Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Wat zat er bij de post vandaag?

Gestart door Iwan, 1 november 2012, 16:13:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

carola

kaartjes voor de wedstrijd van fc Groningen - pec zwolle aanstaande zondag

herjoajax

Reclame + aanbiedingen postcode loterij in een envelop
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Iwan

Herinneringen voor rekeningen die ik al betaald heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

We hebben vandaag alleen folders gehad van de postbode, geen rekeningen dit keer gelukkig ;D

Iwan

Citaat van: gjk op  1 augustus 2015, 18:29:55
We hebben vandaag alleen folders gehad van de postbode, geen rekeningen dit keer gelukkig ;D
Een brief van de deurwaarder, dat ik een achterstand heb bij ziekenfonds en of ik die wel eens even heel snel wil gaan betalen.
Zou over de maanden April en Mei gaan, maar volgens mijn bankafschrift zijn die wel betaald... Maandag maar eens
even achteraan bellen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Citaat van: Iwan op  1 augustus 2015, 18:33:42
Citaat van: gjk op  1 augustus 2015, 18:29:55
We hebben vandaag alleen folders gehad van de postbode, geen rekeningen dit keer gelukkig ;D
Een brief van de deurwaarder, dat ik een achterstand heb bij ziekenfonds en of ik die wel eens even heel snel wil gaan betalen.
Zou over de maanden April en Mei gaan, maar volgens mijn bankafschrift zijn die wel betaald... Maandag maar eens
even achteraan bellen.

Het scheelt dat je bewijs hebt dat het betaald is maar het is wel vervelend inderdaad om er weer achter aan te moeten.

Iwan



Citaat van: gjk op  1 augustus 2015, 18:36:42
Citaat van: Iwan op  1 augustus 2015, 18:33:42
Citaat van: gjk op  1 augustus 2015, 18:29:55
We hebben vandaag alleen folders gehad van de postbode, geen rekeningen dit keer gelukkig ;D
Een brief van de deurwaarder, dat ik een achterstand heb bij ziekenfonds en of ik die wel eens even heel snel wil gaan betalen.
Zou over de maanden April en Mei gaan, maar volgens mijn bankafschrift zijn die wel betaald... Maandag maar eens
even achteraan bellen.

Het scheelt dat je bewijs hebt dat het betaald is maar het is wel vervelend inderdaad om er weer achter aan te moeten.
Heb wel een ander bedrag overgemaakt dan wat zij aangegeven, volgens hen moet ik voor beiden maanden 97,99
betalen, maar omdat ik acceptgiro krijg komt er 1,50 bovenop dat bedrag. En ik betaal de laatste maanden steeds
gewoon 99,49 als mijn loon binnenkomt, voor de acceptgiro binnen is. Misschien dat ze in de war zijn geraakt omdat
ik dus eigenlijk elke maand 1,50 teveel betaal. Heb ik ook eens gehad met de energierekening, toen had ik 2x rekeningen
in 1x betaald, maar bij Essent konden ze dat bedrag niet plaatsen, hebben het toen op een andere rekening gezet
en mij vrolijk een herinnering gestuurd voor het openstaande bedrag. (welke ik dus had betaald maar gebundeld met
het bedrag van de volgende maand, waardoor ze het bedrag niet snapten.)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Vandaag niks, maar het is ook zondag dan krijgen we nooit post

Sugamilk

Een testpakket namens trnd. En een brief van RDW, dat mijn auto APK gekeurd moet...

Willeke


mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Peaches


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Willeke

Verdorie weer niks. Verwacht een brief van het uwv. Die zou allang binnen moeten zijn. Hopelijk is hij morgen binnen, anders maar weer eens bellen..

Kattenhuis

Weer eens zooi van de postcodeloterij.

DonWoozy

Beetje van alles en nog wat

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk


carola

Rekeningen en reclame van de postcode Loterij

attje

Lokaal krantje en een brief met het pensioenoverzicht.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo