Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ziekenhuis stort zich op inwendige bh

Gestart door Iwan, 17 februari 2009, 17:27:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

DEVENTER - Het Deventer Ziekenhuis opent in april een trainingscentrum waar plastisch chirurgen
worden opgeleid voor het aanbrengen van inwendige bh's bij vrouwen. Initiatiefnemer, plastisch chirurg
H.P. de Bruijn, heeft de operatie bij ongeveer honderd Nederlandse vrouwen toegepast
en gaat het concept nu wereldwijd verspreiden.

Volgens hem is sprake van een revolutionaire nieuwe vinding, waar internationaal veel belangstelling voor is.
De inwendige bh is een flinterdun, sterk netje dat de borsten op hun plaats houdt.
De ingreep is volgens de arts volledig veilig."Het netje wordt al veertig jaar gebruikt bij liesbreuken
en buikwandoperaties. Er zijn zeer weinig complicaties, en als ze er zijn zijn ze niet ernstig.
"

De ingreep wordt niet vergoed door de zorgverzekeraars en kost 5200 euro.
De Bruijn voert de operaties uit in samenwerking met het Deventer Ziekenhuis.

Volgens de arts is het grote voordeel van de inwendige bh dat het resultaat blijvend is.
"Een traditionele borstlift helpt maar tijdelijk."





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

lijkt me ook helemaal niets, hoorde het eerst op de radio maar lijkt me toch niet echt gezond!

Iwan

Het kan een uitkomst zijn voor vrouwen die 'hangborsten' hebben die hinderlijk in de weg zitten,
maarja dan kun je volgens mij net zo goed een uitwendige BH dragen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola