Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Penis lezen

Gestart door Iwan, 1 april 2008, 17:25:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Vrouwenhandjes mogen vanaf nu ongegeneerd in zijn zakken zitten,
want een man leer je pas kennen door het lezen van zijn penis.
Nee, dit zijn geen verzinsels van één of ander vriendinnenonderonsje,
penislezen is degelijk gebaseerd op een eeuwenoude Indische wetenschap,
de Lingam Gnosis. Dit geloof gaat ervan uit dat alle penissen grofweg in vier categorieën zijn onder te delen.


Soorten:

De Aarde Penis is groot, onregelmatig van vorm met een donker pigment.
Zijn bezitter is vaak huiselijk, functioneel en rechtlijnig.
Verwacht van deze man geen spannende seks.

De Lucht Penis is lang, slank, bleek met een kleine bocht.
Esthetisch gezien is dit de mooiste penis.
Zijn eigenaar is meestal artistiek en intelligent met biseksuele neigingen.
Bovendien is het een wispelturige, notoire vreemdganger.
De Vuur Penis
is dik, recht en symmetrisch. Van alle typen is dit de meest mannelijke.
Deze man is vaak agressief, assertief en dominant. Hij heeft een groot libido en veel charisma.
Ideaal voor een 'one-night-stand' maar een vaste relatie wordt absoluut afgeraden.

De Water Penis is klein, dun en zacht. Een waterpeniseigenaar is meestal zorgzaam in een relatie.
Hij kookt, poetst, strijkt en is bijna irritant ordelijk. Na een paar glazen alcohol verandert hij in een seksbeest.






"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

hmm ik zit een beetje aan deze te denken ;) alleen het laatste zinnetje klopt dan niet echt

De Lucht Penis is lang, slank, bleek met een kleine bocht.
Esthetisch gezien is dit de mooiste penis.
Zijn eigenaar is meestal artistiek en intelligent met biseksuele neigingen.
Bovendien is het een wispelturige, notoire vreemdganger.

Iwan

De water penis komt het dichtste bij mij in de beurt, althans meer dan de anderen.
CiteerDe Water Penis is klein, dun en zacht.
Een waterpeniseigenaar is meestal zorgzaam in een relatie.
Hij kookt, poetst, strijkt en is bijna irritant ordelijk.
Na een paar glazen alcohol verandert hij in een seksbeest.
Alleen poets en strijk ik nooit en drink ik amper alcohol.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: HLN.be

Potlood tot perfectie: 8 penistypes op een rij

Die eerste vrijpartij met een nieuwe partner, het is altijd even de kat uit de boom kijken. Iedere penis is uniek,
maar eerlijk is eerlijk: de ene is al memorabeler dan de andere. Omdat je nu eenmaal niet op alles voorbereid
kan zijn, zetten we de meest herkenbare penistypes even op een rij.

* Potlood *
Penissen die verdacht veel weg hebben van een potlood zijn doorgaans het minst spannend voor de vrouw,
ook wanneer hij stokstijf staat. In het beste geval krijg je een hotdog-achtige ervaring, maar meestal maakt
deze penis minder indruk dan je eerste tampon. Inzetten op andere vormen van bevrediging is de boodschap.

* Shapeshifter *
Deze penis kan voor heel wat verwarring zorgen tijdens het voorspel. Gelukkig wordt de "vrees" voor een
microscopisch klein exemplaar doorgaans redelijk snel getemperd. Eens het bloed begint te stromen,
zwelt deze jongen namelijk spectaculair. Nu alleen nog duimen dat de groeispurt niet van korte duur is.

* Vergeet-me-nietje *
Wat kunnen we zeggen over deze penis? Helaas helemaal niets. Indruk maken behoort niet tot zijn specialiteit.

* Tranentrekker *
De kans is groot dat er toch één keer in je leven tranen zullen rollen wanneer een man zijn broek laat zakken.
Hopelijk is het omdat je de heilige graal hebt gevonden, maar meestal gaat het om een penis van nachtmerrie
opwekkend formaat. Bekom even van de 'waar ga ik dat steken?'-paniek en luister vooral naar je lichaam.
Durf je gedacht te zeggen als pijn de kop opsteekt.

* Scheve toren *
De kans is groot dat je hoofd automatisch tilt in de richting van dit type penis. Twijfel over hoe je dit aanpakt
kan je misschien even overvallen, maar geen nood: scheef is allesbehalve defect. Bepaalde standjes kunnen
misschien minder aangenaam zijn, maar dat is alleen maar een extra motivatie om veel te experimenteren.
De atypische hoek kan namelijk plekjes bereiken waar andere mannen alleen maar van kunnen dromen.

* Bipolair *
Deze penis wisselt in geen tijd van stemming. De grote euforie van jouw naakte verschijning wordt razendsnel
omgeruild voor een slappe dip. Vaak is overgevoeligheid hiervan de oorzaak, iets dat ook kan zorgen voor
vroegtijdige zaadlozing. De sleutel tot succes is achterhalen wat je precies (niet) moet doen om hem vrolijk
te krijgen (en te houden).

* Knots(je) *
Klein en zwaarlijvig...dit knotsje kan gezien worden als het tegenovergestelde van het potlood. Omdat je een penis
niet op dieet kan zetten, maak je er maar gewoon het beste van. Geen diepe penetratie, maar in ieder geval wel
sensatie in de breedte.

* Perfectie *
Hoewel de definitie van de perfecte penis zeer persoonlijk is, zal je hem herkennen van zodra je hem ziet.
Heel je lijf zal rillen van de goesting en de kans is groot dat je seksuele grenzen zal overstijgen als nooit tevoren.
Deze jongen doet je namelijk de gekste dingen doen, puur om er langer van te kunnen genieten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."