Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Bulgarije

Gestart door Margje, 7 januari 2012, 18:43:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Onderstaande foto's zijn gemaakt in Juni 2011 in Primorsko en Sozopol, aan de kust richting de grens met Turkije

















Margje


Margje

2 Fotootjes van vorig schooljaar optreden in de klas :) Mijn zoon is de krokodil :)







Iwan

Mooie foto's!
Prachtige omgeving daar, misschien kunnen we daar de volgende keer heen als ik weer in Bulgarije ben.


De foto's van het schooloptreden van Yaël zijn ook leuk, wat speelde ze?
Was het echt een toneelstuk, een musical of speelde elk kind gewoon een kort stukje?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op  7 januari 2012, 19:07:20
Mooie foto's!
Prachtige omgeving daar, misschien kunnen we daar de volgende keer heen als ik weer in Bulgarije ben.


De foto's van het schooloptreden van Yaël zijn ook leuk, wat speelde ze?
Was het echt een toneelstuk, een musical of speelde elk kind gewoon een kort stukje?

Het was een soort van toneelstukje waarin elk kind een kort stukje deed..Zoals je ziet zijn de kindertjes wat groter dan mijn zoon...maar dat komt omdat de meesten ouder zijn dan mijn zoon wel gek overigens gezien hij van November is...:)

Margje

Uitzicht vanaf Arbanassi op Veliko Turnovo met mijn zoon die gaat vliegen, voorjaar 2011










Sugamilk

Wat een mooie foto's!

Iwan

Mooie foto's van Arbanassi, maar je hebt daar ook een prachtig uitzicht op Veliko.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."