Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Ken jij je erogene zones?

Gestart door Iwan, 10 april 2010, 22:04:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citaat van: Wikipedia
Een erogene zone is een gebied van het menselijk lichaam dat bij aanraking seksuele gevoelens kan opwekken.
Deze zones kunnen van persoon tot persoon verschillen. Zo zijn de gebieden rond de geslachtsorganen erogene zones,
zoals de onderbuik en de binnenkant van de dijen. Verder zijn bij de meeste vrouwen en bij veel, maar niet alle mannen
de tepels een erogene zone. Andere plekken die een erotisch gevoel kunnen opwekken als ze gestreeld of op
een andere manier zacht aangeraakt worden zijn de oorlellen, nek en hals, de rug, billen of voeten.

Partners die seksueel goed op elkaar ingespeeld zijn kennen elkaars erogene zones
en maken van die kennis gebruik om hun partner seksueel op te winden.
Wie kent de erogene zones van de man?
Dames, ken je erogene zones!

Ken jij je eigen erogene zones?
Kent jouw partner jouw erogene zones en jij de zijne/hare?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Volgens mij ken ik mijn erogene zones over het algemeen wel goed, maar ik denk dat mijn hele lichaam een erogene zone is.  :hyp:
Ik kan door een aanraking, en dan maakt het niet eens uit waar ik word aangeraakt, soms zo ineens ontzettend opgewonden raken.
Heb het zelfs wel eens gehad dat ik bij de kapper zat en dat ik opgewonden raakte van de aanrakingen van de kapster.  :loveshy:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."