Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat zijn je Goede voornemens voor 2013?

Gestart door Iwan, 16 december 2012, 00:09:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Wat zijn jullie goede voornemens voor 2013 of wat wil je bereiken in 2013
en denk je dat het je lukt om je aan die goede voornemens te houden??
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn


mary-kate

* Vaker nee zeggen in de hoop dat ik nu wel na 1x gehoord word  en niet na 10 minuten nog mijn nee sta te verdedigen
* Nog meer leuke dingen doen minstens 1x per maand iets leuks doen. Dat ga ik ook opschrijven zodat ik het kan bijhouden.
* Een paar kilootjes lichter worden (ben al 1,5 jaar bezig wat door de stress niet echt lukt)
* Misschien wel Iwan ontmoeten  ;D
* Toch een keer een weekeindje op vakantie ook al is het alleen. Ik wil wel er een keertje tussenuit wand ik ben in geen jaren weg geweest
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Goitske

Succes Sabina!

Ik heb niet echt goede voornemens ik vind dat zo'n onzin om per 1 januari opeens iets te veranderen in mn leven doe dat wel wanneer ik er zelf zinin heb en niet omdat de datum het zegt

Lejah

Ik doe ook niet aan goede voornemens per 1 januari.
Een goed voornemen moet goed gemotiveerd zijn en soms ben je halverwege april of augustus gewoon gemotiveerder dan per 1 januari. Dus een goed voornemen moet je gewoon gelijk uitvoeren.


@Sabina:
Heel veel succes!
maar het is toch eigenlijk meer een wens dan een goed voornemen toch.  ;)

Iwan

Ik had niet echt goede voornemens aan het begin van dit jaar, ja misschien die ene ware vinden.  *G
Stoppen met roken enzo doe ik wel als er een kind op komst is of mijn partner wil dat ik stop met roken,
dan ben je ook meer gemotiveerd om het echt te doen denk ik.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Lynn op 16 december 2012, 11:40:25
Stoppen met roken! Heel cliche ;)
En is het u gelukt om te stoppen met roken?

Is het sowieso iemand gelukt om zijn/haar goede voornemens daadwerkelijk in de praktijk te brengen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."