Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vliegende dildo verwondt man op vrijgezellenfeestje

Gestart door Iwan, 15 februari 2011, 18:28:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl

Vliegende dildo verwondt man op vrijgezellenfeestje

DARWIN - De 31-jarige architect Jure Skumavc uit Australië heeft een gapende hoofdwond opgelopen
door een vliegende dildo. Het projectiel werd tijdens een vrijgezellenfeestje 'afgevuurd' vanuit
de vagina van een stripper die het feestje opvrolijkte. Dat meldt de site ntnews.

De architect uit Darwin, was de getuige van bruidegom Peter Rolih. Tijdens het huwelijksfeest,
drie weken na het dolle nacht met acht vrienden, droeg Skumavc nog steeds de sporen van het bizarre ongeval.

"Een schaarsgeklede exotische danseres maakte al snel haar opwachting in het appartement dat we hadden gehuurd
voor het vrijgezellenfeest
", zo doet Skumavc zijn verhaal. "Een van haar 'special acts' was het afvuren van dildo's vanuit haar vagina".

Zeven meter ver
"De stripper was daar erg bedreven in", vervolgt de man. "De dildo's vlogen wel zeven meter ver en twee meter hoog.
Tot ik plotseling werd geraakt door een roze, kogelvormig seksspeeltje van ongeveer twaalf centimeter lang.
Het was geen harde klap, maar ik begon wel hevig te bloeden
".
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Levensgevaarlijk zulke vrouwen....natuurlijk zolang ze een dildo hebben :)

DonWoozy


Iwan



7 meter ver en 2 meter hoog lijkt mij wel een beetje overdreven, maar hoe dan ook knap lullig om zo 'gewond' te raken.
Maar wat ik mij vooral afvraag is hoe dit in de krant komt, zoiets hou je toch stil als het je overkomt lijkt mij.......

Citaat van: Margje op 15 februari 2011, 19:59:55
Levensgevaarlijk zulke vrouwen....natuurlijk zolang ze een dildo hebben :) 
Het zou verboden moeten worden, of op z;n minst onder de wapenwet moeten vallen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."