan iets van kan leren!  :sct:
Jij leek mij wel een 'keukenprinsesje' toe.....  :o Dacht echt serieus dat jij wel goed in koken was.
Misschien steek je inderdaad iets op bij het keukenclubje en kun jij ons bij de volgende meeting
verrassen met een zelfgemaakt 6-gangenmenu.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Het probleem is dat ik jaaaaaren dacht dat ik kon koken totdat mijn vriend aangaf dat het toch
echt tijd werd dat iemand eerlijk zou zijn over mijn gerechten. Ach jah.....ieder z'n eigen hobby! :P

Iwan



Citaat van: Kim op 19 april 2014, 16:53:03
Het probleem is dat ik jaaaaaren dacht dat ik kon koken totdat mijn vriend aangaf dat het toch
echt tijd werd dat iemand eerlijk zou zijn over mijn gerechten. Ach jah.....ieder z'n eigen hobby! :P
Ligt het niet gewoon aan hem?  ;D
Linda lustte mijn varkenshaasje met peper-room-saus ook niet.
Mijn moeder kookt ook niet geweldig, maar wanneer ik een tijdje
niet bij haar heb gegeten smaakt het mij toch altijd prima.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Het gaat bij ons om en om, ik ben zelf meestal laat thuis dus dan heb ik niet altijd zin om te koken, maar mag het wel graag doen, ben best wel een soort van keukenprins. *G

Nevyn

Over het algemeen kook ik. Ik werk vanuit huis en ik vind het heerlijk om mijn partner te verwennen met een lekkere maaltijd wanneer hij van het werk komt.