Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Iwaanidee-Nieuws

Gestart door Iwan, 9 mei 2007, 22:25:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Omdat enkele topics op het forum qua inhoud minder geschikt zijn voor jeugdige bezoekers
zijn de topics met een seksuele content niet meer automatisch voor iedereen zichtbaar.
Indien jij je stoort aan topics met naakt of een seksuele inhoud, of deze topics niet zichtbaar voor jou zijn,
kun je op je eigen profiel aangeven of je wel of geen toegang wilt hebben tot deze topics.

Klik op Profiel, bovenaan het forum, en daarna op Groepslidmaatschap.
Daar kun je daar aangeven of je wel of geen toegang wilt hebben tot de topics met naakt of een seksuele content.
Als je wel toegang wilt hebben maar het nog niet hebt klik dan op Verzoek Lidmaatschap (StamGast).
Zie je deze topics wel maar wil je dat niet klikt dan op Verlaat Groep (StamGast).

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Account Suspended

Gisteren heeft de host het forum gedurende enkele uren wederom offline gezet Account Suspended.
De reden voor de host om het forum offline te halen was dat het forum de server 2× heeft doen vastlopen,
door fouten en oude PHP-scripts aldus de host. Ik hoop dat het niet meer voorkomt, maar ik begrijp wel dat
de host het forum in zo'n geval het forum offline haalt. Het laatste script dat ik geïnstalleerd heb op het forum,
de uitnodigings-mod, heb ik verwijderd in de hoop dat daarmee het probleem is opgelost. (al staat die mod er
al precies 2 maanden op).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vanwege de vele aanmeldingen van spammerds heb ik de registratie op het forum een beetje moeilijker gemaakt
en wat bans uitgedeeld. Spammers geven gelukkig niet zoveel werk, is gewoon een kwestie van betreffende profiel
verwijderen en dan aanvinken dat ook alle berichten/topics van de spammerd verwijderd moeten worden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 16 januari 2012, 09:43:52
Vanwege de vele aanmeldingen van spammerds heb ik de registratie op het forum een beetje moeilijker gemaakt
en wat bans uitgedeeld. Spammers geven gelukkig niet zoveel werk, is gewoon een kwestie van betreffende profiel
verwijderen en dan aanvinken dat ook alle berichten/topics van de spammerd verwijderd moeten worden.
De anti-spam maatregelen hielpen niet, vandaar dat ik nu registratie via goedkeuring heb ingesteld op het forum.
Een nieuw aangemeld lid kan pas posten op het forum wanneer één der admins, Lynn of ik dus,
daar toestemming voor hebben gegeven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Iwan

Het registeren op het forum nog weer wat moeilijker gemaakt omdat zich dagelijks rond de 40 spambots zich aanmelden.
Wanneer een nieuw lid zich wil aanmelden op het forum dan moet hij/zij de vraag beantwoorden: Ben jij een Spambot (ja/nee)
het juiste antwoord is dan natuurlijk nee.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Twee weken geleden nieuwe board-icons ingesteld om het forum een wat ander en minder saai uiterlijk te geven......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ziet er leuk uit, Iwan!

Iwan

Citaat van: Diaan op 15 april 2012, 16:11:36
Ziet er leuk uit, Iwan!
Zelf vind ik het nogal onoverzichtelijk geworden.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Vanavond een Twitter Account aangemaakt voor het forum
waarop het nieuws van en over het Iwaanidee.nl Forum geplaatst gaat worden.

Klik op onderstaande link om het Iwaanidee Forum te volgen op Twitter
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Toen ik vanmorgen laat probeerde in te loggen deed het forum het niet meer....
geen idee wat de fout veroorzaakt had en hoelang het forum plat was,
maar het probleem was gelukkig snel op te lossen door de catch van het forum te legen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 24 maart 2012, 12:08:16
Het registeren op het forum nog weer wat moeilijker gemaakt omdat zich dagelijks rond de 40 spambots zich aanmelden.
Wanneer een nieuw lid zich wil aanmelden op het forum dan moet hij/zij de vraag beantwoorden: Ben jij een Spambot (ja/nee)
het juiste antwoord is dan natuurlijk nee.
Gisteren (en vandaag) weer een enorme toeloop van spambotjes gehad op het forum.....
Ik heb de registratievraag aangepast, moeilijker gemaakt, bans uitgedeeld en de instellinge gewijzigd
zodat nieuwe registranten pas kunnen inloggen als ze goedgekeurd zijn door een administrator (door Lynn of mij dus).
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

De about us tab bovenaan het forum hernoemd naar Informatie en enigszins aangepast.
En een pagina voor de aanstaande forummeeting toegevoegd aan de Informatie-tab.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vorige week een portal geinstalleerd op het forum. Wanneer je nu de url: http://www.iwaanidee.nl opend komt je automatisch op de portal,
mocht je de portal willen overslaan dan kun je de url: http://www.iwaanidee.nl/forum/index.php?action=forum gebruiken of deze toevoegen van je favorieten.
Niet alle topics/berichten worden weergeven op de portal, ik heb een aantal boards uitgeschakeld op het portal en je ziet alleen de berichten op het portal
waar je toegangsrechten toe hebt.


Verder ben ik met Heroajax in overleg om hem meer te betrekken bij het forum, waarschijnlijk als global moderator.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."